Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te yh-äidit tapaatte uusia miehiä/käytte treffeillä?

Vierailija
22.09.2016 |

Ajattelen että kumppanin löytyminen on tuhoon tuomittu. Minulla on 6v lapsi ja joka toinen vkloppu on 1yön isällään. Miten sitä kerkeäisi ketään tapailemaan? Vain tullloin joka toinen viikonloppu vai? Arkipäivät menee töissä 8-16, viideksi kotiin ja 19alkaa iltatoimet, ei siinä kerkeä mihinkään lähtemään. Enkä halua heti tuoda kotiini ventovierasta ihmistä lapsen eteen. Olen pari kertaa sen tehnyt ja nyt saa riittää. Olen siis tuolloin muutaman tapaamisen jälkeen kuvitellut että nyt tästä tulee jotain pysyvämpää, ja siksi uskaltautunut miehen pyytämään lapsen aikanakin meille kahville tms.
Pitääkö vain odotella seuraavat 12vuotta yksin? Miten te muut yh-äidit tapailette?

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et tapaa miestä vaikka silloin tällöin kotona, niinkuin minä teen?[/quote]

Mistä ihmeestä se mies meille tulisi kun kerroin etten niitä miehiä missään tapaa, en siis löydä mistään miestä jonka kotiin kutsuisi. Ja koska en lapsille ensimmäisenä ketään esittele ja tuo suuri oma aika menee ihan vaan nukkuessa, joskushan akut on ladattava, niin se siitä.[/quote]

Minä tapasin hänet ruokakaupan kassajonossa, juteltiin ja käytiin kaupan kahvilassa. Onhan noita paikkoja, itse uskallan katsoa sopivaa miestä silmiin.

Vierailija
62/97 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja piti lisätä, että tuskin kukaan mies odottelee että tavataan vain kerran kahden viikon välein..

Minulle miehenä se sopisi ihan hyvin. Minulla on muutakin tekemistä ja olemista siinä välillä.

Ajattele sitä alkuhuumaa ja ikävää, miten odottaisit kaksi viikkoa. Siinähän riutuu ja toisaalta kerkeää se ihastus jo unohtumaankin. Viikko menisi mutta kaksi, en usko.

Jaa. Meillä on vuoroviikot exän kanssa ja käytännössä pystyn tapaamaan uutta miesystävääni joka toinen viikonloppu. (No meillä on vähän välimatkaakin niin arki-illat ei onnistu lapsettomallakaan viikolla.) Mutta tämä sopii meille loistavasti. Molemmat saavat elää omaa arkeansa ja sehän on sitten yhtä juhlaa kun nähdään. Ikävä on välillä iso, se on totta, mutta nykyään voi yhteyttä pitää niin moni eri tavoin.

Minua harmittaisi tuossa järjestelyssä se, että jokainen ns. vapaa vkl menisi sen miesystävän kanssa. Entä jos haluaisinkin välillä olla yksin tai lähteä kavereiden kanssa jonnekin tai nähdä omia sisaruksiani tai joku harrastustapahtuma sattuisi juuri sille vkl:lle? Silloin tapaamiseen tulisi kuukauden tauko, mikä minusta on jo tosi pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näähän on noita valintoja.

Eli et halua koskaan rakastella?

Vierailija
64/97 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näähän on noita valintoja.

Eli et halua koskaan rakastella?

Ainahan nainen seksiä saa, oli yhäri tai ei.

Vierailija
65/97 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sit sun kannattaa miettiä vaihtoehtoja, viikonloput tuskin on ainut vaihtoehto.

Kadehdin esim sairaanhoitajia, joilla on vuorotyön ansiosta myös arkipäivisin vapaata.

Vierailija
66/97 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tapaa miestä vaikka silloin tällöin kotona, niinkuin minä teen?

Mistä ihmeestä se mies meille tulisi kun kerroin etten niitä miehiä missään tapaa, en siis löydä mistään miestä jonka kotiin kutsuisi. Ja koska en lapsille ensimmäisenä ketään esittele ja tuo suuri oma aika menee ihan vaan nukkuessa, joskushan akut on ladattava, niin se siitä.

Minä tapasin hänet ruokakaupan kassajonossa, juteltiin ja käytiin kaupan kahvilassa. Onhan noita paikkoja, itse uskallan katsoa sopivaa miestä silmiin.

Minä kun en pääse yksin edes ruokakauppaan.

Vierailija
67/97 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja piti lisätä, että tuskin kukaan mies odottelee että tavataan vain kerran kahden viikon välein..

Oletko varma?

Vierailija
68/97 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä se mies meille tulisi kun kerroin etten niitä miehiä missään tapaa, en siis löydä mistään miestä jonka kotiin kutsuisi. Ja koska en lapsille ensimmäisenä ketään esittele ja tuo suuri oma aika menee ihan vaan nukkuessa, joskushan akut on ladattava, niin se siitä.

Montako lasta sinulla on siellä ruokakaupassa? Minulla oli kaksi.

Vierailija
69/97 |
06.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako lasta sinulla on siellä ruokakaupassa? Minulla oli kaksi.

Yleensä kolme, joiden kanssa on täysi työ saada edes ne ostokset pakattua.

Vierailija
70/97 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma?

Mulla on yksi ihana mies jonka tapaan kahden viikon välein. Hän elää ns.kylmässä seksittömässä liitossa, nautimme molemmat suunnattomasti yhteisistä muutaman tunnin hetkistä. Enempää emme vielä suunnittele, kaikki on jäänyt nautintojen tasolle.

Ihana suhde.

