Miehen toinen nainen sai raivarin kun en suuttunut hänen paljastaessa suhteensa enkä halunnut eroa.
Soitti viikonloppuna anteeksi pyydellen ja esittäen myötätuntoista "musta sulla on oikeus kuulla totuus". Kun en suuttunutkaan ja eronnut heti miehestäni, nainen on alkanut lähettelemään viestejä useita kertoja päivässä jossa haukkuu minua jne. Olen lopettanut vastaamasta, mutta niitä tulee silti ja tänään on jo pari kertaa soittanutkin. Miten tuon saisi loppumaan, ei kai mun nyt numeroa pidä alkaa vaitaan tuon takia?
Kommentit (82)
"Lompakkoloisen" kohdalla meni usko tähän provoon :D
No hyvä tavaton. Estä sen naisen numero puhelimeesi. Sillähän se oikenee ja estä myös facessa, instassa jne.
M
Ja sitten vihoittele miehellesi. Hän on se joka on tehnyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
"Lompakkoloisen" kohdalla meni usko tähän provoon :D
No joo, mutta yritetään nyt kuitenkin osallistua tähän fantasiaan. Sisäisestä maailmastahan tämäkin kertoo. Neuvot ei mene hukkaan!
Minulla on vähän samanlainen kokemus takana. Miehen työkaveri alkoi vikitellä miestäni. Varsinaista pettämistä ei ehtinyt tapahtua eli seksiä ei ollut ollut. Sen jopa nainenkin myönsi. Mutta pusuttelua pariin kertaan ja tunnustuksia ihastumisesta puolin ja toisin. Mieheni kuitenkin päätti aika nopeasti, että ei lähdekään tämän naisen kelkkaan. Naisella meni tästä kuppi nurin ja hän päätti käräyttää miehen minulle.
Minä suhtauduin asiaan kylmän viileästi enkä tosiaankaan lähtenyt miestäni kotoa häätäämään. Asiaa kyllä puitiin miehen kanssa perusteellisesti ihan pariterapiassa asti eli en sitä kuitenkaan mitenkään kevyesti ottanut. Silti en edes harkinnut, että hajottaisin perheen moisen takia.
Tämä toinen nainen tosiaan veti tästä asiasta herneen nenään ja hänen silmissään minä olin kaiken pahan alku ja juuri. Ilman minua hän olisi saanut elämänsä miehen. Ja että miten kukaan voi elää minunlaisen hirviön ja kamalan ihmisen kanssa. Tämän kaltaisia viestejä rupesi pukkaamaan tämän naisen taholta. Hän laitteli viestejä, meilejä ja joskus yritti soittaa. Niihin puheluihin en vastannut. Tätä kesti sellaiset 2-3 kuukautta.
Myöhemmin kuulimme miehen kanssa, että tämä nainen oli ehtinyt erota miehestään tämän minun mieheni ja hänen välisen lyhyen "suhteen" aikana koska oli ollut niin varma, että on löytänyt elämänsä rakkauden. Tämäkin kyllä todistaa, että ihan täysillä se nainen ei käy. Kuka nyt pistää parissa viikossa oman elämänsä palasiksi parin salapusun ja "minäkin tykkään sinusta" suputtelun takia. Ja kyseessä on siis ihan aikuinen perheellinen ihminen.
No, nyt siitä ihmisestä ei ole kuulunut mitään enää kohta vuoteen. Toivottavasti ei enää kuulukaan.
