Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen toinen nainen sai raivarin kun en suuttunut hänen paljastaessa suhteensa enkä halunnut eroa.

Vierailija
22.09.2016 |

Soitti viikonloppuna anteeksi pyydellen ja esittäen myötätuntoista "musta sulla on oikeus kuulla totuus". Kun en suuttunutkaan ja eronnut heti miehestäni, nainen on alkanut lähettelemään viestejä useita kertoja päivässä jossa haukkuu minua jne. Olen lopettanut vastaamasta, mutta niitä tulee silti ja tänään on jo pari kertaa soittanutkin. Miten tuon saisi loppumaan, ei kai mun nyt numeroa pidä alkaa vaitaan tuon takia?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se lähettelee tarkalleen ottaen. Anna esimerkkejä?

Haukkuu kynnysmatoksi, lompakkoloiseksi, kulissivaimoksi.. Kyseenalaistaa mun itsekunnioituksen ja naiseuden. Valehtelee että heidän suhde jatkuu ja kehuu kuinka hyvä mieheni taas edellisiltana oli sängyssä.

Pelottaa vaan että se alkaa meidän lapsille jotain lähettämään, kun ei saa mua provosoitumaan jättämään miesäni.

Ja miehesi naureskelee sinulle, kun uskot heidän suhteensa katkenneen.. Onko jännämies?

Toinen nainen tunnisti itsensä tästä? Tuo kysymyshän oli selvästi jonkun pyrkimys tunnistaa omat viestinsä. 

Hyvä ap! Monestihan noilla joilla on intoa ryhtyä salasuhteeksi onkin huippukliimaksi vasta siinä kun saa romutettua puolison elämän ja vietyä pettäneen osapuolen, ts. osa tyydytyksestä on sadistista.

Vierailija
62/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se toinen nainen tykkää miehestäsi täysillä, niin tietenkin hän tyrmistyy siitä, että miten sinä voit olla vain tunteettomasti miehesi kanssa ja mitä ilmeisimmin käyttää miehen resursseja hyväkseksi. Miehesi kuuluu tuolle toiselle naiselle, joka pitää miehestäsi oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkuu kynnysmatoksi, lompakkoloiseksi, kulissivaimoksi.. Kyseenalaistaa mun itsekunnioituksen ja naiseuden. Valehtelee että heidän suhde jatkuu ja kehuu kuinka hyvä mieheni taas edellisiltana oli sängyssä.

Pelottaa vaan että se alkaa meidän lapsille jotain lähettämään, kun ei saa mua provosoitumaan jättämään miesäni.

Ja miehesi naureskelee sinulle, kun uskot heidän suhteensa katkenneen.. Onko jännämies?

Toinen nainen tunnisti itsensä tästä? Tuo kysymyshän oli selvästi jonkun pyrkimys tunnistaa omat viestinsä. 

Hyvä ap! Monestihan noilla joilla on intoa ryhtyä salasuhteeksi onkin huippukliimaksi vasta siinä kun saa romutettua puolison elämän ja vietyä pettäneen osapuolen, ts. osa tyydytyksestä on sadistista.

En ole toinen nainen, mutta pettäjämiehiä on löytynyt kyllä lähipiiristä ja usein he eivät ole katkaisseet välejä tähän toiseen naiseen, katsos pettäjällä on taipumusta valehteluun ja oman edun tavoitteluun.

Vierailija
64/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä se teille iltateelle, siinä voitte yhteisen pöydän ääressä suunnitella tulevaa.

Ja kun kerran sopuisa ilmapiirikin on niin miksei vaikka vähän kolmen kivaa ...

Vierailija
65/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole toinen nainen, mutta pettäjämiehiä on löytynyt kyllä lähipiiristä ja usein he eivät ole katkaisseet välejä tähän toiseen naiseen, katsos pettäjällä on taipumusta valehteluun ja oman edun tavoitteluun.

Kovasti näyttää kiinnostavan millä pelisäännöillä muut elämäänsä elävät, kun piti tulla huutelemaan sivusta. Samaa mieltä siinä, että on epärehellisiä ihmisiä ja paskoja puolisoita, mutta tässä keskustelussa se ei ollut jutun juoni.

Vierailija
66/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa, että petturit puhuvat kiinni jäädessään yleensä mitä tahansa päästäkseen pälkähästä. Tiedän tapauksen, jossa vaimolle kerrottiin kyseessä olleen vain viaton ihastus johon on jo katkaistu välit kun samalla "ihastukselle" luvattiin eroa vaimosta ihan just ja väläyteltiin naimisiinmenoa. Ja kun yksi kakkosnainen kyllästyy, otetaan lennossa seuraava.

Niin kauan kuin pettämisen taustalla olevat ongelmat on ratkottu, meno ei yleensä muutu yhtikäs mihinkään. Tietenkin jos perheen koossa pysyminen hinnalla millä hyvänsä on ykköstavoite, itsekunnioituksesta viis, niin mikäs siinä on pettäjän kanssa suhdetta jatkaessa.

Vierailija
67/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti näyttää kiinnostavan millä pelisäännöillä muut elämäänsä elävät, kun piti tulla huutelemaan sivusta. Samaa mieltä siinä, että on epärehellisiä ihmisiä ja paskoja puolisoita, mutta tässä keskustelussa se ei ollut jutun juoni.

En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta eiköhän tämä ole kaikille avoin keskusteluketju. Hän ei "tullut sivusta", vaan sanoi ihan varteenotettavan pointin, myös ap:n kannalta.

Vierailija
68/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos se toinen nainen tykkää miehestäsi täysillä, niin tietenkin hän tyrmistyy siitä, että miten sinä voit olla vain tunteettomasti miehesi kanssa ja mitä ilmeisimmin käyttää miehen resursseja hyväkseksi. Miehesi kuuluu tuolle toiselle naiselle, joka pitää miehestäsi oikeasti.

Käyttää miehen resursseja :´D

Monessa (ehkä tässäkin) tapauksessa tilanne on se, että toisilla on pitkä parisuhde ja yhteinen elämä, omaisuus, historia, traditiot, ehkä lapsia, ja joku ilkeä pikku muija on iskenyt silmänsä miehen ulkoisiin ominaisuuksiin ja kuvitellut nappaavansa siitä ukon itselleen. Sori, useimmiten erityisesti miehillä painaa vaa-assa se turvallinen koti ja oma rakas puoliso, kuin joku epävarma ja tasapainoton virhepano.

Vierailija
69/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda numero tai hae lähestymiskielto.

Ei saa Suomesaa lähestymiskieltoa nykypäivänä noin heppoisin perustein. Ikävää, mutta totta.

Vierailija
70/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en taas ymmärrä tätä "petturi pihalle heti, pettää uudestaan, et voi enää luottaa ikinä" kommentointia. Kukaan teistä ei tunne ap:n tilannetta eikä miestä. Voi olla että pettää vielä voi olla että ei. Sehän ei selviä kuin yrittämällä. Pettämisestä VOI päästä yli, kuten kaikesta mitä elämä heittää eteen. Toivotan heille onnea ja toivottavasti tämä toinen nainen rauhoittuu pian. Asioilla on yleensä tapana järjestyä

Vierailija
71/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttää miehen resursseja :´D

Monessa (ehkä tässäkin) tapauksessa tilanne on se, että toisilla on pitkä parisuhde ja yhteinen elämä, omaisuus, historia, traditiot, ehkä lapsia, ja joku ilkeä pikku muija on iskenyt silmänsä miehen ulkoisiin ominaisuuksiin ja kuvitellut nappaavansa siitä ukon itselleen. Sori, useimmiten erityisesti miehillä painaa vaa-assa se turvallinen koti ja oma rakas puoliso, kuin joku epävarma ja tasapainoton virhepano.

Rakas puoliso selvästikin, kun pitää hypätä vieraissa sängyissä!

Vierailija
72/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petrus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydä se teille iltateelle, siinä voitte yhteisen pöydän ääressä suunnitella tulevaa.

Ja kun kerran sopuisa ilmapiirikin on niin miksei vaikka vähän kolmen kivaa ...

Yäk, voiko olla vastenmielisempää enää?

Jos pakko olisi, niin tietysti olisin mieluummin kahden miehen kanssa kuin pettäjän ja tämän rakastajattaren kanssa. Oikeastaan pettäjä olisikin hyvä pakottaa tuollaiseen sessioon. Kolmanneksi pyöräksi erittäin muhkeakaluinen eebenpuun värinen mies kuin veistos.

Vierailija
73/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on keskustelupalsta

Vierailija
74/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä negatiivisista kommenteista. Itse olen ollut pettäjänä ja voin kertoa että se loppui vasta kun mies laittoi kunnolla "seinää vasten" jättämällä ja blokkaamalla minut.. Joten se herätti että menettäisin.. Lupasin hoitaa muut miehet pois alta..

