Tytär oli sanonut kiusaajilleen
Koulussa, että ei voisi vähempää kiinnostaa mitä he ajattelevat hänestä ja että pitää näitä läskiksi haukkujia vain pentuina joilla on alkava pieimunaisten miesten syndrooma. Tämä siis oppitunnilla, kun pojat olivat läskitelleet tyttöäni.
Tytär on kasilla.
Kommentit (47)
Miesvihaajafemakon voimaantumisfantasiahan se tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittumainen äityli opettanut vittumaiselle kakaralleen vittumaisen asenteen ja vittumaisen käytöksen.
Hienoa työtä.
Ai vapaasti saa läskitellä mutta ei sitten kestetäkkään kun tuleekin takaisin?!
-se on juuri pienimunaisten miesten syndroomaa.
Lääkkeet!
Seuraavaksi tyttö alkaa varmaan kuulla löysästä pillusta. Bensaa liekkeihin.
Minua haukuttiin koko yläasteen ajan läskiksi ja vaikka miksi. Kukaan ei puuttunut asiaan.
En ollut edes läski, vaan normaalipainoinen kurvikas naisen alku.
Mikään ei vaikuttanut kiusaajien vimmaan nimitellä. Aika aseeton siinä oli, jos et kiinnittänyt huomiota, he huusivat kovempaa, jos huusit takaisin he innostuivat ja olivat iloisia.
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaajafemakon voimaantumisfantasiahan se tämäkin.
Naisvihaajaluuserin katkera tilityshän siinä, kun loukattiin naisvihaajien oikeutta nimitellä ja haukkua naisia.
Vierailija kirjoitti:
onko ap tyttäresi lihava?
oletko sinä idiootti?
Vierailija kirjoitti:
Joo, kiusattu yläasteikäinen tyttö alkaa kesken tunnin puhua poikien sukuelimistä. Olisiko vain oma kostofantasiasi. Hanki apua ja nauti loppuelämästäsi.
VMP. Kyllä kiusatulla palaa käämi ja osa osaa uskaltaessaan olla aika pahoja suustaan. Itse haukuin lehmännussijaksi ysillä. Auttoi.
Mitä niille haukkujille pitäisi sanoa? Eikö idiooteille puhuta kieltä jota ne ymmärtää. Eihän se muuten mene jakeluun. Missä pumpulissa elätte, jos ihmettelette 8 luokkalaisen sanvarastoa. Eiköhän tuollaiset opita muualta, kuin äidiltä.
Tässähän ei ole pointti se onko tyttö lihava vai ei, vaan siitä, että joku nimittelee. Ai niin tää kiusaaja täällä tietenkin haluaa päteä haukkua ja syyllistää, että kerran on läski niin oma syy! Toisten moukkamainen käytös ei ole oma syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko sinä idiootti?
kiitos kysymästä, en ole.
herää vain kysymys, että miksi olet syöttänyt tyttäresi liikalihavaksi syöttösiaksi, jota kiusataan sen vuoksi koulussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko sinä idiootti?
herää vain kysymys, että miksi olet syöttänyt tyttäresi liikalihavaksi syöttösiaksi, jota kiusataan sen vuoksi koulussa?
Millainen idiootti kuvittelee että kysyjä oli ap!?
Aivan, idiootti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko sinä idiootti?
En ole aloittaja.
Olen tuo joka kirjoitti että tuli haukutuksi läskiksi vaikka olin normaalipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oletko sinä idiootti?
Millainen idiootti kuvittelee että kysyjä oli ap!?
Aivan, idiootti.
ap
joten vastaappa kysymykseen, ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kiusattu yläasteikäinen tyttö alkaa kesken tunnin puhua poikien sukuelimistä. Olisiko vain oma kostofantasiasi. Hanki apua ja nauti loppuelämästäsi.
VMP. Kyllä kiusatulla palaa käämi ja osa osaa uskaltaessaan olla aika pahoja suustaan. Itse haukuin lehmännussijaksi ysillä. Auttoi.
Mun kiusaajan isä oli kuollut pari kk sitten itsemurhan kautta ja kiusaaja alkoi haukkua mun diabeetikko isää, iskin vyön alle sanomalla, että mulla ainakin on isä ja jatkoin että hänen isänsä oli hyödytön muutenkin kun ei osannut kasvattaa lasta, ei ihme että tappoi itsensä. Kiusaaja lähti itkien pois. Ei kaduta, kyseinen tyttö oli edellisenä päivänä ja monena muunakin hakannut mua lisäksi hajottanut mun polkupyörän, leikannut saksilla mun takin ja potkinut mun koiraa noin niinkuin parina esimerkkinä. Ei paljon jaksanut kiinnostaa sen tunteet siinä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kiusaajan isä oli kuollut pari kk sitten itsemurhan kautta ja kiusaaja alkoi haukkua mun diabeetikko isää, iskin vyön alle sanomalla, että mulla ainakin on isä ja jatkoin että hänen isänsä oli hyödytön muutenkin kun ei osannut kasvattaa lasta, ei ihme että tappoi itsensä. Kiusaaja lähti itkien pois. Ei kaduta, kyseinen tyttö oli edellisenä päivänä ja monena muunakin hakannut mua lisäksi hajottanut mun polkupyörän, leikannut saksilla mun takin ja potkinut mun koiraa noin niinkuin parina esimerkkinä. Ei paljon jaksanut kiinnostaa sen tunteet siinä kohtaa.