Blondie kirjoitti:
Huhhuh.. Aloittaja kyllä rääkkää ihan eniten itseään tässä tilanteessa, ei toista naista. Pari vuotta ihanassa suhteessa naimisissa olevan kanssa, en mä viitti sille vaimorassukalle soittaa eikä se pieniä hanskavinkkejä ym irtoripsiä kotonaan tajua. En oo ensimmäinen toinen nainen tälle pettäjälle, ja puheet siitä ettei tosiaan rakasta opettajavaimoaan voi hyvinkin tällä taustalla pitää paikkansa, kun ei arvosta toista pätkääkään vaan hommailee täysin kaikkea muuta. En jaksa ymmärtää, miten vaimot kattelee tuollaisia pettäjiä nurkissaan ja leuhottaa täällä sillä, kun ei heitä paskaa miestään pihalle vaan kärsii huonossa suhteessaan. Ei ole onnea nähnytkään pettämisen paljastuttua suhteet..Ja joo, en minä tätä pettäjää itelle ottaiskaan, saan mitä haluan nyt;)
"Ihanassa suhteessa" sai nyt kyllä aivan uuden merkityksen, samoin "itsekunnioitus" ja "toisen arvostaminen". 😺
Blondie kirjoitti:
Huhhuh.. Aloittaja kyllä rääkkää ihan eniten itseään tässä tilanteessa, ei toista naista. Pari vuotta ihanassa suhteessa naimisissa olevan kanssa, en mä viitti sille vaimorassukalle soittaa eikä se pieniä hanskavinkkejä ym irtoripsiä kotonaan tajua. En oo ensimmäinen toinen nainen tälle pettäjälle, ja puheet siitä ettei tosiaan rakasta opettajavaimoaan voi hyvinkin tällä taustalla pitää paikkansa, kun ei arvosta toista pätkääkään vaan hommailee täysin kaikkea muuta. En jaksa ymmärtää, miten vaimot kattelee tuollaisia pettäjiä nurkissaan ja leuhottaa täällä sillä, kun ei heitä paskaa miestään pihalle vaan kärsii huonossa suhteessaan. Ei ole onnea nähnytkään pettämisen paljastuttua suhteet..Ja joo, en minä tätä pettäjää itelle ottaiskaan, saan mitä haluan nyt;)
En mä ole ketään muuta tässä kuvitellut rääkkäävänikään. Tai en oikeastaan itseänikään. En leuhota, mutta haluan yrittäö korjata suhteemme, koska meillä on pikä hyvä suhde takana. Onnea ei ole nyt, mutta haluamme tehdä työtä sen eteen, että joskus taas olisi.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä tavaton. Estä sen naisen numero puhelimeesi. Sillähän se oikenee ja estä myös facessa, instassa jne.
M
Ja sitten vihoittele miehellesi. Hän on se joka on tehnyt väärin.
Laitoin viestin jossa pyysin lopettamaan ja uhkasin poliisilla. Toivottavasti auttaa.
Ja en mä kenellekään muulle ole vihoitellutkaan kun miehelle. Naista kiitin tiedosta ja sanoin selvittävän asian mieheni kanssa. Muuten en ole vastannut hänen viesteihin tai soittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on katkera koska menetti lapset. Lapset inhoaa miehen uutta patjaa eikä mene sinne mielellään. En heittänyt miestä pihalle kun kuulin pettämisestä mutta mies haki eroa itse kun aikaa oli kulunut ja seilannut naisten välillä. Onneksi on isot fiksut lapset ei niille noin vaan syötetä paskaa vaan äänestävät jaloillaan.
Senkö takia uusissa suhteissa aina aletaan pyöräyttää heti lisää äpäröitä. Kun on menetetty ne entiset, niin on sentään uudet tilalla.
Jotenkin kallistunut siihen, että kynnysmatto enemmin kuin vahva. Toki voittajafiilis voi olla tässä kohtaa, mutta kyllä tulet asiaa miettimään vuosienkin päästä ja se palaa mieleen monissa tilanteissa.. etkä voi enää koskaan luottaa täysin. Et vaikuta erityisen kiihkeältä :) että ehkä et sitten kovin kummallisia parisuhteelta toivo.
Ap, kuulostat järkevältä ja jalat maassa olevalta ihmiseltä. Meillä vähän samanlainen tapaus takana ja paljon tehtiin töitä sen eteen, että saatiin suhde takaisin raiteilleen. Nykyään menee todella hyvin. Taustalla myös malttinsa menettänyt ja ahdistusta meihin purkanut toinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän samanlainen kokemus takana. Miehen työkaveri alkoi vikitellä miestäni. Varsinaista pettämistä ei ehtinyt tapahtua eli seksiä ei ollut ollut. Sen jopa nainenkin myönsi. Mutta pusuttelua pariin kertaan ja tunnustuksia ihastumisesta puolin ja toisin. Mieheni kuitenkin päätti aika nopeasti, että ei lähdekään tämän naisen kelkkaan. Naisella meni tästä kuppi nurin ja hän päätti käräyttää miehen minulle.
Minä suhtauduin asiaan kylmän viileästi enkä tosiaankaan lähtenyt miestäni kotoa häätäämään. Asiaa kyllä puitiin miehen kanssa perusteellisesti ihan pariterapiassa asti eli en sitä kuitenkaan mitenkään kevyesti ottanut. Silti en edes harkinnut, että hajottaisin perheen moisen takia.
