Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te yh-äidit tapaatte uusia miehiä/käytte treffeillä?

Vierailija
22.09.2016 |

Ajattelen että kumppanin löytyminen on tuhoon tuomittu. Minulla on 6v lapsi ja joka toinen vkloppu on 1yön isällään. Miten sitä kerkeäisi ketään tapailemaan? Vain tullloin joka toinen viikonloppu vai? Arkipäivät menee töissä 8-16, viideksi kotiin ja 19alkaa iltatoimet, ei siinä kerkeä mihinkään lähtemään. Enkä halua heti tuoda kotiini ventovierasta ihmistä lapsen eteen. Olen pari kertaa sen tehnyt ja nyt saa riittää. Olen siis tuolloin muutaman tapaamisen jälkeen kuvitellut että nyt tästä tulee jotain pysyvämpää, ja siksi uskaltautunut miehen pyytämään lapsen aikanakin meille kahville tms.
Pitääkö vain odotella seuraavat 12vuotta yksin? Miten te muut yh-äidit tapailette?

Kommentit (97)

Vierailija
81/97 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen eroamassa ja lasten hoito on sovittu niin, että ovat joka toinen vkl minun luonani ja lisäksi parina arkipäivänä(iltana) siten, että vien heidät yöksi kotiin. Myöhemmin on tarkoitus siirtyä viikko-viikko systeemiin. Olen tässä pohdiskellut mitä elämältäni haluan ja seurustelusuhde ei kiinnosta ainakaan tässävaiheessa, ensin pitää selvitellä entinen sotku kaikessa rauhassa. Olen ajatellut laittavani treffiprofiilin, jossa hakisin kenties samassa tilanteessa (siis juuri eronnutta) olevaa naista ystäväksi. Sinäänsä hakemani naisen ei tarvitsisi olla juuri eronnut vaan joku pidemmänaikaakin yh:na ollut voisi olla sopiva. Pointtina siis on se, että tapailtaisiin silloin kuin kiireiltämme ehdittäisiin ilman sen suurempia velvollisuuksia. M29

Itse en ole kiinnostunut miesystävästä, mutta periaatteessa haluaisin tuollaisen miehen ystäväkseni. n31 (ja yh.na pari vuotta)

Vierailija
82/97 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama ongelma täälläkin, ettei ole aikaa ja paikkaa miesten tapaamiselle. Ihan hassulta tuntuisi alkaa keksiä juttua kauppareissuilla, kun kuitenkin sieltä hyllyjen takaa ilmestyisi aina vaimo. Ensinkö tsekkaan siellä hyllyjen välissä, onko sormusta, sitten katsekontaktia vai tartunko hihaan, hei yks juttu vaan... ;-)

Töissä voi tietysti yrittää kysyä apua kivoilta miehiltä milloin mihinkin, mutta niilläkin taitaa useimmilla olla ne vaimot kotonaan.

Jos niillä on jo vaimot, niin entä sitten jos liitto on kylmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/97 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja piti lisätä, että tuskin kukaan mies odottelee että tavataan vain kerran kahden viikon välein..

Oletko varma?

Mulla on yksi ihana mies jonka tapaan kahden viikon välein. Hän elää ns.kylmässä seksittömässä liitossa, nautimme molemmat suunnattomasti yhteisistä muutaman tunnin hetkistä. Enempää emme vielä suunnittele, kaikki on jäänyt nautintojen tasolle.

Ihana suhde.

Tämmöistä minäkin vähän mietin kun olisi tuttu tarjokas. Ei tarvitsisi mitään tutustumisrumbaa tuohon alkuun kun muutenkin synkkaa hyvin. Hän voisi juosta läheisyyssession jälkeen kulissiliittoonsa.

Oletko oikeasti miettinyt tällaista tuttavuutta?

Vierailija
84/97 |
11.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen yh täällä vinkkailee:

etsi lapsenvahti. Kysele tutuilta, töistä jne. josko jollain olisi joku tuttu teinix joka haluaisi vähän ylimääräistä leffarahaa tms. sillä että välillä on pari tuntia arki-iltana lapsenvahtina. 

(Tähän kohtaan tulee aina joku joka alkaa kitisemään työnantajamaksuista sun muista, mutta herrajjumala sentään; ottakaas nyt taas järki kätöseen niitten juttujen kanssa.)

