Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytär oli sanonut kiusaajilleen

Vierailija
23.09.2016 |

Koulussa, että ei voisi vähempää kiinnostaa mitä he ajattelevat hänestä ja että pitää näitä läskiksi haukkujia vain pentuina joilla on alkava pieimunaisten miesten syndrooma. Tämä siis oppitunnilla, kun pojat olivat läskitelleet tyttöäni.
Tytär on kasilla.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän oli oppinut noin hienon sanonnan kuin "pienimunaisten miesten syndrooma"? Varmaan äidiltään.

Varmaan samasta paikasta kuin se poikajoukko oli keksinyt sanan "läski".

Minuakin usein kouluaikana haukuttiin läskiksi eri tilanteissa ja eri henkilöiden taholta, aina käytettiin samaa sanaa eli köyhä mielikuvitus huutelijoilla.

Vierailija
42/47 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta tytölle mieluummin terveitä elämäntapoja, ylipaino ei ole terveellistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että osaa puolustaa itseään mutta samalla tuli siis haukkuneeksi "pienimunaiset" ja antaa ymmärtää että "pienimunainen" = kiusaaja ja ikävä ihminen.

Minkä takia naisille on siis yleistä vihjailla että miehen sukuelimen koko on osoitus hänen moraalisista ominaisuuksistaan? Mitäs jos sillä kiusaajalla on iso sukuelin? Sittenkö annetaan kiusata?

Vierailija
44/47 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko ap tyttäresi lihava?

oletko sinä idiootti?

kiitos kysymästä, en ole.

herää vain kysymys, että miksi olet syöttänyt tyttäresi liikalihavaksi syöttösiaksi, jota kiusataan sen vuoksi koulussa?

Millainen idiootti kuvittelee että kysyjä oli ap!?

Aivan, idiootti.

ap

Aika vitun onneton servaus. :D "TOI LUULI ET SE OLI AP EI VITTU SE O IDARII"

Vierailija
45/47 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan tyttäresi ei ole nynny, toisin kuin minä olin varmaan maailman nynnyin ylä-asteen oppilas aikoinaan, mitä on koskaan ollut.

Vierailija
46/47 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vastaan sanominen auttaa"

No, mä uskallan kyllä väittää, ettei suinkaan aina. Ehkä huuteluun, mutta tuskin sitä vakavampaan. Etenkään, jos kiusaajia on useampia.

Silti mua kaduttaa nykyään, etten saanut koulussa avattua suutani ja sanottua takaisin. Ainoastaan kerran ala-asteella olin kyllin rohkea vastustamaan, olis pitänyt olla toistekin... Meitä (mua ja kahta kaveria) heiteltiin kivillä koulumatkalla. Kaverit lähti karkuun, mulla napsahti. Päätin, että mullahan s***ana on oikeus kulkea tästä ja menin eteenpäin. Kiusaajat väisti ja lähti paikalta. Mutta silloin niitä olikin vain kolme, seuraavalla kerralla oli kahdeksan. Ei paljon sanottu vastaan.

Yläkoulussa näytin kiusaajille keskaria. Silloinen "poikaystävä" oli saada sydärin, että miten sä tommosta uskallat tehdä. Se tosin oli muutenkin yks munaton puudeli, joka meni täysin kavereidensa pillin mukaan. Hoki mulle, miten mun pitäs muuttua ja olla jotenkin erilainen, että kelpaisin kiusaajille ja mut jätettäis rauhaan. En muuttunut. Hiukset tosin leikkasin, mutta eipä se kiusaamista lopettanut. Hankin kunnon kuulokkeet, pistin musat soimaan ja suljin kiusaajat ulkopuolelle. Näin meni kaksi vuotta. Ysiltä pääseminen oli paras päivä mun elämässä. Tekopyhyyden multihuipentuma: jokainen luokkakaveri halas kevätjuhlan päätteeksi.

N23, koko peruskoulun kiusattu

Vierailija
47/47 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut kuvittelevat että voivat kommentoida muita? Heidän ulkonäköä ja henkilökohtaisia ominaisuuksia? Miksi täälläkin on ihmisiä johka pitävät olennaisena kysymystä onko ap:n tyttö ylipainoinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä