Ostin vahingossa kalliit kengät.
Hups Tulin kotiin 300e kengät kassissa. Tarkoitus ei ollut ostaa mutta myyjä puhutti minut. Kun kaivelin laukkuani tempaantui luottokorttini jotenkin maksupäätteeseen ja tässä ollaan. Vitsit sikseen. Ostin ne mieheni luottokortilla ja on taatusti vihainen.
Kommentit (14)
No ei noi minusta kovin kalliit ole.
Jaha, tällainen naisvihaprovo tällä kertaa.
Miehellä on pilluntäyteinen viikonloppu tiedossa siis.
Vierailija kirjoitti:
First world problem. Mä ruokin koko perheen tuolla summalla kuukaudessa joten hirveesti ei nyt empatiaa heru.
Ei meitä kiinnosta sinun kyvyttömyytesi asettua toisten asemaan. Ellet muuta osaa mainostaa, pysy poissa.
Vierailija kirjoitti:
300 eurolla saa about 2 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Palauta?
Liikkeellä ei ole mitään syytä hyväksyä palautusta.
Jos tosiaan ostit "miehen luottokortilla" etkä omallasi, joka liitetty hänen tiliinsä, niin rikosilmoituksen paikka.
Ja sinäkö et siis käy töissä ja olet luottotiedoton? Millä oikeudella hassaat miehesi rahoja?
Kai teet kaiken mitä mies pyytää ja käskee? Annat anaalia?
Tiedän tämän olevan promo, mutta on kyllä ihan miehen oma vika, jos antaa toiselle luottokorttinsa ja/tai tunnusluvun. Se on henkilökohtainen ja sitä eivät saa muut käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
300 eurolla saa about 2 tuntia.
Kyllä oma nainen on reilu heittää jonkun kaverialen. 2 tuntia ja aamupala sänkyyn kaupan päälle.
Oisit menny lidliin! Siellä nyt nahkakengät 29,99€!
Ja on hyvät!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tämän olevan promo, mutta on kyllä ihan miehen oma vika, jos antaa toiselle luottokorttinsa ja/tai tunnusluvun. Se on henkilökohtainen ja sitä eivät saa muut käyttää.
Luottokortti asuu laukussani koska sillä ostan kaiken mitä tarvitsemme. Minulle on lupa käyttää mutta nyt taisi mennä yli.
First world problem. Mä ruokin koko perheen tuolla summalla kuukaudessa joten hirveesti ei nyt empatiaa heru.