Mulla oli lasten sukulaisteini joka katsoi mun kahden lapseni perään aina silloin tällöin että sain viikollakin vapaata, kävin sit lenkillä tai leffassa. Tai treffeillä.

Itselläni oli ilmoitus suomi24:ssa. Kerroin heti kärkeen etten etsi vain seksiseuraa, saati varattuja miehiä, mutta miehet on tossa kohtaa kovin lukutaidottomia ja liki puolet oli aluksi seksikutsuja varatuilta miehiltä; aina kannattaa yrittää -mentaliteetilla. Heille kuitenkin vastasin joka kerta että ei kiitos. 

Sitten kun löytyi joku, jolta tuli fiksu viesti ja joka vastaili mun viesteihini ihan kivasti, ehdotin nopeasti kahvitreffejä jonnekin hyvää kahvilaan. (Täällä missä asun ei sellaisia ole, joten se vaati multa aina lähtöä lähikaupunkiin, 20 km päähän. Mutta se ei ollut mulle ongelma)

Lisäksi mulla ei koskaan ollut kuvaa ilmoituksessani, enkä myöskään halunnut miehestä kuvaa etukäteen ettei hyvä tyyppi mene ohi vaan siksi että sattuu vaikka katsomaan kieroon tms. :)

Älä suhtaudu treffeihin liian vakavasti. Se, että käy kahvilla ei tarkoita vielä loppuelämän suhdetta, saati sänkysäätöjä. 

Sano aika nopsaankin miehelle jos oot sitä mieltä ettei napannut. Itsellä kävi niin monia kertoja; oli ihan kammottavia hemmoja jotka eivät sit kasvotusten osanneetkaan puhua mistään, sit niitä jotka puhuivat vain itsestään, niitä jotka oletti että kahvilta mennään sänkyyn, niitä joiden kanssa juttu luisti mutta se "jokin" puuttui. (Itse asiassa yksi sellainen on edelleen mun kaverinani). Ja sit on niitä, joita haluaa tavata uudelleen.

Sit on niitä miehiä, jotka vaan häviävät treffien jälkeen kun heillä ei olekaan munaa sanoa ettei kiinnostakaan. Ja niitä, jotka eivät ymmärrä sanaa "ei". 

Älä anna omaa puhelinnumeroasi, äläkä omaa sähköpostiosoitettasi. Tai jos annat, niin hanki prepaid ja alias-sähköpostiosoite. Kerro vain ylimalkaisesti ennen tapaamista missä asut jne. Varovainen kannattaa olla kuitenkin aina.

Ja sit niitä kahvideittejä kannattaa jatkaa monta kertaa ennen kuin edes ajattelee sänkyyn menoa sen miehen kanssa. Ja et tuo miestä omaan kotiisi, ensin miehen luokse. Ja pidä huoli että joku tietää minne oot menossa, edelleen se terve varovaisuus on hyvästä näinä aikoina.

Monta sammakkoa tuut kohtaamaan, mutta kyllä se kannattaa. Itsellä se vei vuoden ja lukemattomia kahvilitroja, mutta kannatti.

Vierailija
85/97 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin uskallan kertoa suoraan että olen käyttänyt miehiä hyväksi seksuaalisessa mielessä, yhtään ei hävetä. Haluan asua kaksin lapseni kanssa enkä halua miestä nurkkiin. Tapaan paria vakkari miestä silloin kun haluttaa.

En tietenkään anna omaa sähköpostiosoitetta kenellekään ennenkuin oikeasti luotan häneen. Prepaid kännykkä on käytössäni sitä varten.

Vierailija
86/97 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin uskallan kertoa suoraan että olen käyttänyt miehiä hyväksi seksuaalisessa mielessä, yhtään ei hävetä. Haluan asua kaksin lapseni kanssa enkä halua miestä nurkkiin. Tapaan paria vakkari miestä silloin kun haluttaa.

En tietenkään anna omaa sähköpostiosoitetta kenellekään ennenkuin oikeasti luotan häneen. Prepaid kännykkä on käytössäni sitä varten.

Vahva itsenäinen nainen ja muuta sellaista.

Vierailija
87/97 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahva itsenäinen nainen ja muuta sellaista.