Tämä toinen nainen tosiaan veti tästä asiasta herneen nenään ja hänen silmissään minä olin kaiken pahan alku ja juuri. Ilman minua hän olisi saanut elämänsä miehen. Ja että miten kukaan voi elää minunlaisen hirviön ja kamalan ihmisen kanssa. Tämän kaltaisia viestejä rupesi pukkaamaan tämän naisen taholta. Hän laitteli viestejä, meilejä ja joskus yritti soittaa. Niihin puheluihin en vastannut. Tätä kesti sellaiset 2-3 kuukautta.
Myöhemmin kuulimme miehen kanssa, että tämä nainen oli ehtinyt erota miehestään tämän minun mieheni ja hänen välisen lyhyen "suhteen" aikana koska oli ollut niin varma, että on löytänyt elämänsä rakkauden. Tämäkin kyllä todistaa, että ihan täysillä se nainen ei käy. Kuka nyt pistää parissa viikossa oman elämänsä palasiksi parin salapusun ja "minäkin tykkään sinusta" suputtelun takia. Ja kyseessä on siis ihan aikuinen perheellinen ihminen.
No, nyt siitä ihmisestä ei ole kuulunut mitään enää kohta vuoteen. Toivottavasti ei enää kuulukaan.
Tässä viestissä tulee esille monellakin tapaa miten nämä petturit toimii.
Ensinnäkin sanotaan että en se minä ollut, se toinen vikitteli ja se oli aloitteellinen osapuoli ja vei mennessään. Ja nämä vaimot/avovaimot uskoo, koska syyllinenhän on aina toinen nainen.
Toisekseen; toiselle naiselle kerrotaan valheita parisuhteesta ja /tai sitten ihan tottakin, valitetaan tyytymättömyyttä siihen ja kuinka ei enää rakasta. Toinen nainen ei voi tietää onko tämä totta vai ei, ja osahan ei edes tietä että mies on varattu. Se on se mies joka niitä juttuja kertoo ja avautuu, mies on vastuussa sanoistaa.
Kolmanneksi, petturi kertoo vain sen minkä on pakko. Ihan sen vähimmän. Tottakai salasuhde on aina "lyhyt" ja "pelkkiä pusuja" jne... ja kumma juttu kun se "hullu" toinen nainen on ehtinyt parin pusun aikana rakastumaan. Uskoo ken tahtoo.
Mutta kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä viestissä tulee esille monellakin tapaa miten nämä petturit toimii.
Ensinnäkin sanotaan että en se minä ollut, se toinen vikitteli ja se oli aloitteellinen osapuoli ja vei mennessään. Ja nämä vaimot/avovaimot uskoo, koska syyllinenhän on aina toinen nainen.
Toisekseen; toiselle naiselle kerrotaan valheita parisuhteesta ja /tai sitten ihan tottakin, valitetaan tyytymättömyyttä siihen ja kuinka ei enää rakasta. Toinen nainen ei voi tietää onko tämä totta vai ei, ja osahan ei edes tietä että mies on varattu. Se on se mies joka niitä juttuja kertoo ja avautuu, mies on vastuussa sanoistaa.
Kolmanneksi, petturi kertoo vain sen minkä on pakko. Ihan sen vähimmän. Tottakai salasuhde on aina "lyhyt" ja "pelkkiä pusuja" jne... ja kumma juttu kun se "hullu" toinen nainen on ehtinyt parin pusun aikana rakastumaan. Uskoo ken tahtoo.
Mutta kokemusta on.
Joo voisin tähän kanssa sanoa jotain "toisen " naisen asemasta. Itsellä oli kaveruussuhde työkaverin kanssa josta tuli läheinen ystävyyssuhde josta tuli rakkaussuhde. Molemmat perheellesiä. Itse kerroin puolisolleni että olen rakastunut ja haluan erota. Muutin omilleen. Mies halusi terapiaa. Työkaveri oli kotonaan kertonut että olemme vain kavereita. 😂 Joo niin varmaan. Lastensa äidille vastasin kun minua lähestyi niinkuin asia on omalta kantilta. Että joo on tunteita ja mieheni tietää. Senkun otat yhteyttä. Annoin hänen olla siinä uskossa että miehensä piti minusta vain kaverina. Siinä kohtaan rakastin niin paljon että annoin hänen pitää perheensä. Ja päätin unohtaa moisen limanuljaskan.
