Mitä pahaa tai väärää siinä on, että täällä on pettyneitä ja alakuloisia miehiä??
Heti tulee vässykkä kortti.
Minkä sille mahtaa, että päivästä toiseen täällä joku toteaa olevansa yksinäinen ja kaipaavansa parisuhteen? Onko siinä jotain pahaa.
Minkä he sille voi, kun edes menestyvä ja komea mies masentuu pikku hiljaa kun ei löydä edes kahviseuraa naisista??
Se ei ole miesten vika että ei ole tarjontaa
Kommentit (28)
Aika monet tapaamani ns kiltit miehet eivät todellisuudessa ole kovin kilttejä vaan juurikin erittäin sovinistisia, sadistisia ja katkeria jostakin. Ehkä koulussa ne kaikkein suosituimmat ja kauneimmat mutta samalla tyhjäpäisimmät naiset eivät olleet heistä kiinnostuneita mutta toisaalta he itsekin saattoivat antaa rukkaset luokan pulleimmalle tytölle joka olisi ollut heistä kiinnostunut.
Nykyäänkään he eivät ole oppineet mitään vaan hairahtavat yliopistossa siihen ainoaan vuosikurssin bimboon joka maksattaa heillä h&m:ssä jonkun vatteen ja baarissa pari drinkkiä ja lähtee sitten jonkun turkkilaisen matkaan ja sitten taas ulistaan pari viikkoa. Puheissa kyllä haikaillaan jostain luonnon kauniista naisesta mutta eipä ikinä olla tehty aloitetta siihen suuntaan vaan katsellaan juurikin niitä harvoja pississekopäitä joita satutaan löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet tapaamani ns kiltit miehet eivät todellisuudessa ole kovin kilttejä vaan juurikin erittäin sovinistisia, sadistisia ja katkeria jostakin. Ehkä koulussa ne kaikkein suosituimmat ja kauneimmat mutta samalla tyhjäpäisimmät naiset eivät olleet heistä kiinnostuneita mutta toisaalta he itsekin saattoivat antaa rukkaset luokan pulleimmalle tytölle joka olisi ollut heistä kiinnostunut.
Nykyäänkään he eivät ole oppineet mitään vaan hairahtavat yliopistossa siihen ainoaan vuosikurssin bimboon joka maksattaa heillä h&m:ssä jonkun vatteen ja baarissa pari drinkkiä ja lähtee sitten jonkun turkkilaisen matkaan ja sitten taas ulistaan pari viikkoa. Puheissa kyllä haikaillaan jostain luonnon kauniista naisesta mutta eipä ikinä olla tehty aloitetta siihen suuntaan vaan katsellaan juurikin niitä harvoja pississekopäitä joita satutaan löytämään.
Haha, niin tyypillistä miehen toimintaa :D Ja sitten se luonnon kaunis= bissismeikit naamassa syntynyt.
Vierailija kirjoitti:
Voi lol taas??
Tuo minulle sinkkumiehelle luonnon kauniita ja kilttejä naisia niin minä teen aloitteen vaikka jokaiselle.
Ainiin. Tekstisi oli täyttä potaskaa. Minä esim en edes katso bimboja enkä tarjoa heille mitään. Eikä tee 5 muuta sinkkumies kaveriakaam
Saahan sitä olla pettynyt ja alakuloinen, mutta on väärin syyttää pahasta olostaan koko naissukupuolta.
No se,että täällä on jo kirjotuksesta päätellen monia rumia ja siannäköisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Heti tulee vässykkä kortti.
Minkä sille mahtaa, että päivästä toiseen täällä joku toteaa olevansa yksinäinen ja kaipaavansa parisuhteen? Onko siinä jotain pahaa.
On ihan okei kertoa olevansa yksinäinen ja kaipaavansa suhdetta. Sellaiselle saattaisi irrota täältä jopa myötätuntoakin. On kuitenkin ihan eri asia syyttä koko naissukupuolta tästä yksinäisyydestään, niputtaa puoli ihmiskuntaa samaan pakettiin ja sitten loukata tätä ihmisjoukkoa kaiken maailman evoluutiopsykologiapaskaan, jännämiesteorioihin ja lompakkoloispsykooseihin vedoten. Jos haluaa sympatiaa, ei kannata vittuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänkään he eivät ole oppineet mitään vaan hairahtavat yliopistossa siihen ainoaan vuosikurssin bimboon joka maksattaa heillä h&m:ssä jonkun vatteen ja baarissa pari drinkkiä ja lähtee sitten jonkun turkkilaisen matkaan ja sitten taas ulistaan pari viikkoa. Puheissa kyllä haikaillaan jostain luonnon kauniista naisesta mutta eipä ikinä olla tehty aloitetta siihen suuntaan vaan katsellaan juurikin niitä harvoja pississekopäitä joita satutaan löytämään.Voi lol taas??
Tuo minulle sinkkumiehelle luonnon kauniita ja kilttejä naisia niin minä teen aloitteen vaikka jokaiselle.
Ainiin. Tekstisi oli täyttä potaskaa. Minä esim en edes katso bimboja enkä tarjoa heille mitään. Eikä tee 5 muuta sinkkumies kaveriakaam
Ei minulle esimerkiksi kukaan suomalainen ole koskaan tehnyt aloitetta vaikka olen hyvännäköinen ja kiltti. Sen sijaan erääss harrastusporukassa naapurimaan kansalainen teki lähes heti epäsuoran aloitteen kysymällä olenko tulossa eräisiin sen porukan illanistujaisiin. Olemme sen jälkeen olleet monta vuotta onnellisesti yhdessä. Hän myös ihmetteli miksei muut miehet ryhmässä toimineet kun vielä voivat sillä olin kuulemma parhaimman näköinen nainen siellä. Mutta eivätpä suomalaiset toimi.
Kuule minä en odota ketään. Aihe vaan suututtaa ja nyt täällä taas huomaa kuinka sekaisin jengi on peukutuksista lähtien
Ter AP
Ps. Olen nainen..