Miia Nuutilan katse pelottaa minua
siinä tv mainoksessa, jossa silmät pyöreinä tuijotetaan vihaisesti. Nyt Seuran kannessa Miia hymyilee kauniina, mutta tuijottaa taas pöllösilmillä. Miten se tekee sen, minäkin haluan pelotella ihmisiä semmoisella katseella.
Kommentit (17)
Jep, jotain outoa siinä naisessa on. Olen ollut sitä mieltä alusta asti, kun Maajusseissa hänet näin.
Silmäthän voi kertoa aika paljonkin ihmisestä. Sillä on hullunkiilto silmissä. Mutta esim tappajilla on aika usein tosi kylmä ja kova katse
Nyt muuten kun mainitsit, niin on tietynlainen kiilto. En pitäisi siitä, jos hän katsoisi minua.
Hänellä on vain sellainen "kuori". Ei elä ihan aidosti tunteistaan käsin, vaan peittelee jotain. Ei välttämättä ole tiedostettua. Tää mun veikkaus. Silmät on sielun peili.
Vierailija kirjoitti:
Silmäthän voi kertoa aika paljonkin ihmisestä. Sillä on hullunkiilto silmissä. Mutta esim tappajilla on aika usein tosi kylmä ja kova katse
Liittyyköhän jotenkin Bodomin mysteriin. Hmm..hmm... En sano sitä ääneen, koska pelkään henkeni puolesta, mutta yksi plus yksi on yksitoista...
Tunnen sen nuoruudestani kun asui vielä Forssassa. Oli kovin ylpeä ainakin siihen aikaan. Ei jutellut kuin parin samanikäisen likan kanssa ja kulkivat aina ryhmässä.
Minua on aina pelottanut Mari Kiviniemen katse :DD
Hyvä juontaja. Mutta voisi edes kerran suoristaa hiuksensa. Tai laittaa kiinni tai leikata....Niin kyllästynyt tuohon kikkaraan
Näyttää ihan mielipuolelta siinä hiustuotemainoksessa.
Näin eka kerran hänet jossain maalaiskomediassa tv:ssä. Enkä pitänyt, ei sopinut osansa eikä koko sarjaan. Kaikki mainokset joissa esiintyy ovat puistattavan luonnottomia. Outo ön.
- Mitä sun tukalle on tapahtunut?
- Ei se mikään salaisuus ole. Sain 600 voltin sähköiskun.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan mielipuolelta siinä hiustuotemainoksessa.
Se tuijotus vain jatkuu ja jatkuu ja jatkuu....alkaa odottaa, että milloin sen pää kiertyy ympäri akselinsa.
JOTENKIN SARJAMURHAAJAMAINEN KATSE. HYYTÄVÄÄ!!!
Meillä teini sanoo samaa. Kuulemma Maajussille morsian on yks pelottavimmista ohjelmista ikinä.