Miehen toinen nainen sai raivarin kun en suuttunut hänen paljastaessa suhteensa enkä halunnut eroa.
Soitti viikonloppuna anteeksi pyydellen ja esittäen myötätuntoista "musta sulla on oikeus kuulla totuus". Kun en suuttunutkaan ja eronnut heti miehestäni, nainen on alkanut lähettelemään viestejä useita kertoja päivässä jossa haukkuu minua jne. Olen lopettanut vastaamasta, mutta niitä tulee silti ja tänään on jo pari kertaa soittanutkin. Miten tuon saisi loppumaan, ei kai mun nyt numeroa pidä alkaa vaitaan tuon takia?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä avoin avioliitto vai miksi et välitä miehen panosuhteista? Onko miehellä useampia muita naisia?
Tietääkö lapsenne että isi on jakorasia?
Ei ole avoin avioliitto, mutta haluamme yrittää korjata suhteen, ennen kun kaikki heitetään romukoppaan. Ei tarkoita ettenkö välittäisi tai olisi loukkaantunut ja oikeasti suuttunutkin.
Lasten ei tarvitse huolestua meidäm aikuisten ristiriidoista, ja vaikka ero tulisi, en haluaisi lapsille mustamaalata heidän isäänsä.
No mutta hänhän on oikeassa.. kynnysmatto olet. Ei itseäänkunnioittava nainen olisi voittajafiiliksissä, kun petturiukko päättäisi jäädä kotiin, kun käry kävi. Sitä saa mihin tyytyy. Meininki miehellä tuskun muuttuu, että lisä puheluita odotellessa vaan.. surullista, että keskiössä täysi luuseri petturiukko, josta tämä kiivas taistelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä avoin avioliitto vai miksi et välitä miehen panosuhteista? Onko miehellä useampia muita naisia?
Tietääkö lapsenne että isi on jakorasia?Ei ole avoin avioliitto, mutta haluamme yrittää korjata suhteen, ennen kun kaikki heitetään romukoppaan. Ei tarkoita ettenkö välittäisi tai olisi loukkaantunut ja oikeasti suuttunutkin.
Lasten ei tarvitse huolestua meidäm aikuisten ristiriidoista, ja vaikka ero tulisi, en haluaisi lapsille mustamaalata heidän isäänsä.
No, miksi miehesi haksahti tuollaiseen naiseen?
ReppanoitaOotte kirjoitti:
No mutta hänhän on oikeassa.. kynnysmatto olet. Ei itseäänkunnioittava nainen olisi voittajafiiliksissä, kun petturiukko päättäisi jäädä kotiin, kun käry kävi. Sitä saa mihin tyytyy. Meininki miehellä tuskun muuttuu, että lisä puheluita odotellessa vaan.. surullista, että keskiössä täysi luuseri petturiukko, josta tämä kiivas taistelu
No tietysti minusta saa olla mitä mieltä vaan. En ole voittajafiiliksissa todellakaan, mutta olen tyytyväinen kuitenkin, että mies haluaa tehdä töitä jotta saisimme suhteemme takaisin kuntoon.
Miehen meiningin muuttumisesta ei tiedä kukaan muu kun mies itse. Minä en käy mitään taistelua kenestäkään ketään vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö lapsenne että isi on jakorasia?Ei ole avoin avioliitto, mutta haluamme yrittää korjata suhteen, ennen kun kaikki heitetään romukoppaan. Ei tarkoita ettenkö välittäisi tai olisi loukkaantunut ja oikeasti suuttunutkin.
Hienoa osoitat luonteen lujuutt,a sillä että et karkaa kiperästä tilanteesta hätäisesti vaan yrität ensin korjata sen. Arvostan! Tuo nainen osoitti vaan todellisen luonteensa. Selvästikkään ei sinusta välittänyt alun perinkään, vaan motiivit olivat omanapa lähtöisiä. Tallenna kaikki viestit ja uhkaa poliisitoimilla. Uhkaus voi olla jo riittävä, voit vaikka bluffata että olet tallentanut kaiken vaikket olisikaan.
