Mikä on teidän tämän perjantain herkkunne? :)
Millä herkuttelette nyt viikonlopun kunniaksi? Oma vastaukseni on mozzarellapizza, pepsi max ja puoli kiloa irtokarkkeja! :)
Kommentit (60)
Huh. Yksinkö syötte puoli kiloa irtokarkkeja? Kamala määrä.
Flammkuchen. Päivällä kyllä söin jo jäätelöä ja pistaasi/vadelmakakkua ja caramel fleur se sel eclairea. Eiköhän nuo riitä tälle päivälle
Päiväkahvilla iso pala omenakaurakääretorttua ja äsken muutama suklaa- ja jogurttipähkinä Fem bästisar -pussista.
Kaupan ravioleja ja 400 g Fazerin sinistä. En syö kaikkea tuota suklaata tänään, mutta mulle tulee hyvä ja turvallinen olo siitä tiedosta että sitä on eikä se lopu kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä tänään mikään, mutta huomenna kokkaillaan vähän paremmin. Riippuu mm. kauden vihannestarjonnasta, mitä ruokalajeja loppujen lopuksi syntyy. Käyn siis vasta aamupäivällä torilla ja kaupassa (emme asu Suomessa).
Miksi tässä oli relevanttia mainita ettette asu Suomessa?
Suurin osa suomalaisista ei käy torilla ostamassa ruokaa. Kesälomilla varmasti joo, mutta noin yleisesti ottaen ei. Ehkä tuo edellinen kirjoittaja halusi korostaa, että hänen nykyisessä kotimaassaan se on tavallisempaa kuin täällä. Toki tuollaisesta tulee nopeasti vähän itsetehostus mieleen, mutta ei kaikkea kannata nähdä negatiivisessa valossa.
Ruokaisalla pastasalaatilla ja valkoviinillä. Kohta tehdään vielä popcornia leffan seuraksi, minkä lisäksi on limpparia.
tonttuli kirjoitti:
Olutta vaan. Huomenna sitte kanuunassa cheese ballsseja ja jaffaa
Voih!! Nyt kun mainitsit nuo juustopallot , miksi en tajunnut ostaa niitä!! Suurta herkkua! Lucky you:).
Lämpimiä voileipiä. Päällä majoneesia, tonnikalaa, kinkkua, aurajuustoa ja juustoraastetta. Juomana kylmää maitoa.
Kolmen kaverin jäätelöä, miehelle suklaata ja mulle vadelma-valkosuklaa :D
Puolukkasurvos ja vähän sokeria sekaan,mukavan hapokasta.
Brownieita. Irtokarkkeja kyllä tekisi mieli... ja dippivihanneksia.
Sushia ja shampanjaa. Ihanaa, että on perjantai!
Vierailija kirjoitti:
Puoli kiloa irttareita = noin 250 g sokeria. Eikö tuosta tule huono olo? En ole sokerinatsi ja syön itse juuri suklaata mutta..
Okei, mä myönnän, että mulla toi puolen kilon pussi kestää pari-kolme päivää.. :D Ap
Uunissa on kaksi kiloa kassleria, eilen laitoin sen suolaan ja mausteisiin muhimaan. Nyt se on ollut uunissa kuusi tuntia, eli kohta sitä voi jo maistella. Odotellessa olen syönyt sipsejä ja juonut olutta, kävin saunassakin ja löylyjen jälkeen söin maustekurkkuja ja oliiveja.
Teen miehen toiveesta miilunpolttajan spagettia. Itselleni on se ja sama mitä syö kun en flunssaltani maista oikein mitään.
xanor + oxynorm