Expettäjä

Vierailija
75/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vähän samanlainen kokemus takana. Miehen työkaveri alkoi vikitellä miestäni. Varsinaista pettämistä ei ehtinyt tapahtua eli seksiä ei ollut ollut. Sen jopa nainenkin myönsi. Mutta pusuttelua pariin kertaan ja tunnustuksia ihastumisesta puolin ja toisin.  Mieheni kuitenkin päätti aika nopeasti, että ei lähdekään tämän naisen kelkkaan. Naisella meni tästä kuppi nurin ja hän päätti käräyttää miehen minulle.

Minä suhtauduin asiaan kylmän viileästi enkä tosiaankaan lähtenyt miestäni kotoa häätäämään. Asiaa kyllä puitiin miehen kanssa perusteellisesti ihan pariterapiassa asti eli en sitä kuitenkaan mitenkään kevyesti ottanut. Silti en edes harkinnut, että hajottaisin perheen moisen takia.

Tämä toinen nainen tosiaan veti tästä asiasta herneen nenään ja hänen silmissään minä olin kaiken pahan alku ja juuri. Ilman minua hän olisi saanut elämänsä miehen.  Ja että miten kukaan voi elää minunlaisen hirviön ja kamalan ihmisen kanssa. Tämän kaltaisia viestejä rupesi pukkaamaan tämän naisen taholta. Hän laitteli viestejä, meilejä ja joskus yritti soittaa. Niihin puheluihin en vastannut.  Tätä kesti sellaiset 2-3 kuukautta.

Myöhemmin kuulimme miehen kanssa, että tämä nainen oli ehtinyt erota miehestään tämän minun mieheni ja hänen välisen lyhyen "suhteen" aikana koska oli ollut niin varma, että on löytänyt elämänsä rakkauden. Tämäkin kyllä todistaa, että ihan täysillä se nainen ei käy. Kuka nyt pistää parissa viikossa oman elämänsä palasiksi parin salapusun ja "minäkin tykkään sinusta" suputtelun takia. Ja kyseessä on siis ihan aikuinen perheellinen ihminen.

No, nyt siitä ihmisestä ei ole kuulunut mitään enää kohta vuoteen. Toivottavasti ei enää kuulukaan.

Tässä viestissä tulee esille monellakin tapaa miten nämä petturit toimii.

Ensinnäkin sanotaan että en se minä ollut, se toinen vikitteli ja se oli aloitteellinen osapuoli ja vei mennessään. Ja nämä vaimot/avovaimot uskoo, koska syyllinenhän on aina toinen nainen.

Toisekseen; toiselle naiselle kerrotaan valheita parisuhteesta ja /tai sitten ihan tottakin, valitetaan tyytymättömyyttä siihen ja kuinka ei enää rakasta. Toinen nainen ei voi tietää onko tämä totta vai ei, ja osahan ei edes tietä että mies on varattu. Se on se mies joka niitä juttuja kertoo ja avautuu, mies on vastuussa sanoistaa.

Kolmanneksi, petturi kertoo vain sen minkä on pakko. Ihan sen vähimmän. Tottakai salasuhde on aina "lyhyt" ja "pelkkiä pusuja" jne... ja kumma juttu kun se "hullu" toinen nainen on ehtinyt parin pusun aikana rakastumaan. Uskoo ken tahtoo.

Mutta kokemusta on.

Niin, tässä meidän tapauksessahan asia meni niin, että sekä miehen että toisen naisen kertomukset täsmäsivät kunnes eukolla meni kuppi nurin. Ja tämä nurin meneminen tapahtui silloin kun hänen exänsä heitti eukon kotoa ulos. Sen jälkeen hän alkoi suoltaa suut ja silmät täyteen valheita siitä mitä muka oli ollut ja mitä muka oli tapahtunut senkin jälkeen heidän välillään kun pettäminen oli paljastunut. Ja mistäkö tiedän että olivat valheita? No ihan siitä, että monet ajankohdat olivat sellaisia, että mies oli ollut minun kanssani tai mies oli ollut todistettavasti lasten/sukulaisten/yhteisien ystävien kanssa.

Täällä vallitsee sellainen kummallinen ajatusmalli useilla, että kaikki jotka pettävät, pettävät säännöllisesti ja kroonisesti. Mutta kun se ei aina mene niin. On tapauksia ja ihmisiä, jotka oikeasti katuvat pettämistä ja tekevät kaikkensa ettei se toistu. Eivät kaikki pettäjät ole samasta puusta veistettyjä. Jotkut ihan oikeasti ottavat opikseen ja joillekin se yksi kerta pettämistä oli itsellekin liikaa. Jos on moraaliltaan sellainen ettei yleisesti hyväksy pettämistä, niin oma hairahdus voi tuottaa itsellekin todella kovia tunnontuskia niin ettei senkään takia halua enää koskaan joutua samaan tilanteeseen.