Vierailija
71/97 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin hänet ruokakaupan kassajonossa, juteltiin ja käytiin kaupan kahvilassa. Onhan noita paikkoja, itse uskallan katsoa sopivaa miestä silmiin.[/quote]

Minä tapasin yhtälailla kaupassa. Mies kysyi minulta mitä kermaa pitäisi ostaa kanttarellikastikkeeseen. Siitä se lähti vähitellen, ensin hymyiltiin ja pari sanaa juteltiin pari viikkoa ja sit käytiin kahvilla.

Vierailija
72/97 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapaile enkä treffaile, koska ei ole energiaa enää siihen. Lapset ovat isällään pari päivää joka viikko, mutta silloin haluan olla yksin, enkä kehittää mitään ylimääräisiä velvollisuuksia kaiken muun lisäksi.

Eli olet UmpiNainen ..

Vierailija
73/97 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin yhtälailla kaupassa. Mies kysyi minulta mitä kermaa pitäisi ostaa kanttarellikastikkeeseen. Siitä se lähti vähitellen, ensin hymyiltiin ja pari sanaa juteltiin pari viikkoa ja sit käytiin kahvilla.

Olitte pari viikkoa siellä kaupassa?

Jotenkin ei vain jaksa näitä kauppakohtaamisten hehkuttamisia, kun se vain ei yksinkertaisesti ole kovin tehokas keino eikä monillekaan realistinen. Olen itse kaupassa töissä eikä siltikään kukaan prinssi tule sieltä hyllyjen välistä kyselemään kanttarellikastikkeeseen kermoja. Samat naamat siellä pyörivät vuodesta toiseen, pikkukylän ihanuuksia. Pitäisikö mennä työpäivän jälkeen naapurikaupunkiin kyselemään ruokakermavinkkejä vai miten tämä "vaikka kauppareissulla voit tutustua miehiin" -ohje minun kohdallani menisi?

Vierailija
74/97 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitte pari viikkoa siellä kaupassa?

Jotenkin ei vain jaksa näitä kauppakohtaamisten hehkuttamisia, kun se vain ei yksinkertaisesti ole kovin tehokas keino eikä monillekaan realistinen. Olen itse kaupassa töissä eikä siltikään kukaan prinssi tule sieltä hyllyjen välistä kyselemään kanttarellikastikkeeseen kermoja. Samat naamat siellä pyörivät vuodesta toiseen, pikkukylän ihanuuksia. Pitäisikö mennä työpäivän jälkeen naapurikaupunkiin kyselemään ruokakermavinkkejä vai miten tämä "vaikka kauppareissulla voit tutustua miehiin" -ohje minun kohdallani menisi?

Höh, onhan noita muitakin vastaavia paikkoja (vaikka kahvila tai jopa apteekki). Kysy vaikka sopivaa yskänlääkettä.

Vierailija
75/97 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama ongelma täälläkin, ettei ole aikaa ja paikkaa miesten tapaamiselle. Ihan hassulta tuntuisi alkaa keksiä juttua kauppareissuilla, kun kuitenkin sieltä hyllyjen takaa ilmestyisi aina vaimo. Ensinkö tsekkaan siellä hyllyjen välissä, onko sormusta, sitten katsekontaktia vai tartunko hihaan, hei yks juttu vaan... ;-)

Töissä voi tietysti yrittää kysyä apua kivoilta miehiltä milloin mihinkin, mutta niilläkin taitaa useimmilla olla ne vaimot kotonaan.

Vierailija
76/97 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kuntosali? Mä löysin sieltä mukavan kundin.

Vierailija
77/97 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma?

Mulla on yksi ihana mies jonka tapaan kahden viikon välein. Hän elää ns.kylmässä seksittömässä liitossa, nautimme molemmat suunnattomasti yhteisistä muutaman tunnin hetkistä. Enempää emme vielä suunnittele, kaikki on jäänyt nautintojen tasolle.

Ihana suhde.

Tämmöistä minäkin vähän mietin kun olisi tuttu tarjokas. Ei tarvitsisi mitään tutustumisrumbaa tuohon alkuun kun muutenkin synkkaa hyvin. Hän voisi juosta läheisyyssession jälkeen kulissiliittoonsa.

Vierailija
78/97 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma?

Ihana suhde.

Tämmöistä minäkin vähän mietin kun olisi tuttu tarjokas. Ei tarvitsisi mitään tutustumisrumbaa tuohon alkuun kun muutenkin synkkaa hyvin. Hän voisi juosta läheisyyssession jälkeen kulissiliittoonsa.

Mielenkiintoista , aikuinen mies kiinnostui asiasta. Asun Hesan lähellä, entä sinä?

Vierailija
79/97 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen eroamassa ja lasten hoito on sovittu niin, että ovat joka toinen vkl minun luonani ja lisäksi parina arkipäivänä(iltana) siten, että vien heidät yöksi kotiin. Myöhemmin on tarkoitus siirtyä viikko-viikko systeemiin. Olen tässä pohdiskellut mitä elämältäni haluan ja seurustelusuhde ei kiinnosta ainakaan tässävaiheessa, ensin pitää selvitellä entinen sotku kaikessa rauhassa. Olen ajatellut laittavani treffiprofiilin, jossa hakisin kenties samassa tilanteessa (siis juuri eronnutta) olevaa naista ystäväksi. Sinäänsä hakemani naisen ei tarvitsisi olla juuri eronnut vaan joku pidemmänaikaakin yh:na ollut voisi olla sopiva. Pointtina siis on se, että tapailtaisiin silloin kuin kiireiltämme ehdittäisiin ilman sen suurempia velvollisuuksia. M29

Vierailija
80/97 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi