Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheen ei voi luottaa: kaikki kaatuu mun päälle!

Vierailija
23.09.2016 |

Alkaa olla pinna lopussa. Mies tekstasi juuri, että joutuu johonkin kokoukseen työmaalle iltapäivällä eikä voi hakea lasta päiväkerhosta.

Miksi mies kuvittelee, että minä pystyn jättämään kaiken täällä kotona ja lähden hakemaan lasta kerhosta.

Vauva vaan vaunuihin ja lasta hakemaan jalkaisin! Ihanaa ymmärtämättömyyttä tai välinpitämättömyyttä! Kyllä vaimo hoitaa, mee sä vaan kokoustamaan!

Näinkö miehet ajattelee yleisemminkin, vaiko vain tämä minun mallikappale? Kokemuksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kaikkea tärkeää sulla siellä kotona jää kesken, kun menet lasta kerhosta hakemaan?

Ei vauvaperheen arki ole niin suuunnitelmallista, että tosta vaan pystyisi lähtemään. Minulla on vaikka miten paljon kotitöitä rästissä, jotka ajattelin tehdä tänään. Ja johan minä sen lapsen sinne kerhoon vein. Eli olen tehnyt oman osani. Stressaa toi mies! Ap

Voi lapsi parkoja  :(

Äiti itkee, että minä olen jo osuuteni tehnyt kun vein kerhoon. Isän kuuluu hakea sieltä.

ja varmaan vetoaa siihen, että maksaa osan talouden kuluista miehen verorahoilla.

Vierailija
22/26 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs kaikkea tärkeää sulla siellä kotona jää kesken, kun menet lasta kerhosta hakemaan?

Ei vauvaperheen arki ole niin suuunnitelmallista, että tosta vaan pystyisi lähtemään. Minulla on vaikka miten paljon kotitöitä rästissä, jotka ajattelin tehdä tänään. Ja johan minä sen lapsen sinne kerhoon vein. Eli olen tehnyt oman osani. Stressaa toi mies! Ap

No minkä takia sä palstailet, jos kerran kotitöitä on rästissä niin paljon, että lastakaan ei ehdi kerhosta hakemaan? Imuri käteen niin kuin ois jo, nainen!

No minun äitini on just nyt käymässä ja sovitetaan makkariin uusia verhoja. Tai siis valitaan verhokankaita. Äiti toi mallikappaleet ja katsoi vauvaa kun minä vein esikoisen kerhoon pyörällä. Ja kohta pitää tehdä lounasta minulle ja äidille. En millään ehdi lajitella esim pyykkiä. Ap

Ei hemmetti miten rankkaa, jaxuhaleja! :'(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi minä olen se jonka pitää joustaa? Ei kokous yhtä miestä kaipaa. Ja työmaa kyllä on siellä vielä maanantainakin. Ap

Olet vain laiska, myönnä! Mies saa palkkaa hommastaan niin se on tärkeämpää. Sä vaan istut sohvalla.

Vierailija
24/26 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et lajittele niitä pyykkejä. Pakastealtaan einesruuat on keksitty.

Lapset ei ole mikään kotityö.

Vierailija
25/26 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minkä takia sä palstailet, jos kerran kotitöitä on rästissä niin paljon, että lastakaan ei ehdi kerhosta hakemaan? Imuri käteen niin kuin ois jo, nainen!

No minun äitini on just nyt käymässä ja sovitetaan makkariin uusia verhoja. Tai siis valitaan verhokankaita. Äiti toi mallikappaleet ja katsoi vauvaa kun minä vein esikoisen kerhoon pyörällä. Ja kohta pitää tehdä lounasta minulle ja äidille. En millään ehdi lajitella esim pyykkiä. Ap

Eli et viitsisi hakea lasta koska valitset verhoja?

Vierailija
26/26 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et millään ehdi? Olisit ehtinyt kolmeen kertaan jos et olisi täällä lojunut!

Ja sitä paitsi, on ne pyykit siinä odottamassa vielä huomennakin. Tai maanantaina. Tai koska vaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi