Mikä on teidän tämän perjantain herkkunne? :)
Millä herkuttelette nyt viikonlopun kunniaksi? Oma vastaukseni on mozzarellapizza, pepsi max ja puoli kiloa irtokarkkeja! :)
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Teen miehen toiveesta miilunpolttajan spagettia. Itselleni on se ja sama mitä syö kun en flunssaltani maista oikein mitään.
Olet flunssassa ja teet miehelle ruokaa. Eikö se mies osaa itse tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Kaupan ravioleja ja 400 g Fazerin sinistä. En syö kaikkea tuota suklaata tänään, mutta mulle tulee hyvä ja turvallinen olo siitä tiedosta että sitä on eikä se lopu kesken.
Vähän ohi aiheen mutta ihana ajatusmaailma sinulla :3 täällä toinen joka saa turvaa siitä kun herkkuja on kaapissa. :)
Vierailija kirjoitti:
Flammkuchen. Päivällä kyllä söin jo jäätelöä ja pistaasi/vadelmakakkua ja caramel fleur se sel eclairea. Eiköhän nuo riitä tälle päivälle
Flammkuchen! Missä sä ne paistat? Tuleeko hyviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli kiloa irttareita = noin 250 g sokeria. Eikö tuosta tule huono olo? En ole sokerinatsi ja syön itse juuri suklaata mutta..
Okei, mä myönnän, että mulla toi puolen kilon pussi kestää pari-kolme päivää.. :D Ap
Hah, heikkoutta. Itse ostin eilen 1kg irttareit ja söin kaikki miltein yhdeltä istumalta 8)
Vierailija kirjoitti:
Shampanja
Kuten myös <3
Tossa pannaria söin ja nyt nautin valkosuklaata.
Sipulirenkaita ja tuopillinen jäävettä. Ja Salkkarit tallennukselta!
Tein salaattia, jossa oli paahdettua kurpitsaa, pekonia, lehtikaalta, omenaa, pähkinöitä ja sinihomejuustoa. Olipa hyvää, pitää tehdä toistekin.
Jälkkäriksi mies oli ostanut korvapuustit.
Kaksi palaa Vaasan ruispaloja, paahdoin hellalla, väliin juusto ja toiseen kinkku.
Painikkeeksi tölkki Pirkka olutta.
Lidlin pienet "fetataskut" (en muista nimeä mutta ne kreikkalaiset pakastealtaasta) ja punkku :)
ProPud-proteiinivanukas, suklaanmakuinen. Ihan älyttömän hyvää! Maultaan ihan kuin jotain lasten jacky-vanukasta, mutta tuota voi vetää hyvällä omatunnolla :D Muuten en harrasta näitä proteiinivillitystuotteita, mutta toi vanukas....
Vierailija kirjoitti:
Puoli kiloa irttareita = noin 250 g sokeria. Eikö tuosta tule huono olo? En ole sokerinatsi ja syön itse juuri suklaata mutta..
Irttarit. Voi luoja. Kuulutko myös näihin jotka sanovat adidaksen "addu"
Raaka suklaata, omenia omalta pihalta ja puolukoita :)
Pizza, yksi Crowmoor kuiva omenasiideri, fetajuustoa (semmonen Apetit Snack pack oliivi-valkosipuli) ja muutama kirsikkatomaatti.
Bataattiranskalaisia, broilerinkoipea, valkosipulidippiä ja valkoviiniä. Jälkkäriksi tummaa suklaata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen miehen toiveesta miilunpolttajan spagettia. Itselleni on se ja sama mitä syö kun en flunssaltani maista oikein mitään.
Mikö on miilunpolttajan spagetti?
pasta carbonara
Mikö on miilunpolttajan spagetti?