Psykopaatti kohtasi toisen psykopaatin.
Vierailija kirjoitti:
Haha, yläfemma tyttärelle! :D Joskus toivoisin aikahyppyä menneisyyteen missä aikuisen harkitulla/suunnitellulla tietämyksellä saisi vastata jotain yhtä nasevaa kiusaaja kakkaperseille. Itse aina vain hymyilin kiltisti ja otin mitä tuli :(
Sama juttu. Ala- ja yläasteella olin vain hiljaa ja yritin suodattaa kaikki. Olin ujo niin en uskaltanut sanoa mitään takaisin. No eihän se onnistunut. Itsetunto meni ihan huonoksi ja aattelin että oon ihan paska ihminen. Lukiossa jotenkin se ujous alko lähtemään vähitellen pois, koska oli useasti ryhmätöitä ja esitelmiä. Opin myös hyväksymään itseni. Lukiossa minua ei kiusattu.
Kumpikaan ei ole psykopaatti. Kiusaaja purki omaa pahaa oloaan muihin eikä se ollut millään tavalla mukava teko. Toisaalta kiusatulla on oikeus puolustautua, ja jos kiusaaminen ei muuten lopu, niin sitten vaikka samanlaisin keinoin. Tosin tässä pitää varautua siihen, että saa itse rangaistuksen, koska kiusatustahan tuli tässä kiusaaja. Hyvin usein näin myöskin on asia eli kiusaajaa on kiusattu ja hän kokee ainoaksi selviytymiskeinokseen olla kovempi kuin muut.
Minua kiusattiin kuusi vuotta päivittäin, kiusaajia oli useita, melkein puolet koulusta, kuulin huutelua, vähättelyä, naurua, haukkumista ihan joka puolella, jopa iltaisin ostoskeskuksessa kun olin äitini kanssa ostoksilla. Jälkeenpäin olen tajunnut, että suurin osa oli varmasti ihan täyspäisiä tuolloin ja varmasti nykyäänkin ja että he kuvittelivat olevansa hauskoja ja suosittuja lyttäämällä jotain yleisesti epäsuosittua. Tällä palstallakin on näitä jokapäivän kiusaajia, jotka sinkoilevat ilkeyksiä vaikkapa nyt tämän ketjun ap:lle. Sitähän se kiusaaminen itse asiassa on: ilkeilyä. Pitkään toivoin, että voisin palata aikuisena takaisin ja antaa takaisin samalla mitalla, koska kiusaaminen ei loppunut, vaikka olin hiljaa, en kannellut ja alistuin. Nykyään olen kuitenkin iloinen, etten antanut samalla mitalla takaisin. Eipä tarvitse pohtia, olenko joskus pahaoittanut tahallani jonkun toisen mielen, ollut se viimeinen korsi tai viimeinen pisara ennen epätoivoista tekoa.
Tsemppiä tyttärellesi, ap. On oikein antaa takaisin samalla mitalla, kunhan ei itse ole aloitteentekijä ja kunhan se tosiaan on reagointia toisen ilkeilyyn. Tämän palstan kiusaajia ja kaikkien kiusaajien äitejä varoitan siitä, että menneisyys palaa takaisin ikävällä tavalla kummittelemaan. Sain itse käytyä kerran humalapäissäni keskustelua muutaman kiusaajani kanssa aikuisena ja kerroin, mitä kaikkea kuvittelin sanovani heille takaisin ja miten paljon se kiusaaminen oli muuttanut elämääni. Olivat ensin pahoillaan ja tyrmistyneitä siitä, että pidin heitä kiusaajina, olihan se vain ollut sellaista läpän heittoa, nauramista, vitsiä... Mutta sitten loukkaantuivat, kun kerroin, mitä kaikkea heistä ajattelin. Osui liikaa, kun joku löysi niitä virheitä myös näistä ns. täydellisistä.
Tietävätpä nykyään, että ovat kiusaajia. Niin moni kun ei sitä suostu tajuamaan.
Kyllä kiusaajiin oman kokemukseni mukaan toimii tuo törkeyksien puhuminen. Ne alkaa jostain syystä kunnioittaa.. Kummallista.
Oma ala-asteikäinen poikani sanoi kiusaajalleen "työnnä sormes pyllyys ja ole hiljaa". Haukkuminen ja kiusaaminen loppui siihen.
Äidin olisi pitänyt kiinnittää huomiota tytön painon hallintaan sanavaraston sijaan.
Nykyään nämä läski lapset on todella lihavia ja ne joita haukuttiin muinoin läskeiksi ovat normaalaja.