Tää on ihan yksin kertainen selitys miksi tämä nainen kävi kuumana ap:hen, mitä ette vissiin ole ajatelleet
Nainen soitti ap:lle esittevänsä kuinka pahoillaan on (taka-ajatus ap nyt jättäisi miehen ja saisi apn miehen itselleen) ne keskenään jutustelivat ja ap oli normaalin oloinen ja normaalin ääninen mitä tämä nainen ei aplta odottanut suuttui aplle kun ei voinut sabutoida tai manipuloida tilanneta omaksi hyödykseen koska ap oli lojaali kuunteli alusta loppuun, ja nainen haluaa saada otteen ap:hen kun ei saanut siihen puuttui apn mies (jotka ovat tästä tapelleet kuinka ap oli kylmähermonen eikö mennyt vedätykseen)
Tämä oli mun mielipide
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan yksin kertainen selitys miksi tämä nainen kävi kuumana ap:hen, mitä ette vissiin ole ajatelleet
Nainen soitti ap:lle esittevänsä kuinka pahoillaan on (taka-ajatus ap nyt jättäisi miehen ja saisi apn miehen itselleen) ne keskenään jutustelivat ja ap oli normaalin oloinen ja normaalin ääninen mitä tämä nainen ei aplta odottanut suuttui aplle kun ei voinut sabutoida tai manipuloida tilanneta omaksi hyödykseen koska ap oli lojaali kuunteli alusta loppuun, ja nainen haluaa saada otteen ap:hen kun ei saanut siihen puuttui apn mies (jotka ovat tästä tapelleet kuinka ap oli kylmähermonen eikö mennyt vedätykseen)
Tämä oli mun mielipide
Thank you Captain Obvious.
Minusta ap:n kannattaisi keskustella naisen kanssa. Voisi paljastua toinen totuus, kunhan hän rauhoittuu sen kertoakseen.
Yleensä kyllä nämä jotka päättävät jatkaa pettäjän kanssa, sulkevat kaikki muut totuudet pois ja tyytyvät miehen kertomukseen ja omaan vuorenvarmaan uskoonsa oman suhteen erityisyydestä. Muuten voisi olla mahdoton jatkaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää että tiedän ja on katkaissut suhteen ja käskenyt naisen lopettaa. Se kai on ollut entisestään bensaa liekkeihin..
Lähestymiskieltoa tuskin saa, kun ei ole kuitenkaan mitenkään uhkaillut. Mutta ehkä kotirauhanhäirinnästä voisi uhkailla poliisilla?
kyllä saat lähestymiskiellon, mutta ilmoita ensin todisteellisesti esim. tekstarilla sille että lopeta viestit, et halua niitä, ja että tästä lähtien viet ne poliisille ja haet lähestymiskieltoa. Kyllä tuo on tarpeeksi häiritsevää, kun häiriköi teidän avioliitton rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Toiset naiset ovat aina päästään jotenkin vialla. Joten sieltä saatta olla luvassa vaikka mitä paskaa vielä.
Mua ei ainakaan kiinnosta miehen vaimo tai perhe vähääkään. Napsin rusinat pullasta mutta missään nimessä en tommosta selkärangatonta lapamatoa vaivoikseni huolisi pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Ja sitten vihoittele miehellesi. Hän on se joka on tehnyt väärin.Laitoin viestin jossa pyysin lopettamaan ja uhkasin poliisilla. Toivottavasti auttaa.
Ja en mä kenellekään muulle ole vihoitellutkaan kun miehelle. Naista kiitin tiedosta ja sanoin selvittävän asian mieheni kanssa. Muuten en ole vastannut hänen viesteihin tai soittoihin.
Jos kerran tuo on kaikki, mitä olette naisen kanssa keskustelleet, niin mistä tiedät, että hänen suuttumuksensa johtuu siitä, että et suuttunut eikä aio erota?
Hänhän voi olla suuttunut siitä, että et suostu kuulemaan, mitä hänellä on kerrottavanaan miehestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies jäisi kiinni pettämisestä, niin en mäkään heti eroaisi. Tekisin kiusaa toiselle naiselle sillä, että jäisin suhteeseen, ja olisin miehelle entistä parempi ja kiihkeämpi ja liikkuisin joka paikassa hänen kanssaan käsikädessä. Toisen naisen soittaessa nauraisin paskaisesti. Vuoden päästä vois ukon potkaista pihalle.
Erittäin tasapainoinen ja rationaalinen vaihtoehto.
Huh sun miehes varmaan huokaisee helpotuksesta ja on varmaan todella tyytyväinen siihen, ettet suuttunutkaan niin pahasti, kun miehes jäi pettämisestä kiinni :D mä ainakin huokaisin helpotuksesta, jos mun mies ei jättäis mua, jos jäisin kiinni pettämisestä :)