Eli mies ei pääse sinusta eroon pettämälläkään. Mitähän seuraavaksi pitäisi yrittää?
Vierailija kirjoitti:
Eli mies ei pääse sinusta eroon pettämälläkään. Mitähän seuraavaksi pitäisi yrittää?
No Suomessa saa avioeron nykyään ihan yksinkin hakemalla, että kyllä miehen olis aika helppo päästä ,musta eroon niin halutessaan.
En nyt hirveesti tuulettelis ap:n asemassa. Olen myös petetty osapuoli. Miehen työskentely suhteen korjaamiseksi tarkoittaa lähinnä sitä, että saadaan vaimo hiljaiseksi ja sit jatketaan pettämistä. Syynä myös se, ettei omaisuutta haluta jakaa. Miehille yleensä mammona merkkaa niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Minulla ja miesystävälläni oli pieni tauko suhteessa. Hän tapasi naisen, jonka kanssa vietti muutamia öitä ja nainen rakastui palavasti. Miesystäväni katkaisi välit häneen, mutta nainen ei jättänyt rauhaan. Tuli kylään eikä suostunut poistumaan, oven karmeista tarrasi kiinni vielä kun poliisit oli kutsuttu paikalle voimakeinoin poistamaan hänet. Oli miesystäväni kännykän kaikki tiedot ja viestit käynyt läpi ja minä sain kuulla olevani vaikka mikä horatsu ja miesystäväni muka rakastaa vain häntä, ja minä ilkeyttäni asetuin heidän onnensa tielle. Koskaan ei mieheni ole katunut virhearviointiaan ja seksin halua niin paljon kuin silloin. Nainen lopetti ahdistelun kun kuulemma löysi elämänsä sielunkumppanin. En ollut kyllä pätkääkään mustasukkainen hänestä!
Tämä viestisi loppu on käsittämätön. Miten olisit voinut olla mustasukkainen miehesi sivusuhteen uudesta suhteesta?
Tarkoitin, etten ollut mustasukkainen tai vihainen, vaikka mieheni nyt oli pelehtinyt tämän naisen kanssa. En suinkaan hänen uudesta suhteestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Suomessa saa avioeron nykyään ihan yksinkin hakemalla, että kyllä miehen olis aika helppo päästä ,musta eroon niin halutessaan.
Ihmiset ei aina toimi niin suoraviivaisesti (en tarkoita että miehesi haluaisi sinusta eroon, kommentoin vain tuohon vastaukseesi). Moni pettää, kun ei enää rakasta tai suhde on kuollut. Ei kaikki naisetkaan osaa suoraan erota, sitä ennen tulee tehtyä kaikenlaista tyhmää ennen kuin tajuaa että on muutoksen paikka. Yrittää tavallaan ravistella toistakin hereillä sillä toiminnallaan, että jos se tekisi lopullisen ratkaisun, kun itse ei pysty.
Omassa elämässä ja lähipiirissä on tuollaista esiintynyt. Ihminen on niin reppana olento.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama petturin "kertominen ei kannata" -fantasia, jossa toinen nainen esitetään hulluna.
Tiesitkö, että joillekin oikeasti käy näin.
Eiku anteeks, miten voisitkaan tietää, ku sun elämässä ei varmaa tapahdu mitään
Vierailija kirjoitti:
En nyt hirveesti tuulettelis ap:n asemassa. Olen myös petetty osapuoli. Miehen työskentely suhteen korjaamiseksi tarkoittaa lähinnä sitä, että saadaan vaimo hiljaiseksi ja sit jatketaan pettämistä. Syynä myös se, ettei omaisuutta haluta jakaa. Miehille yleensä mammona merkkaa niin paljon.
Tuo on niin totta. Moneen kertaan nähty katkeria eroja, kun pettäjämiehelle tulee yllätyksenä, että toiminnallaan voi jotain myös menettää. Elintason.
