Kätilö kanssanne klo 11 saakka.
Kommentit (27)
Voiko selvittää etukäteen, voiko sille olla allerginen?
Vierailija:
Voiko selvittää etukäteen, voiko sille olla allerginen?
Samoja puuduteaineita käytetään yleensä esim. hammaslääkärissä.
Spinaalin lääkkeistä voi tulla kova ihokutina, mutta se ei ole allergiaa vaan sivuvaikutus.
Pahin on postspinaalipäänsärky, joka voi tulla n. 2-3 vrk kuluttua puudutuksesta, kova päänsärky pystyasennossa,lääkkeet eivät auta , mutta hoitokeino siihenkin löytyy.
klö
yleensä nopeampi kuin eka? Onko toinen lapsi syntyessään samankokoinen kuin eka jos rv:t on samat syntyessään?
Jos itse synnyttäisit, synnyttäisitkö sängyssä vai muulla tavoin esim. jakkaralla tai vedessä? Mitä muita vaihtoehtoja on?
Vierailija:
yleensä nopeampi kuin eka? Onko toinen lapsi syntyessään samankokoinen kuin eka jos rv:t on samat syntyessään?
Hyvin usein toinen synnytys on paljon ensimmäistä lyhyempi. Lapsen paino voi erota muutamalla sadalla grammalla suuntaan tai toiseen.
klö
Vierailija:
Jos itse synnyttäisit, synnyttäisitkö sängyssä vai muulla tavoin esim. jakkaralla tai vedessä? Mitä muita vaihtoehtoja on?
Olen synnyttänyt ja synnyttäisin jatkossakin sängyllä puoli-istuvassa asennossa. Muutkin vaihtoehdot ovat ok, mutta mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle.
klö
Emme tuomitse pelkosectioäitejä!
klö