Feministit eivät vihaa miehiä ja naisellisuutta
Naisunioni ei ole feminismiä vaan miehiä alistava taho. Oikeat feministit ajavat tasa-arvoa myös miesten osalta ja naisten oikeutta pukeutua miten tahtovat.
Kommentit (31)
Onhan niitä vihattava, koska ne on sekstistisiä.
Miehenä haluan oikeuden käyttää hametta mutta silti herättää seksuaalisia haluja naisellisissa naisissa.
Aaah, feministien lempiargumentaatiovirhe taas kovassa käytössä. Me likey!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Yksik%C3%A4%C3%A4n_todellinen_skotti
Mielestäni tekopyhää että osa feministeistä ei aktiivisesti taistele vain miehiä koskevaa pakollista asevelvollisuutta vastaan. Itse näin teen ja joudun turhautumaan joihinkin feministeihin jatkuvasti.
N24 ja feministi
Vierailija kirjoitti:
Miehenä haluan oikeuden käyttää hametta mutta silti herättää seksuaalisia haluja naisellisissa naisissa.
Kiltti miehisellä miehellä on kyllä hemmetin seksikäs.
Terveisin kurvikas feministi
Feministit ovat todellisudessa himonymfoja, jotka ovat ottaneet miehet vain vihansa kohteeksi. Johonkinhan se turhautuminen pitää purkaa. Feministien tapauksessa kohteena ovat viattomat suomalaismiehet.
Niin kauan kun ette tee mitään telaketjufeministien ja Unionin vaientamiseksi, olette samaa porukkaa ja annatte heille hiljaisen hyväksyntänne.
Vierailija kirjoitti:
Minusta hameet näyttävät hyviltä miehillä, ja olen naisellinen nainen. Olen tainnut jotain hamemiehiä joskus pokaillakin esim. Tuskassa. Olen myös feministi enkä ymmärrä vaatteiden keinotekoista sukupuolijaottelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiltti miehisellä miehellä on kyllä hemmetin seksikäs.
Terveisin kurvikas feministi
Tykkäätkö antaa miehille paskareikääsi?
Vierailija kirjoitti:
Naisunioni ei ole feminismiä vaan miehiä alistava taho. Oikeat feministit ajavat tasa-arvoa myös miesten osalta ja naisten oikeutta pukeutua miten tahtovat.
Naisaasiunioni on lauma ääliöitä, jotka hyväksyvät raiskaukset jos muslimi tekee ne. Naisaasiunioni on lauma reppanoita sekasiköitä, jotka eivät tiedä, että ovatko miehiä vai naisia. Ihmisiä, joilla meni jo kohdussa asiat pieleen.
Noilla unionilaisilla meni jokin isä-tytärsuhteessa pahasti pieleen.
Olen feministi ja enimmäkseen vihaan miehiä, naisellisuudestakaan en erityisemmin pidä.
Kannatan silti tasa-arvoa, en rakenteellista syrjintää ketään kohtaan. Henkilökohtaisessa elämässäni saan kuitenkin vihata miehiä ja pitää naisellisia naisia epämiellyttävinä.
Feminismi käsite on tahrattu, koska nykypäivän "feministit" ovat idiootteja. Tekevät palvelusta vain miehille jotka haluisivat palata takaisin naisalisteiseen aikaan.
Mikäs äänitorvi nyt alkoi inistä, onko hauskaa jakaa disinformaatiota kaikkien nimissä??
Minä taas olen perinteinen ja naisellinen nainen, kannatan tasa-arvoa enkä näe syytä vihata ketään. Jotkut feministeiksi itseään kutsuvat ovat tuomitsevuudessaan ärsyttäviä, eivätkä halveksu kaltaisiani yhtään sen vähempää kuin sovinistitkaan.
Mies on voimakkaampi ja älykkäämpi, joten nainen vaietkoon seurakunnassa ja alistukoon miehelle, sekä vastaanottakoon miehen siemen, kuten Jumala on asian tarkoittanut.
Feminismi on pahin kahle naiselle: se pakottaa naiset olemaan aiempaa miehisempiä. Lisäksi se käännyttää naiset vihaamaan omaa historiallista sukupuoltaan, sen olemistapoja sekä ominaisuuksia: näihin kuuluvat mm. miehen ja lasten tukeminen, koristautuminen ja kauneus, kodinhoito.
Yhtä väärin olisi se, jos miehiä kiellettäisiin olemasta historiallisia miehiä rooleineen: näitä ovat mm. perheen pää, herrasmies (le gentilhomme), upseeri, sotilas, valtiomies ja poliitikko.
Nämä roolit olivat nähtävissä jo antiikin Kreikassa ja viimeistään Rooman imperiumissa, joihin koko länsimainen nykyisyys perustuu.
Aamen!