Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Imuri hajosi, ei varaa uuteen :( 3 lasta ja kissa...

Vierailija
23.09.2016 |

Mä en kestä, pää hajoaa. Millä ihmeellä mä nyt pystyn pitämään kodin siistinä :( Lapset ovat alle kouluiän ja kissa karvaa. Rahaa uuteen ei juuri nyt todellakaan ole.

Kommentit (204)

Vierailija
201/204 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän hintaisissä sängyissä porukka noin niinkun keskimäärin nukkuu jos 1+3 hengen sängyt patjoineen maksoi 750€ ja sitä pidetään kalliina. Me ostettiin juuri koko perheelle (2+2) uudet sängyt ja patjat. Hintaa kertyi tuhansia euroja. Ei edes ostettu mitenkään erityisen kalliita. Ap kertoi astioihin ja liinavaatteisiin menneen 100€ ja vielä olisi pitänyt ostaa halvemmalla...ööö...siis kertakäyttöastioitako?

Jos ei ole varaa, ostetaan käytettyinä tai selataan "annetaan ilmaiseksi" ilmoituksia.

t. opiskelija

Vierailija
202/204 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin rikkaharjalla saat pahimmat pölyt pois. Perusimurin saisit kyllä 50 e ja varmaan laskulla nettikaupasta jos on luottotiedot. Miksi olet hankkinut kissan ja noin monta lasta tuollaiseen elämäntilanteeseen? Mitä jos kissa sairastuu ja pamahtaakin vaikka 500 e lasku?

Olisko ne lapset ja kissa ehkä hankittu vähän toisenlaisessa tilanteessa? Vaikka lapset olisivat kaikki alle kouluikäisiä, voi niillä silti olla muutama vuosi ikää jo, ja aloittajan tilanne silloin aikoinaan ihan toinen kuin nyt. Vaikkapa työttömyys tai avioero voi ihan kummasti pudottaa käytettävissä olevia tuloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/204 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero. Piti muuttaa, 2kk vuokratakuu, omistusasunto myynnissä eikä ole mennyt kaupaksi, siitä juoksee vastikkeet ja lainalyhennys puoliksi exän kanssa. Piti hankkia uusia huonekaluja itselle ja lapsille. Yhtä ja toista menoa koitui, kyllä ne söivät säästöjä. Ja lapsilisät menevät vielä isälle. On mulla työ, mutta olen sairauslomalla, sekin vielä tähän syssyyn. Luottotiedot on kunnossa ja normaalisti talous kunnossa... Ap[/quote]

Etkö voi pyytää isältä niitä lapsilisiä omalle tilillesi, sinullehan ne kuuluisivat

Vierailija
204/204 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain juuri sossusta 100€ maksusitoumuksen uuden imurin ostoon.