En ole itse ikinä ollut mitenkään sinisilmäinen näiden pettämisjuttujen suhteen. Olin vuosia sinkkuna ennen tätä nykyistä suhdetta ja näin kyllä tuolla yöelämässä sen raadollisen puolen kuinka kiltit ja säntilliset perheenisät vähän viinaa saatuaan alkavat itkeä avioliittojensa huonoa jamaa pillu mielessä. Itse olen aina ihmetellyt näitä naisia, jotka ottavat kaikki ruikutukset todesta ja säälittelevät, että onpa sinulla kamala vaimo. Totuus kun useinkaan ei ole tämä. Sen tajusin jo silloin sinkkuna. Ja sen tajuan vielä paremmin näin aviovaimonakin.

Kyllä minusta jokaisen normaalin ja järkevän aikuisen ihmisen pitää pystyä suodattamaan sen toisen puheista osa pois eikä uskoa kaikkea mitä toinen suoltaa. Totta kai näillä miehillä, jotka vaimojaan tuolla kylillä kulkevat arvostelemassa seksi mielessä, on se suurin vastuu mutta ei myöskään pidä naisena olla niin äärimmäisen sinisilmäinen ja tyhmä, että ottaa kaiken vastaan kritiikittömästi. Jos näin tekee ja sen myötä rikkoo oman liittonsa ilman kunnon harkintaa, niin silloin siitä pitää kyllä syyttää itseään. Kuten tässä meidänkin tapauksessamme.

Edelleenkään tätä tapausta ei meidän perheessä hyvällä katsottu. Mies sai kyllä oman vastuunsa meillä tämän asian suhteen kantaa. Ja hän on hyvin sen tehnytkin. Helppoa se ei ole ollut mutta olen todella tyytyväinen etten lyönyt heti hanskoja tiskiin vaan maltoin ajan kanssa katsoa mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Hyvää se on onneksi tuonut.

Vierailija
76/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ReppanoitaOotte kirjoitti:

No mutta hänhän on oikeassa.. kynnysmatto olet. Ei itseäänkunnioittava nainen olisi voittajafiiliksissä, kun petturiukko päättäisi jäädä kotiin, kun käry kävi. Sitä saa mihin tyytyy. Meininki miehellä tuskun muuttuu, että lisä puheluita odotellessa vaan.. surullista, että keskiössä täysi luuseri petturiukko, josta tämä kiivas taistelu

Näin. Ap voitti taistelun mutta tulee häviämään sodan.

Tiedän yhden pariskunnan jossa mies aina silloin tällöin vuosien mittaan on jäänyt kiinni syrjähypyistä.

Aivan varmasti kaikki syrjähypyt eivät ole paljastuneetkaan.

Nyt ovat jo yli 60- vuotiaita ja vaimo on ihan loppu.

Ei ole tottunut eikä mies lopettanut vaikka ei olekaan halunnut erota eikä lähtenyt yhdenkään mukaan.

En jaksaisi tuollaista.

Vierailija
77/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki varattuihin miehiin sekaantuvat lortot pitäisi polttaa roviolla.

Vierailija
78/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa oman tarinani. Jokin aika sitten selvisi, että mieheni on viestitellyt ja muutaman kerran tapaillut toista naista. Tapailua oli kestänyt n. 8 kk, mutta muutamia pusuja enemmän ei ollut tapahtunut, eivätkä he olleet viettäneet öitä yhdessä. Tästä voin olla aivan varma, sillä mieheni nukkui joka yö vieressäni :)

Näiden kuukausien aikana olin kahdesti ehdottanut miehelleni eroa, sillä olin väsynyt pyörittämään arkea yksin. Mieheni ei kuitenkaan halunnut eroa, vaan yritti tosissaan muuttaa omaa toimintaansa, auttaa arjessa ja osoittaa rakkautta minuun. Rakkautemme ei ollut kuollut, mutta ruuhkavuodet olivat vain väsyttäneet minut. Emme enää pystyneet keskustelemaan muusta kuin lapsiin liittyvistä asioista. Suhteemme paranikin mieheni otettua enemmän vastuuta arjestamme, ja sain itsekin enemmän voimia parantaa omalta osaltani suhdettamme.

