Mieheen ei voi luottaa: kaikki kaatuu mun päälle!
Alkaa olla pinna lopussa. Mies tekstasi juuri, että joutuu johonkin kokoukseen työmaalle iltapäivällä eikä voi hakea lasta päiväkerhosta.
Miksi mies kuvittelee, että minä pystyn jättämään kaiken täällä kotona ja lähden hakemaan lasta kerhosta.
Vauva vaan vaunuihin ja lasta hakemaan jalkaisin! Ihanaa ymmärtämättömyyttä tai välinpitämättömyyttä! Kyllä vaimo hoitaa, mee sä vaan kokoustamaan!
Näinkö miehet ajattelee yleisemminkin, vaiko vain tämä minun mallikappale? Kokemuksia?
Kommentit (26)
Mitäs teit lapsen tuollaisen kanssa.. oma vika :)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kaikkea tärkeää sulla siellä kotona jää kesken, kun menet lasta kerhosta hakemaan?
Ei vauvaperheen arki ole niin suuunnitelmallista, että tosta vaan pystyisi lähtemään. Minulla on vaikka miten paljon kotitöitä rästissä, jotka ajattelin tehdä tänään. Ja johan minä sen lapsen sinne kerhoon vein. Eli olen tehnyt oman osani. Stressaa toi mies! Ap
Tää on niiiin paska perjantaiprovo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs kaikkea tärkeää sulla siellä kotona jää kesken, kun menet lasta kerhosta hakemaan?
Ei vauvaperheen arki ole niin suuunnitelmallista, että tosta vaan pystyisi lähtemään. Minulla on vaikka miten paljon kotitöitä rästissä, jotka ajattelin tehdä tänään. Ja johan minä sen lapsen sinne kerhoon vein. Eli olen tehnyt oman osani. Stressaa toi mies! Ap
Sitten olisit varmaan tyytyväisempi kun mies on työttömänä hakemassa sitä lasta. Saat siivota rauhassa jos teillä enää on varaa siihen kämppään.
Ihan tyypillinen syy haukkua miestä.
No sä olet KOTONA, mies on ANSIOTYÖSSÄ. Eikai tuossa ole mitään epäselvää, kumpi hakee lapsen. Ei ole iso asia. Todellakin vauva vaunuihin ja menoksi. Toki joudut lopettamaan palstailun siksi ajaksi, ellet ota älypuhelinta mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa olla lapseton sinkku!
Eikö oliskin ihan kauheeta tollanen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkä takia sä palstailet, jos kerran kotitöitä on rästissä niin paljon, että lastakaan ei ehdi kerhosta hakemaan? Imuri käteen niin kuin ois jo, nainen!
Miksi minä olen se jonka pitää joustaa? Ei kokous yhtä miestä kaipaa. Ja työmaa kyllä on siellä vielä maanantainakin. Ap
Trolooolllooooollllooooooo. Tottakai mies ottaa vaikka potkut, ettei palstaileva paskamaha vain rasitu.
Onkohan kyse nyt jostain suuremmasta ja tämä asia oli vain viimeinen niitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi lapsi parkoja :(
Äiti itkee, että minä olen jo osuuteni tehnyt kun vein kerhoon. Isän kuuluu hakea sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Trolooolllooooollllooooooo. Tottakai mies ottaa vaikka potkut, ettei palstaileva paskamaha vain rasitu.
Aika ilkeesti sanottu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ilkeesti sanottu :)
Oliko muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minkä takia sä palstailet, jos kerran kotitöitä on rästissä niin paljon, että lastakaan ei ehdi kerhosta hakemaan? Imuri käteen niin kuin ois jo, nainen!
No minun äitini on just nyt käymässä ja sovitetaan makkariin uusia verhoja. Tai siis valitaan verhokankaita. Äiti toi mallikappaleet ja katsoi vauvaa kun minä vein esikoisen kerhoon pyörällä. Ja kohta pitää tehdä lounasta minulle ja äidille. En millään ehdi lajitella esim pyykkiä. Ap
Otsikon perusteella luulin, että mies tuhlaa rahat, kaljoittelee viikonloput kaveriensa kanssa, jättää laskut maksamatta ja auton katsastamatta...
Kiinnostaisi tietää kuka ap on, naisia vihaava mies, äitejä vihaava vela vai naisia ja äitejä vihaava velamies?