Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen toinen nainen sai raivarin kun en suuttunut hänen paljastaessa suhteensa enkä halunnut eroa.

Vierailija
22.09.2016 |

Soitti viikonloppuna anteeksi pyydellen ja esittäen myötätuntoista "musta sulla on oikeus kuulla totuus". Kun en suuttunutkaan ja eronnut heti miehestäni, nainen on alkanut lähettelemään viestejä useita kertoja päivässä jossa haukkuu minua jne. Olen lopettanut vastaamasta, mutta niitä tulee silti ja tänään on jo pari kertaa soittanutkin. Miten tuon saisi loppumaan, ei kai mun nyt numeroa pidä alkaa vaitaan tuon takia?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että petturit puhuvat kiinni jäädessään yleensä mitä tahansa päästäkseen pälkähästä. Tiedän tapauksen, jossa vaimolle kerrottiin kyseessä olleen vain viaton ihastus johon on jo katkaistu välit kun samalla "ihastukselle" luvattiin eroa vaimosta ihan just ja väläyteltiin naimisiinmenoa. Ja kun yksi kakkosnainen kyllästyy, otetaan lennossa seuraava.

Niin kauan kuin pettämisen taustalla olevat ongelmat on ratkottu, meno ei yleensä muutu yhtikäs mihinkään. Tietenkin jos perheen koossa pysyminen hinnalla millä hyvänsä on ykköstavoite, itsekunnioituksesta viis, niin mikäs siinä on pettäjän kanssa suhdetta jatkaessa.

Niin siis tiedät yhden tapauksen niin kerrot miten kaikki pettäjät toimii?

Miehen kertomus vastasi niin hyvin naisen kertomaan,etten usko hänen valehdelleen.

Ja niitä ongelmiahan me ollaankin ratkomassa.

Vierailija
82/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki varattuihin miehiin sekaantuvat lortot pitäisi polttaa roviolla.

Niimpä ja ne miehet on ihan syyttömiä ressukoita. Paha lortto tuli ja vei mies poloisen väkisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän