Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi velat on usein niin tyylittömiä?

Vierailija
23.09.2016 |

On taikaponitukkaa, joku "räväkkä" meikki, lävistyksiä, pilalle astutut paskaiset Converset joillain "tosi radikaaleilla" pinsseillä varusteltuna jne.

Mistähän johtuu?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siitä, ettei ne oo halunnu lapsia.

Voi jösses taas.

Vierailija
2/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vasynytta settia tanaan, ap. Uusi yritys ja parempi onni (provoillessa) ensi kerralla. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siitä, ettei ne oo halunnu lapsia.

Voi jösses taas.

Ihana ironinen veto REPS

Vierailija
4/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää aikaa hoitaa ulkonäköä kun ei ole lapsia kaitsettavana

Vierailija
5/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jää aikaa hoitaa ulkonäköä kun ei ole lapsia kaitsettavana

Jep, vela-parat ei kerkee muuta ku oleen työpaikalla tekemässä perheellistenkin työt silläaikaa kun perheelliset ovat hoitamassa sairastuneita lapsiaan.

Vierailija
6/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sen takia jottei joku haiseva äijä ala ehdottamaan jotain random jyystämistä

Vierailija
7/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheiden vanhemmathan sen sijaan on suoraan Milanon muotilavoilta :-)

Vierailija
8/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvemmin nekään, mutta useammin kyllä kuin velat.

Itseasiassa en muista nähneeni koskaan oikeasti tyylikästä ja kaunista velaa, mutta äideissä tiedän sellaisia useamman ja niitä näkee säännöllisen epäsäännöllisesti.

Äidit on myös jotenkin sielukkaamman näköisiä - ja usein ovat sitä oikeastikin.

Ei sillä, että täytyisi olla jotenkin tyylikäs ja geeneille nyt ei mitään voi, mutta tällaisen huomion olen anyway tehnyt.

Vierailija
9/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella osalla ihmisillä nyt vain taitaa nykyisin olla velkaa. Oman asunnon maksaminen kannattaa loppujen lopuksi, siis ainakin täällä pk-seudulla. Ja kyllä pidemmät ja kalliimmat matkat ainakin meillä ostetaan velaksi.

Vierailija
10/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika huono...Mutta jäi kiinnostamaan että "pinssejä Converseissa"?? Mitä?? Onko yleistäkin? En ole kyllä koskaan nähnyt.

Vierailija
11/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa en muista nähneeni koskaan oikeasti tyylikästä ja kaunista velaa, mutta äideissä tiedän sellaisia useamman ja niitä näkee säännöllisen epäsäännöllisesti.

Ei sillä, että täytyisi olla jotenkin tyylikäs ja geeneille nyt ei mitään voi, mutta tällaisen huomion olen anyway tehnyt.

Vmp. :D

Tätä mammaa taitaakin oikein tosissaan harmittaa muotonsa, nuorekkuutensa, hehkunsa ja haluttavuutensa säilyttäneiden velojen etulyöntiasema työelämässä, parinmuodostamisessa ja no, oikeastaan kaikessa. Tokihan hyvännäköisiä ja tyylikkäitä äitejäkin on, mutta valitettavasti Ap ei mitä ilmeisimmin kuulu heihin.

Vierailija
12/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset äiditkö sitten on näitä tyylikkäitä? Voi vittu 😂😂😂😂😂

Vierailija
13/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vmp. :D

Tätä mammaa taitaakin oikein tosissaan harmittaa muotonsa, nuorekkuutensa, hehkunsa ja haluttavuutensa säilyttäneiden velojen etulyöntiasema työelämässä, parinmuodostamisessa ja no, oikeastaan kaikessa. Tokihan hyvännäköisiä ja tyylikkäitä äitejäkin on, mutta valitettavasti Ap ei mitä ilmeisimmin kuulu heihin.

En mä nyt tietystikään mikään supermirri ole, tavis kun olen, mutta kyllä mä 99,9% veloista päihitän 100-0.

Jotenkin absurdi ajatus, että olisin kateellinen veloille jostain (kuten vihjaat).

Vierailija
14/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, velat on perkeleen tyylittömiä kuten esim. Jennifer Aniston, Cameron Diaz, Renee Zellwegger ja Rashida Jones.

Vierailija
15/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset äiditkö sitten on näitä tyylikkäitä? Voi vittu 😂😂😂😂😂

Tyylikkäämpiä kuin velat, kyllä.

Ainakin täällä Helsingissä, joka on myös Suomen velakeskittymä.

Vierailija
16/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, velat on perkeleen tyylittömiä kuten esim. Jennifer Aniston, Cameron Diaz, Renee Zellwegger ja Rashida Jones.

Juu, ihan perus Aniston ja kamut täällä Helsingin kaduilla tallailee ja mammapalstoilla kirjottelee.;)

Oliko se joku noista, se sellanen taikaponitukkainen äijämäinen liimaletti, joka oli telkkarissa äskettäin?

Ylen lisääntymisillassa.

Siel oli joku "tyylikäs" vela.

Vierailija
17/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit sielukkaamman näköisiä :D Ehkä joskus kun lapset ovat kasvaneet, mutta lapsiperhearjessa no way. Jos ulkonäkö on kaikki kaikessa, niin ei kannata tehdä lapsia.

Vierailija
18/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytkö aina lapsettomilta pariskunnilta että oletteko veloja vai käyttekö lapsettomuusklinikalla?

Vierailija
19/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväpiirissä velat on niitä tyylikkäimpiä ja niillä on myös ihanimmat kodit. Itse olen lapsiperheellinen mutta työskentelen muodin parissa joten omastakin ulkonäöstä on pidettävä huoli.

Vierailija
20/27 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko ap vielä, miten ihan tarkalleen osaat tunnistaa tuolla katukuvassa meidät lapsettomat lapsellisista...? Aloituksen kuvaus kun mielestäni lähinnä sopii opiskelijoihin/nuoriin  - tietyn aatesuuntauksen sellaisiin. Sisareni kanssa työskentelemme samalla alalla - pukeutumiskoodi on erittäin määritelty. Toisella meistä on lapsia ja toisella ei. Et taatusti erota asiaa pukeutumisen perusteella.