Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te yh-äidit tapaatte uusia miehiä/käytte treffeillä?

Vierailija
22.09.2016 |

Ajattelen että kumppanin löytyminen on tuhoon tuomittu. Minulla on 6v lapsi ja joka toinen vkloppu on 1yön isällään. Miten sitä kerkeäisi ketään tapailemaan? Vain tullloin joka toinen viikonloppu vai? Arkipäivät menee töissä 8-16, viideksi kotiin ja 19alkaa iltatoimet, ei siinä kerkeä mihinkään lähtemään. Enkä halua heti tuoda kotiini ventovierasta ihmistä lapsen eteen. Olen pari kertaa sen tehnyt ja nyt saa riittää. Olen siis tuolloin muutaman tapaamisen jälkeen kuvitellut että nyt tästä tulee jotain pysyvämpää, ja siksi uskaltautunut miehen pyytämään lapsen aikanakin meille kahville tms.
Pitääkö vain odotella seuraavat 12vuotta yksin? Miten te muut yh-äidit tapailette?

Kommentit (97)

Vierailija
21/97 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä, mitä ne on?

Vierailija
22/97 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideiteistä löysin miehiä kun en jaksanut baariin lähteä eikä niitä miehiä nyt kauheesti tule iskettyä kadulta. Voi sitten netissä kirjoitella miesten kanssa vaikka iltaisin, lapsi hoitoon kerran viikossa niin pääsee treffeille. Näin tulee valkattua vain parhaimmat miehet, kun pääsee vain yksille treffeille viikossa ;)

Kun sopiva mies löytyy, alkuun lapsi hoitoon kerran viikkossa niin pääsee tapailemaan rauhassa, miehen esittelin vasta kun olin varma ettei ole mikään psykopaatti valehtelija.

Näin mä tein :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/97 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideiteistä löysin miehiä kun en jaksanut baariin lähteä eikä niitä miehiä nyt kauheesti tule iskettyä kadulta. Voi sitten netissä kirjoitella miesten kanssa vaikka iltaisin, lapsi hoitoon kerran viikossa niin pääsee treffeille. Näin tulee valkattua vain parhaimmat miehet, kun pääsee vain yksille treffeille viikossa ;)

Kun sopiva mies löytyy, alkuun lapsi hoitoon kerran viikkossa niin pääsee tapailemaan rauhassa, miehen esittelin vasta kun olin varma ettei ole mikään psykopaatti valehtelija.

"kun pääsee vain yksille treffeille viikossa"

Jooh

Ikisinkkumies

Vierailija
24/97 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooh

Ikisinkkumies

?

Tarkoitin sitä, ettei tule haaskattua aikaa kaikenlaisiin vääriin tyyppeihin, kun ei pääse treffeille joka tyypin kanssa, näin tulee valikoitua vain ne parhaimmat ja säästettyä myös omaa aikaa..

Vierailija
25/97 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parastahan olisi aloittaa suhde tutun miehen kanssa, jolloin kotona treffailu lapsen mentyä nukkumaan olisi alusta lähtien ok. Eikö esim. töissä olisi sopivia?

Pitääkö heti alkaa uusi suhde?

Eikö olisi mielekkäämpää tavata mies miehenä ilman "paineita" ?

Vierailija
26/97 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä, mitä ne on?

Yritä etsiä, ehkä joskus törmään johonkin mieheen..

Vierailija
27/97 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo hankalaa. Käyn silti treffeillä pari tuntia ja alakoululaiset lapset kahdestaan kotona. Olisi jo löytynyt isäpuoli mutta en ollut tarpeeksi kiinnostunut miehestä. Pakkeja tulee juuri lasten takia. Jatkan etsintää.

Etsitkö heti isäpuolta vai ystävää miehestä?

Vierailija
28/97 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooh

Ikisinkkumies

?

Tarkoitin sitä, ettei tule haaskattua aikaa kaikenlaisiin vääriin tyyppeihin, kun ei pääse treffeille joka tyypin kanssa, näin tulee valikoitua vain ne parhaimmat ja säästettyä myös omaa aikaa..

Putosin ajattelustasi.., mikä on väärä tyyppi?

Vierailija
29/97 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi ensin. Mies noin 12 vuoden päästä.

Minä en ainakaan meinaa olla puutteessa 12 vuotta!

Eikö löydy jotain kompromissia?

Vierailija
30/97 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooh
Ikisinkkumies

?