Vierailija kirjoitti:
No eipä tässä tuulettelemiseen ole aihetta. Kuten sanoin, avioeroa voi hakea yksinkin jos suhde ei enää ota onnistuakseen, tai mies jatkaa pettämistä, eroamme, eikä miehellä ole siihen sanomista mammonan tai muunkaan takia.
Mun mies on katkera koska menetti lapset. Lapset inhoaa miehen uutta patjaa eikä mene sinne mielellään. En heittänyt miestä pihalle kun kuulin pettämisestä mutta mies haki eroa itse kun aikaa oli kulunut ja seilannut naisten välillä. Onneksi on isot fiksut lapset ei niille noin vaan syötetä paskaa vaan äänestävät jaloillaan.
Jos mun mies jäisi kiinni pettämisestä, niin en mäkään heti eroaisi. Tekisin kiusaa toiselle naiselle sillä, että jäisin suhteeseen, ja olisin miehelle entistä parempi ja kiihkeämpi ja liikkuisin joka paikassa hänen kanssaan käsikädessä. Toisen naisen soittaessa nauraisin paskaisesti. Vuoden päästä vois ukon potkaista pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun mies jäisi kiinni pettämisestä, niin en mäkään heti eroaisi. Tekisin kiusaa toiselle naiselle sillä, että jäisin suhteeseen, ja olisin miehelle entistä parempi ja kiihkeämpi ja liikkuisin joka paikassa hänen kanssaan käsikädessä. Toisen naisen soittaessa nauraisin paskaisesti. Vuoden päästä vois ukon potkaista pihalle.
Kuulostaa todella sairaalta.
Jos minun mieheni pettäisi, ja toinen nainen siitä ilmottaisi minulle, kiittäisin tiedosta. Arvostan suoraselkäisyyttä, vaikka se olisi myöhäsyntyistäkin. Enkä jäisi kitumaan suhteeseen vain, jotta saisin kuvitella kostavani. Tuskin se mikään kosto sille toiselle naiselle edes olisi. Hänhän on jo luopunut miehestä paljastamalla totuuden.
Olisi jotenkin alentavaa alkaa jotenkin kisaamaan pettäjästä. Tai edes omassa päässä kuvitella tällainen kilpailu. Sairasta ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Soitti viikonloppuna anteeksi pyydellen ja esittäen myötätuntoista "musta sulla on oikeus kuulla totuus". Kun en suuttunutkaan ja eronnut heti miehestäni, nainen on alkanut lähettelemään viestejä useita kertoja päivässä jossa haukkuu minua jne. Olen lopettanut vastaamasta, mutta niitä tulee silti ja tänään on jo pari kertaa soittanutkin. Miten tuon saisi loppumaan, ei kai mun nyt numeroa pidä alkaa vaitaan tuon takia?
Ilmoita viestillä ettet halua viestejä/soittoja ja että jos niiden tulo jatkuu teet tutkintapyynnön kotirauhan häirinnästä ja kunnianloukkauksesta. Muista tallentaa lähettämäsi viesti!
Huhhuh.. Aloittaja kyllä rääkkää ihan eniten itseään tässä tilanteessa, ei toista naista. Pari vuotta ihanassa suhteessa naimisissa olevan kanssa, en mä viitti sille vaimorassukalle soittaa eikä se pieniä hanskavinkkejä ym irtoripsiä kotonaan tajua. En oo ensimmäinen toinen nainen tälle pettäjälle, ja puheet siitä ettei tosiaan rakasta opettajavaimoaan voi hyvinkin tällä taustalla pitää paikkansa, kun ei arvosta toista pätkääkään vaan hommailee täysin kaikkea muuta. En jaksa ymmärtää, miten vaimot kattelee tuollaisia pettäjiä nurkissaan ja leuhottaa täällä sillä, kun ei heitä paskaa miestään pihalle vaan kärsii huonossa suhteessaan. Ei ole onnea nähnytkään pettämisen paljastuttua suhteet..Ja joo, en minä tätä pettäjää itelle ottaiskaan, saan mitä haluan nyt;)
Tämä viestisi loppu on käsittämätön. Miten olisit voinut olla mustasukkainen miehesi sivusuhteen uudesta suhteesta?