Kertokaa ulkonäöstänne joku asia mihin muut aina kiinnittävät huomiota?
Pienet tissit?
Länkisääret?
Hyväkuntoiset hiukset?
Kauniit silmät?
Isot jalat?
:) Mihin teidän ulkonäössä toistuvasti kiinnitetään huomiota, kasvoissa tai vartalossa? Hyvässä tai pahassa.
Kommentit (94)
Edestä kauniisiin kasvoihin, upeisiin hiuksiin ja hoikkaan, mutta muodokkaaseen vartaloon. Takaa tiukkaan peppuun, kapeaan vyötäröön, pitkiin sääriin ja upeisiin tuuheisiin hiuksiin.
En osaa sanoa mihin näistä ihan ekana.
Minulla on suuri arpi näkyvällä paikalla. Ihan kiva mielestäni, jäänpähän esim. työhaastattelijoiden mieliin :D
Mistä te tiedätte mihin ihmiset kiinnittävät huomionsa ulkonäössänne? Tuleeko kommenttia vai miten asia ilmenee? Itselle ei kukaan koskaan kommentoi mitään, enkä osaa sanoa katseistakaan mitään. En tiedä mitä ihmiset minussa eniten katsovat, jos katsovat mitään.
Täällä on kommenttien perusteella paljon kauniita ihmisiä :) hyvä niin! Omassa elämässä ihmiset kiinnittää huomiota eniten siihen että olen niin lyhyt. Jotkut kysyvät olenko lyhytkasvuinen, vaikka en siis muutoin näytä lyhytkasvuiselta. Satun vain olemaan alle 160cm. Mutta sitä kommentoidaan lähes aina kun tapaa uuden ihmisen. Hauska juttu sinänsä koska työskentelen monien lyhytkasvuisten kanssa ja olen heitä reilusti pidempi.
Hiukset; paksut, runsaat ja kauniin ruskeat luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
Pusuhuulet! Aina epäillään et ei oo aidot. On ne 💋
Samoin. Nuorempana (30v) sitten se oli beba.
Mulla oli hyvä beba ilman salitreenejä... Eli sellainen fittnesstipun uni 😊
Huono iho, kyhmyinen akne ja kiiltävä öljyinen rasvaisuus.
"Sulla on jotain tossa poskella/kaulalla/missä vaan."
"Oletko laittanut jotain rasvaa naamaan?"
"Onko sun noin kuuma?"
"Aika pahan näköinen toi kohta tossa."
"Mitä sulla oikein on tossa noin?"
Osoitteluiden kera, vaikka seurassa ja kahvipöydässä. Ja sen jälkeen kun olen jo yrittänyt parhaani mukaan meikata itseni normaalin näköiseksi.
Pienet jalat (36)
Korostuuko koska olen kenkäfriikki ja omistan paljon kenkiä. Todella paljon!
Pituus.. Olen 180cm. Tosin nykyään sitä kommentoi ainoastaan jotenkin erittäin yksinkertaiset ihmiset. Lapsena kaikki kommentoi.
- Lyhyys
- Katsojasta riippuen pistävät / kauniit / pelottavat / erikoiset / omituiset silmät
- Isot tissit (tästä ei huomautella mutta näen itse että niihin kiinnitetään huomiota)
Hiuksista joskus kommentoidaan. Ne ovat pitkät ja paksuhkot. Mä olen käynyt aika monta sulkasatoa läpi toisen lapsen syntymän jälkeen, ja itsestä tuntuu, että hiukset ovat aika ohuet. Ne myös kasvavat nopeasti, joten jos näen jotakuta tuttua vaikka parin vuoden tauon jälkeen, saattaa olla, että pituudesta tulee ihmettelyä. Varsinkin vanhemmat ihmiset mainitsevat joskus pituuteni, vaikka en pitkä olekaan, alle 170 cm. Mulla on kuitenkin pitkät raajat, voi olla, että siitä tulee vaikutelma, että olisin pidempi kuin olenkaan. Aika harvoin kukaan kommentoi ulkonäköäni.
Paksut hiukset. Tarttuva nauru, sanovat.
Täälläkin ensimmäisenä aina pituus. Erityisesti ulkomailla myös silmistä saa kuulla aika paljon, mulla on kirkkaan vihreät silmät ja pitkät ripset.
Isot tissit. En tiedä onko tämä hyvä vai huono asia...
Vierailija kirjoitti:
Pituus.. Olen 180cm. Tosin nykyään sitä kommentoi ainoastaan jotenkin erittäin yksinkertaiset ihmiset. Lapsena kaikki kommentoi.
Olitko lapsenakin 180-senttinen?
Lihakset. Kaupassakin kerran tuntematon mies pysähtyi viereeni ja kehaisi, kuinka näytän vahvalta naiselta ja kysyi mitä harrastan, kun tuollaiset lihakset ei pelkällä istumisella tule:)
Päivä kyllä parani, oli kiva huomata, että suuren työn tulos näkyy
Silmiin myös jotkut kiinnittävät huomiota, ovat aika kirkkaan siniset
Vierailija kirjoitti:
Paksut hiukset. Kiva kehu.
Ja se että olen niin pitkä (177cm). Se vaan ottaa päähän, koska ihan kuin en itse olisi tajunnut olevani pitkä. Nykyään vastaan kaikkiin hämmästelyihin vaan "aijaa, kiva kun kerroit :)))))))" niin ehkä kysyjä itse tajuaa miten idiootilta kuulostaa.
Tykkään kaikenpituisista, mutta joskus tulee erikseen ihailtua pitkiä, näyttäviä ihmisiä. En käsitä, miksei voi vaan ottaa kohteliaisuutta vastaan, kuin luonnollista hiustenväriänne ihastelisi? Senkin itse tietänee?
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kommenttien perusteella paljon kauniita ihmisiä :) hyvä niin! Omassa elämässä ihmiset kiinnittää huomiota eniten siihen että olen niin lyhyt. Jotkut kysyvät olenko lyhytkasvuinen, vaikka en siis muutoin näytä lyhytkasvuiselta. Satun vain olemaan alle 160cm. Mutta sitä kommentoidaan lähes aina kun tapaa uuden ihmisen. Hauska juttu sinänsä koska työskentelen monien lyhytkasvuisten kanssa ja olen heitä reilusti pidempi.
Mä olen 156cm pitkä, ja saan lähes joka paikassa lisänimen pikkuneiti tai pikkunainen tai vastaavaa. Usein myös kommentoidaan, että voi kun sä olet pieni, kysellään senttejäni ym. Eipä tuo sinänsä häiritse, huvittaa vain, että olen lyhykäisyyteni takia mukamas niin erikoinen. :)
Silmät ja hymy. Mulla on tosi siniset silmät ja muutenkin aika isot silmät, etenkin poikaystäväni jaksaa niitä ihastella, kuulemma hän ei voi katsoa mua pitkään suoraan silmiin tai sekoaa. :-D
Hymyä on kehuttu myös eri ihmisten tahoilta. En tiedä, mikä siinä sitten on niin ihmeellistä...