Ei ainakaan toimi minulla. Eipä se parhaimpien tyyppien valikointi yhtään sen vaikeampaa ole, vaikka treffeille pääsisikin useammin. Ja kerran viikossa on kyllä minusta jo aika usein. Itse olen vuoden aikana ollut treffeillä 7 kertaa. No, ehkä siihen oli enemmänkin mahtunut, jos olisi oikein järjestämällä järjestänyt, mutta en minä kyllä jaksa kaikkea vapaa-aikaani treffeillä käyttää.

Vierailija
31/97 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä "tavattiin", ekat treffit uimahalliin. Minullakin on yksi lapsi, lapset ei tajunneet mitään vaan luulivat "löytäneensä" kaverin itse.

Oli kiva viettää pitkät treffit altaalla.

Olen mies...

Vierailija
32/97 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yritin sitä, että tapasin miestä kotonani lapsen mentyä nukkumaan. Oli hankalaa! Ja joskus lapsikin heräsi ym. Noh, olisi varmaan onnistunut, jos olisi ollut tarpeeksi kiinnostusta...Nyt yksikseen ja ihan onnellisena.  :)Ehkä joskus myöhemmin, kun lapsi on vanhempi ja pystyy olemaan iltaisinkin hieman pidempään yksin, niin voisi uudelleen yrittää.

Vierailija
33/97 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo hankalaa. Käyn silti treffeillä pari tuntia ja alakoululaiset lapset kahdestaan kotona. Olisi jo löytynyt isäpuoli mutta en ollut tarpeeksi kiinnostunut miehestä. Pakkeja tulee juuri lasten takia. Jatkan etsintää.

Etsitkö heti isäpuolta vai ystävää miehestä?

Olen käytännössä totaali yh niin mietin heti onko ainesta isäpuoleksi. Haluaisin perheen jossa on kaksi vanhempaa en mitään satunnaisseksiä jossain piilopaikassa. En myöskään halua että miehen edessä pitäisi olla jotenkin vieraskorea pidemmän päälle.

Vierailija
34/97 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään 😃. Yli kymmenen vuotta sinkkuna, tänä aikana yksi (!) lyhyt ihastus. Ei jaksa säätää. Ehtiihän sitä sitten kun lapsi on omillaan.

Vierailija
35/97 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä "tavattiin", ekat treffit uimahalliin. Minullakin on yksi lapsi, lapset ei tajunneet mitään vaan luulivat "löytäneensä" kaverin itse.

Oli kiva viettää pitkät treffit altaalla.

Olen mies...

Ovelat! :D

Vierailija
36/97 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään 😃. Yli kymmenen vuotta sinkkuna, tänä aikana yksi (!) lyhyt ihastus. Ei jaksa säätää. Ehtiihän sitä sitten kun lapsi on omillaan.

Hei, älä lannistu. Itselläni on kokemusta parin ihanan yh-äidin pitkäaikaisesta ystävyydestä.

Pitäisi vaan tavata / vilivallaton

ps. missä päin olelet?

Vierailija
37/97 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi ensin. Mies noin 12 vuoden päästä.

Minä en ainakaan meinaa olla puutteessa 12 vuotta!

Eikö löydy jotain kompromissia?

Järkevästi ajateltu, elämme vain kerran. / vilivallaton

Vierailija
38/97 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, kaverin kautta tai baarissa. Lapsi voi olla jonkun hoidossa treffien ajan.

Vierailija
39/97 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooh

Ikisinkkumies

?

En jaksa selittää, kun me eletään niin eri maailmoissa, jos et tuosta tajunnut.

Ikisinkkumies

Vierailija
40/97 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin totaali yh enkä tavannut miehiä missään. Menin ekan kerran baariin, kun lapsi oli 7 v ja lähti isovanhemoien kesämökille käymään. Tapasin unelmien miehen heti sinä yhtenä ainoana iltana, hänkin oli yh isä. Pakko olla kohtalo, niin uskomaton juttu.

Aloimme deittailla lasten kanssa (niin, en periaatteessa suosittele sellaista) Korkeasaaressa ja lintsillä, välillä myös käytiin kävelyillä kun lapsi oli jossain kylässä tms. Sitten kun vähän enemmän oltiin tutustuttu, niin mies tuli luokseni iltaisin käymään sen jälkeen, kun lapsi oli nukahtanut... oli tosin kuulemma ollut raskasta hänelle valvoa niin myöhään aina. Nyt ollaan naimisissa.

Ja tämä tapahtui minulle, joka en ole koskaan oikein yrittmälläkään onnistunut tutustumaan muehiin edes nuorena sinkkuna. Todella tuntui, että kyse oli jostain johdatuksesta. Kun näin muehen, tiesin heti sekunnin sadasosassa, että tuossa se on ja hän oli tuntenut samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä