Life of Silja naimisiin
Pitäisiköhän ensin keskittyä vaikka hankkimaan se peruskoulun jälkeinen koulutus, ennenkun mennään naimisiin tai muuta:D
Kommentit (34)
Siljan lukijakunta on parikymppiset naiset, joten varmaan porukkaa karsiutuu kun blogin sisältö on avioliitto ja omistusaunto Porvoossa. :D
Veikkaan, että Silja antoi anteeksi Tatun töppäilyt sen takia, että haluaa naimisiin ja sitä kautta turvata oman tulevaisuutensa. Siljalla ei tunnu oikein olevan kunnianhimoa mihinkään tai halua kouluttautua. Nyt kun on mies, joka tienaa hyvin ja jonka kanssa eläminen olisi taloudellisesti vakaata, on helpompi antaa pettämiset ym. anteeksi, koska muuten jäisi yksin puille paljaille. En usko, että Silja on täysin onnellinen, mutta ei ehkä uskalla erota Tatusta juurikin näistä syistä. Toivon Siljalle silti kaikkea hyvää. Surullista vain, jos yksinjäämisen pelossa roikkuu epäluotettavassa miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Silja antoi anteeksi Tatun töppäilyt sen takia, että haluaa naimisiin ja sitä kautta turvata oman tulevaisuutensa. Siljalla ei tunnu oikein olevan kunnianhimoa mihinkään tai halua kouluttautua. Nyt kun on mies, joka tienaa hyvin ja jonka kanssa eläminen olisi taloudellisesti vakaata, on helpompi antaa pettämiset ym. anteeksi, koska muuten jäisi yksin puille paljaille. En usko, että Silja on täysin onnellinen, mutta ei ehkä uskalla erota Tatusta juurikin näistä syistä. Toivon Siljalle silti kaikkea hyvää. Surullista vain, jos yksinjäämisen pelossa roikkuu epäluotettavassa miehessä.
Tienaa tosi hyvin :D
Vierailija kirjoitti:
Nykyään mennään kihloihin ja naimisiin todella hepposin perustein. Tunnetaan pari vuotta ja mennään kihloihin ja sitten heti alttarille. Tämän takia avioeroluvut on aivan valtavia! Sori nyt vaan mutta mun mielestä naimisiin kuuluu mennä vasta PITKÄN tasaisen parisuhteen jälkeen. Tiedän että mielipiteitä on monia ja saakin olla, ja jokainen toki päättää itse omasta elämästään, mutta kyllä se vaan niin on parhainta.
Ja tosiaan kannattaa hankkia peruskoulun jälkeinen tutkinto. Eikö löydy tosiaan toisen asteen tutkintoakaan?......:/
No kyllä se vaan niin on kun sinä sen oikein sanoit! Että jokaiselle omansa mutta kyllä se paras tie on se sinun tie. Vaikka jokainen itse saakin päättää, mutta tyhmä on jos toisin tekee.
Ja mielipiteellesi sanon OHHOH. Avioeroluvut ovat valtavia myös siksi että jäädään siihen pitkään ja tasaiseen suhteeseen kunnes päässä pimahtaa. Onnellisuus ei ole kiinni siitä mitä KUULUU tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän ensin keskittyä vaikka hankkimaan se peruskoulun jälkeinen koulutus, ennenkun mennään naimisiin tai muuta:D
Mites on käynyt siljan häiden, ei puhu niistä mitään blogissa tai ig:ssä, eikö häävalmisteluiden pitäisi olla jo täydessä tohinassa???? :) eikö maistunutkaan olla äitipuoli 22-vuotiaana
Eihän silja käytä enää edes kihlasormusta. Taitaa olla äitipuolen hommat vähän tiellä kun täytyy kaikki päivät nukkua pitkään, ottaa työkseen ilmasta tavaraa vastaan ja laihduttaa. <3
Vierailija kirjoitti:
Eihän silja käytä enää edes kihlasormusta. Taitaa olla äitipuolen hommat vähän tiellä kun täytyy kaikki päivät nukkua pitkään, ottaa työkseen ilmasta tavaraa vastaan ja laihduttaa. <3
Silja ja Tatu peruivat kihlauksensa. Seurustelevat kuulemma silti yhä.
Se Tatu vaikuttaa jotenkin limaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Onko itse kertonut näin
Lopetin Siljan blogin lukemisen, koska hän postaili jatkuvasti jotain, mikä liittyi aina jollain tavalla laihduttamiseen/treenaamiseen tai vastaavaan. Siis aina oli jotain pieniä juttuja tosi usein postauksissa. Olen itse entinen ortorektikko (vieläkin tosi hoikka) ja mua alkoi tosi paljon ahdistaa ne jutut. Oli pakko lopettaa myös seuraaminen ig:ssä. Jotenkin ahdisti se hänen tarve tuoda kokoajan ilmi jotain kehoon liittyviä asioita, kun itse on juuri päässyt niistä edes vähän eroon..
Olin hänen pitkäaikainen lukijansa, luin monta vuotta sitä blogia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Onko itse kertonut näin
On kertonut blogissaan kun joku kommentoi asiaa.
Siljan blogin taso on laskenut kuin lehmän häntä. Ei enää mitään kiinnostavaa koko blogissa tai ihmisessä itsessään. Varmaan blogi kaatuu 5 vuoden sisällä joten kiinnostavaa nähdä miten sitten tienaa.