Niin tai sit ei, mut pari vuotta sitten tein sen päätöksen kun seurasin miesten touhuja.

Kuten sanoin, ei kaduta, mutta on toki syytä olla sarovainen eikä heti kannata syöksyä sänkyyn.

Vierailija
88/97 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olen seuraillut ja tuskaillut itsekseni. Voi kun tietäisi mitä tekisi.

Vierailija
89/97 |
12.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun elämäntilanteeseen sopisi täydellisesti nainen, jonka kanssa nähtäisiin joka toinen viikonloppu ja välillä arki-iltoina. Lapsi on minulla vain joka toinen viikonloppu, mutta kaikki arkipäivät on täynnä töitä ja harrastuksia. Pitäisi vain jostain löytää nainen joka haluaa samaa, vakavasti tai vähemmän vakavasti. Läheisyyttä miehetkin kaipaa. Pitää varmaan laittaa deitti-ilmoitus missä haetaan sunnuntaityttöystävää :D

Eli, kyllä niitä miehiä löytyy, jotka ovat valmiita näkemään myös harvemmin.

M30

Vierailija
90/97 |
13.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja piti lisätä, että tuskin kukaan mies odottelee että tavataan vain kerran kahden viikon välein..

Oletko varma?

Mulla on yksi ihana mies jonka tapaan kahden viikon välein. Hän elää ns.kylmässä seksittömässä liitossa, nautimme molemmat suunnattomasti yhteisistä muutaman tunnin hetkistä. Enempää emme vielä suunnittele, kaikki on jäänyt nautintojen tasolle.

Ihana suhde.

Tämmöistä minäkin vähän mietin kun olisi tuttu tarjokas. Ei tarvitsisi mitään tutustumisrumbaa tuohon alkuun kun muutenkin synkkaa hyvin. Hän voisi juosta läheisyyssession jälkeen kulissiliittoonsa.

Mielenkiintoista , aikuinen mies kiinnostui asiasta. Asun Hesan lähellä, entä sinä?

Toi mies taisi yrittää kanssasi tapaamista, onnistuiko?

Vierailija
91/97 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama ongelma täälläkin, ettei ole aikaa ja paikkaa miesten tapaamiselle. Ihan hassulta tuntuisi alkaa keksiä juttua kauppareissuilla, kun kuitenkin sieltä hyllyjen takaa ilmestyisi aina vaimo. Ensinkö tsekkaan siellä hyllyjen välissä, onko sormusta, sitten katsekontaktia vai tartunko hihaan, hei yks juttu vaan... ;-)

Töissä voi tietysti yrittää kysyä apua kivoilta miehiltä milloin mihinkin, mutta niilläkin taitaa useimmilla olla ne vaimot kotonaan.

Ethän sinä mitään häviä, jos hymyilet hyllyjen välissä. Aina kannattaa yrittää eikä vaipua epätoivoon.

Vierailija
92/97 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä mitään häviä, jos hymyilet hyllyjen välissä. Aina kannattaa yrittää eikä vaipua epätoivoon.

Kävin tänään Bauhaus rautakaupassa. Meinasin kysyä parilta mieheltä ruuveista, mut en kehdannut.

Vierailija
93/97 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautakauppa vaikuttaa otolliselta paikalta, siellä on enemmistö miehiä.

Vierailija
94/97 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen nyt tällaisessa haastavassa liitonalussa kun nainen yh. Niin ollaan saatu kivoja iltoja että äitinsä hoitaa lasta töiden jälkeen ja me mennään ulos. Naisystävä menee sopivaan aikaan kotiin laittamaan lapsensa nukkumaan ja minä seuraan perässä kun lapsi on nukahtanut. Silleen saadaan kivasti intiimi parituntinenkin sovitettua iltaan ja minä saan välillä hoidettua kauppa etc. asiat omia lastenhoitopäiviäni varten. Rakkaus keksii kyllä keinot.

Vierailija
95/97 |
25.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti. Tosin en ole sinkku enkä äiti.

Vierailija
96/97 |
06.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kauppareissut vaikuttaa kivoilta, mut kaupoissa on päivällä vaan naisia.

Vierailija
97/97 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä kaupoissa miehiäkin, tosin paljon vähemmän kuin naisia, mut kuitenkin. Ainakin kirkkonummella on niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän