Suurin osa ihmisistä aiheuttavat minulle pahoinvointia ja ahdistusta, enkä voi sietää lapsia
Kaikista ahdistavin ihmisryhmä on ehdottomasti teinit. Voi jessus, että pitää sitten olla rasittavia. Ne silmien muljautukset ja ylimielinen asenne. Voi ällö!
En pidä erityisemmin myöskään pikkulapsista. Ne ovat rasittavia ja ärsyttäviä.
Ja sitten aikuiset ihmiset, v*ttu mitä p*skaa! Ne vasta ärsyttääkin. Minulla on vain oma perhe ja suku, jota siedän, muut ihmiset saavat minun puolestani vaipua unholaan. En jaksa enää edes yrittää löytää inhimillistä seuraa, sitä ei vaan ole.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpas sinulla pienet pahoinvoinnin aiheet, jos teinit ja lapset saa noin pois tolaltaan. Älä ota liian tosissaan pikkujuttuja.
Sinun pahoinvointisi aiheet ovat totta kai oikeampia ja parempia.
Mutta arvaapa mitä?
Älä ota niitä tosissaan!
Minua ainakin toiset ihmiset raivostuttavat todenteolla, ja olen erakoitunut.
Väittäisin että yli 7 miljardia ihmistä on ISO pahoinvoinnin aihe.
Sinäkin ärsytät minua ja saat oksennusrefleksin aikaan. En otakaan tosissaan, koska en kuvittele olevani maailman napa, toisin kuin eräät ylhäässä introverttiydessään.
Mä olen ajautunut väliaikaisesti täydelliseen introvertin duuniin. Olen omissa oloissa 8 tuntia joka päivä, välttämättä en edes näe kun vilauksella jonkun. Joskus sentään joku Lync- tai livepalaveri. Ja mä NIIN kaipaisin ihmisiä ympärilleni. Antaisin kernaasti duunini jollekin introvertille. Kyllä minäkin yksin viihdyn, mutta rajansa silläkin.
Mun veli on just samanlainen, tuntuu että vihaa kaikkia ihmisiä ja nykysin aika erakoitunut, mutta myös melko onneton. Minä taas olen ihan erilainen, suurin osa tuntemistani ihmisistä on kivoja ja niitä kusipäitä on minusta aika harvassa. Yritän aina ajatella uusista ihmisistä positiivisesti ja en hirveän kauan viihdy itsekseni. Omat lapset ja mies ovat kaikki kaikessa. Mietin usein miten voimmekin olla veljen kanssa niin erilaisia. Pidän kyllä kovasti hänestäkin ja yritän säännöllisesti soitella. Kaipa tuo sitten ilmottaa kun ei enää jaksa kuunnella mua.
Pidemmän päälle mukavia ihmisiä on kyllä harvassa .Jokin ärsyttävä piirre paljastuu aina lähes kaikista.
Itse inhoan tasaisesti kaikkia vauvasta vaariin.
Näyttäisi sulla, AP, jonkunlainen tarve olevan ihmisten kanssa kommunikointiin, kun kerran täällä pyörit.
Nauroin muuten tolle sun aloitusvuodatukselle, se oli niin mielettömän kaavamainen teinin päästö, niinkuin etä huomatkaa mut, olen erilainen kuin te tyhmät jne.