Salasuhde tuli ilmi, kun tämä toinen nainen oli kyllästynyt odottamaan, että saisi mieheni itselleen. Tämä toinen nainen oli näiden kuukausien aikana ehtinyt eroamaan omasta miehestään ja odotti nyt, että minun mieheni muuttaisi hänen luokseen asumaan tai, että hän pääsisi muuttamaan meidän uudehkoon taloon. Hän oli jo tiedustellut mieheltäni, millä tyylisuunnalla kotimme oli sisustettu :)

Lopullisesti suhde tuli tietooni, kun tämä nainen oli kertonut asiasta mieheni siskolle. Itse olin aavistellut jo pidemmän aikaan jotain, sillä mieheni oli sairastellut omituisesti jo kuukausien ajan (stressipohjaista). Mieheni kertoi suhteesta tähän naiseen ja oli aivan varma, että haluan eron. Mieheni ei halunnut olla enää missään tekemisissä tämän kakkosnaisen kanssa, joka oli toiminut hänen selkänsä takana. Lisäksi miehelleni oli selvinnyt omituisia asioita naisen perheestä.

Rakkautemme ei ollut kuitenkaan kuollut, vaan halusimme molemmat jatkaa tätä haasteellista suhdettamme, ja löysimme uudelleen toisemme ja toistemme hyvät puolet, ne puolet joihin ihastuimme ja rakastuimme silloin vuosia sitten. Omaan kumppaniin uudelleen rakastuminen on ollut parasta kuluneessa muuten niin raskaassa vuodessa.

Onneksi tämä kakkosnainenkin on löytänyt uuden miehen, jonka kanssa toivottavasti pystyy nyt "laastaroimaan" omaa eroaan. Tiedän, että olen tämän kakkosnaisen silmissä kova, laskelmoiva perfektionisti, joka ei ansaitsisi miestä. En kuitenkaan välitä hänen mielipiteistä.

Vierailija
79/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä tavaton. Estä sen naisen numero puhelimeesi. Sillähän se oikenee ja estä myös facessa, instassa jne.

M

Ja sitten vihoittele miehellesi. Hän on se joka on tehnyt väärin.

Laitoin viestin jossa pyysin lopettamaan ja uhkasin poliisilla. Toivottavasti auttaa.

Ja en mä kenellekään muulle ole vihoitellutkaan kun miehelle. Naista kiitin tiedosta ja sanoin selvittävän asian mieheni kanssa. Muuten en ole vastannut hänen viesteihin tai soittoihin.

Jos kerran tuo on kaikki, mitä olette naisen kanssa keskustelleet, niin mistä tiedät, että hänen suuttumuksensa johtuu siitä, että et suuttunut eikä aio erota?

Hänhän voi olla suuttunut siitä, että et suostu kuulemaan, mitä hänellä on kerrottavanaan miehestäsi.

No siis pyysin naista puhelimessa kertomaan kaiken ja annoin hänen kertoa kaiken. Sitten kiitin tiedosta ja sanoin selvittevämme asian.

Jos olisi halunnut kertia vielä jotain tietoja, varmaan hän olisi voinut laittaa ne viestinäkin, sen sijaan että haukkuu minua.

Vierailija
80/82 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ReppanoitaOotte kirjoitti:

No mutta hänhän on oikeassa.. kynnysmatto olet. Ei itseäänkunnioittava nainen olisi voittajafiiliksissä, kun petturiukko päättäisi jäädä kotiin, kun käry kävi. Sitä saa mihin tyytyy. Meininki miehellä tuskun muuttuu, että lisä puheluita odotellessa vaan.. surullista, että keskiössä täysi luuseri petturiukko, josta tämä kiivas taistelu

Näin. Ap voitti taistelun mutta tulee häviämään sodan.

Tiedän yhden pariskunnan jossa mies aina silloin tällöin vuosien mittaan on jäänyt kiinni syrjähypyistä.

Aivan varmasti kaikki syrjähypyt eivät ole paljastuneetkaan.

Nyt ovat jo yli 60- vuotiaita ja vaimo on ihan loppu.

Ei ole tottunut eikä mies lopettanut vaikka ei olekaan halunnut erota eikä lähtenyt yhdenkään mukaan.

En jaksaisi tuollaista.

No jos sulla on yksi kokemus yhdestä pariskunnasta, en lähtisi yleistämään. Mutta edelleen, en käy taistelua ketään vastaan enkä ole sodassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän