Mitä pahaa tai väärää siinä on, että täällä on pettyneitä ja alakuloisia miehiä??
Heti tulee vässykkä kortti.
Minkä sille mahtaa, että päivästä toiseen täällä joku toteaa olevansa yksinäinen ja kaipaavansa parisuhteen? Onko siinä jotain pahaa.
Minkä he sille voi, kun edes menestyvä ja komea mies masentuu pikku hiljaa kun ei löydä edes kahviseuraa naisista??
Se ei ole miesten vika että ei ole tarjontaa
Kommentit (28)
Monet naiset ei tajua realismia mikä nykypäivänä parisuhdemarkkinoilla vallitsee.
Ehkä joskus. Epäilen
Eikö ole turha täällä valittaa naisen puutetta.
Et varmaan ole tehnyt mitään asian korjaamiseksi muutamaan vuoteen vai?
Vierailija kirjoitti:
Se on miesten vika, että istuu täällä päivät pitkät sen sijaan, että hommaisi työpaikan ja oikeasti seuraisi tarjontaa.
Juuri tätä tarkoitan. Et ymmärrä että monet masentuneet kuules ovat töissä. Se ei näköjään riitä
Ei mitään pahaa. Niinhän se on työttömienkin kohdalla: ei ole töitä. Tällä hetkellä kuitenkin ollaan vielä tilanteessa, jossa ihminen tulee toimeen omalla palkallaan, kun mitoittaa menonsa tuloihinsa. Muutos on kuitenkin tulossa ja viimeistään parinkymmenen vuoden päästä ollaan tilanteessa, jossa tarvitaan kahden tulot tai on asuttava soluasunnossa tai alivuokralaisena.
Vierailija kirjoitti:
Joo olisin voinu hommata tänne 30k naispakolaista enkä miestä??
Mitä minun olisi pitänyt tehdä?
Kaikki tinderit ja muut mielialapotilas palvelut kokeiltu. Ja ulkoiltu. Hymyilty. Treenattu kroppa.
Turhaa se on täällä päivät pitkät valittaa että 19-23 vuotiaat naiset on parempia kuin kulahtaneet 25-35 vuotiaat. Sitähän ne ulisijat lähinnä tekee nykyään.
Mitä pettyneet ja alakuloiset miehet tekevät naisvaltaisella vauvapalstalla? Elleivät tarkoituksenmukaisesti pura pettymystään ja alakuloaan naisvihamielisillä avautumisilla?
Mikä vika miesvaltaisissa keskustelupalstoissa?
Ei auta kuin jatkaa elämää ja yrittää elää niin onnellisena kuin mahdollista.
Epäilen että ap odottaa että nainen liihottaa sisälle sillä aikaa kun hän käyttää sosiaalista mediaa niin rankasti että takamus näppylöillä.
Tehkää asian eteen jotain eikä vaan joutavaa märinää.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa se on täällä päivät pitkät valittaa että 19-23 vuotiaat naiset on parempia kuin kulahtaneet 25-35 vuotiaat. Sitähän ne ulisijat lähinnä tekee nykyään.
Niin ja että nainen ei saisi vaatia että mies maksaa kahvit vaikka nainen/tyttö olis työtön ja kokematon 19v.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pettyneet ja alakuloiset miehet tekevät naisvaltaisella vauvapalstalla? Elleivät tarkoituksenmukaisesti pura pettymystään ja alakuloaan naisvihamielisillä avautumisilla?
Mikä vika miesvaltaisissa keskustelupalstoissa?
Miesvaltaisilla keskustelupalstoilla käyvät alfamiehet, joilta ei liikene ymmärrystä pettyneille ja alakuloisille miehille.
Eikö sitten olisi aika tulla sieltä 1920-luvulta 2020-luvulle pikku hiljaa.
Voisin minäkin olla katkera koko miessukupuolelle, ex petti ja jätti 20v liiton jälkeen. Kyseenalaisti koko ihmisyyteni, olin ollut hänelle pelkät tissit, pillu ja kotitalouden monitoimikone.
Onneksi tiedän, että maailmassa on kunnon miehiäkin, miksi siis syyttää mustavalkoisesti kaikkia.
Ei siinä mitään pahaa olekaan mutta se naisten haukkuminen ei ole kivaa. En väitä että juuri sinä olet haukkunut mutta monet muut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tinderit ja muut mielialapotilas palvelut kokeiltu. Ja ulkoiltu. Hymyilty. Treenattu kroppa.
Tinderit :(
Ottakaa ja lähtekää sieltä nettien äärestä oikeaan elämään. Ruvetkaa myymään puolukoita ovelta ovelle. Ämpäri 10 euroa.
Enhän minä voi kädestä teitä tulla taluttamaan hyvänen aika. Johonkin sieltä kellareista.
Koska se ulina ja öyhötys vituttaa suurinta osaa, koska se on paskaa ja huonosti argumentoitua trollausta höystettynä itsesäälillä, usein myös jankkaamista. Sitä pahaa ja väärää.
Muistakaa ettei se ole myöskään naisten vika.
Kellään ei ole velvoitetta olla tarjolla kellekään.
Ikävää, mutta elämässä on muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tinderit ja muut mielialapotilas palvelut kokeiltu. Ja ulkoiltu. Hymyilty. Treenattu kroppa.Tinderit :(
Ottakaa ja lähtekää sieltä nettien äärestä oikeaan elämään. Ruvetkaa myymään puolukoita ovelta ovelle. Ämpäri 10 euroa.
Enhän minä voi kädestä teitä tulla taluttamaan hyvänen aika. Johonkin sieltä kellareista.
Tähän oli pakko kommentoida ulkopuolisena miehenä. Kyllä olen ollut parisuhteessa 8v.
Olen tehnyt face to face asiakaspalvelu ja myyntihommia 6v ja yksikään nainen ei ole pyytänyt tai vihjaillut kahville. Kannattaako lähteä myymään marjoja. Minä sanon että ei.
Niin ja olen 183cm siisti mies. Ei edes sormuksia
Tämäkin aloitus saanut jo 7 alapeukkua eikä aloittaja sanonut mitän pahaa tai halventavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin aloitus saanut jo 7 alapeukkua eikä aloittaja sanonut mitän pahaa tai halventavaa.
Ap on mies ja puolustaa miehiä. Se riittää syyksi alapeukuttaa.
Se on miesten vika, että istuu täällä päivät pitkät sen sijaan, että hommaisi työpaikan ja oikeasti seuraisi tarjontaa.