Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile kertoen lapsuutesi aikainen mukavin muisto äidistäsi, joka on jäänyt mielesi sopukoihin

Vierailija
22.09.2016 |

Se voi olla hyvinkin pieni esim.ele tai katse jossakin tilanteessa lapsuudessasi, mikä on jäänyt unohtumattomasti mieleesi äidistäsi.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti lauloi sitä Maan korvessa kulkevi lapsosen tie -laulua iltaisin nukkumaanmennessä.

Vierailija
22/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko lapsuus on yhtä mukavien muistojen jatkumoa. Nyt aikuisuudesta voin sanoa, että kun äiti silitti selkääni noin kuukausi sitten niin se tuntui hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon luettua tuli heti mieleen nakkimunakas. Äiti osas tarjota aina jotain hyvää välipalaa, kun oltiin sen kanssa kotona. Välillä leipoi pullaa ja muuta hyvää.

Toisena se, kun rakennettiin lumiukkoja ja lumihevonen. En tosin muista, oliko ne ukot samalla kertaa lumihevosen kanssa. Sen muistan, kun äiti teki yhdelle lumiukolle tissit. Se oli valtavan hassua silloin.

Vierailija
24/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini pitää minua sylissä kun minulla on vesirokko. Ja kuinka äiti kertoi miten tontut hakevat joululahjalistan tuulikaapista yön aikana. Oi sitä ihmeen määrää kun lahjatoiveet olivat poissa aamulla :)

Vierailija
25/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äiti kerran kymmenen vuoden aikana sanoi isällleni että älä viitsi pahoinpidellä lasta. Sai sitten itse turpiin minunkin puolestani.

Vierailija
26/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin veljeni kanssa iso lumiukko mutta emme saaneet päätä paikalleen kun oli niin korkea. Äiti nosti ison lumipallon paikalleen ja muistan kuinka mietin miten ihmeellisen vahva äiti onkaan :)

Vierailija
27/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan yhtään. En muista ikinä edes istuneeni äitini sylissä. Olin isäntyttö pienenä, mutta sekin hyvä suhde muuttui teini-iässä enkä enää välitä kummastakaan pätkän vertaa.

Vierailija
28/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olin kipeänä sain nukkua olohuoneen sohvalla. Äiti nukkui toisella sohvalla mun seurana ja kuiskuteltiin hiljaa pimeässä olohuoneessa vaikka nukkumaanmenoaika oli mennyt ohi ajat sitten.

Vierailija
29/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti miettiä hetki jos toinenkin, jostain syystä mieleen tulvi juuri päinvastaisia muistoja, mutta löytyihän niitä hyviäkin kuten

äiti luki nakke nakuttajaa ääneen ja istuttiin yhdessä isossa nojatuolissa viltin alla

Vierailija
30/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vesirokossa ja todella kipeä ja väsynyt. Äiti haki pakastimesta mansikoita syötäväksi.

Kaikki kerrat kun äiti lohdutti.

Ne harvat kerrat kun mentiin äidin kanssa kahdestaan kaupunkiin (suurperheessä saa harvoin niin paljon henkilökohtaista huomiota).

Vierailija
31/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun leikin pikkuveljeni kanssa logolla lattialla ja äiti virkkasi nojatuolissa jotain pitsiverhoa ja oli sillä hetkellä tyytyväinen eikä vaatinut mitään. Yleensä kritisoi tai vahti jopa leikkiemme vuorosanoja, kyttäisi ja vaati siivoamaan. Olin ekaluokkalainen ja tilanne oli hyvällä tavalla hämmentävä. Itselläni nyt viisi lasta ja olen yh ja yrittäjä. Annan lasteni olla rauhassa, kun sitä haluavat. Äitini oli kotiäiti ilman muita velvollisuuksia, mutta hirveä kontrollifriikki ja syyllistäjä.

Vierailija
32/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legoilla!!

Vierailija
33/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olin kahdestaan äidin kanssa kotona (ilman muita sisaruksia) ja istuin hänen sylissään. Äiti nauroi. Sillä hetkellä tuntui, että se nojatuolikin oli lämpimämpi kuin tavallisesti.

Muuten en muista kertaakaan, missään tilanteessa olleeni vain kahdestaan äitini kanssa.

Vierailija
34/34 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin tuoksu ja kauniit pitkät ruskeat hiukset. Lapsena istun sängyssä äidin sylissä ja hän luki joka ilta monen monta satua. Se turvallisuus ja rakkaus <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme