Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaanit auttakaa: millä raikkaalla voin korvata raejuuston?

Vierailija
23.09.2016 |

Olen hiljattain alkanut noudattaa vegaanista ruokavaliota ja lähes kaiken olen ruuanlaitossa onnistunut korvaamaan kasvipohjaisilla tuotteilla. Raejuustolle en löydä korvaajaa. Sen ei tarvitsisi olla juuri raejuuston makuista tai edes koostumuksen ei tarvitsisi olla samanlainen. Tykkään laittaa raejuustoa melkein kaikkien ruokien päälle raikastamaan (tomaattikastikkeet, puurot, tuliset ruuat...)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiisselillä. Tiesitkö muuten, että olen vegaani?

Vierailija
2/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hiljattain alkanut noudattaa vegaanista ruokavaliota ja lähes kaiken olen ruuanlaitossa onnistunut korvaamaan kasvipohjaisilla tuotteilla. Raejuustolle en löydä korvaajaa. Sen ei tarvitsisi olla juuri raejuuston makuista tai edes koostumuksen ei tarvitsisi olla samanlainen. Tykkään laittaa raejuustoa melkein kaikkien ruokien päälle raikastamaan (tomaattikastikkeet, puurot, tuliset ruuat...)

Ekaksi tulisi mieleen ne vegejuustot, esim. VioLife. jos niitä raastaisi joukkoon. Tai sitten  vaikka maustamatonta soijajugurttia/vege creme fraice ja maustaa sen vaikka itse jollain jos ei sellaisenaan maistu.

Varmaan on parempiakin vaihtoehtoja, mutta äkkiseltään noita vois kokeilla :). Onnittelut uudesta maailmasta :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tomaattikastikkeisiin laittaa vaikka kuivattua leipää pieninä paloina tai ihan krutonkeja (vegaanisia)? Ei tietty raejuustosta mene, mutta vois olla ihan nannaa :).

Vierailija
4/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mifu

Vierailija
5/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset oo laktovegetaristi? Ois helpompaa

Vierailija
6/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten kävisi vaikka keitetty kukkakaalirouhe?

Vierailija
7/7 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mifu

Paitsi että mifu on maitotuote.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme