Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa ulkonäöstänne joku asia mihin muut aina kiinnittävät huomiota?

Vierailija
22.09.2016 |

Pienet tissit?
Länkisääret?
Hyväkuntoiset hiukset?
Kauniit silmät?
Isot jalat?

:) Mihin teidän ulkonäössä toistuvasti kiinnitetään huomiota, kasvoissa tai vartalossa? Hyvässä tai pahassa.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, jos ihan arkielämässä (juhlat tms erityistilanne eri juttu) ulkonäköä kommentoidaan hyvässä tai huonossa tarkoituksessa. Minkälaisessa sosiaalisessa yhteisössä te oikein elätte...

Vierailija
62/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisivako,hyvä peppu,hiukset.näitä miehet kehuvat..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologit/meikkaajat ovat kehuneet silmiäni, kuulemma tosi hyvän muotoinen luomi ja kaunis silmän muoto, ilmeisesti helppo meikata? Täysin vierailta ihmisiltä olen useasti saanut kehuja hiuksistani, vaikka ovatkin palstan standardien vastaisesti lyhyet. Miehet ovat kehuneet eniten peppuani. En itse ikinä edes miettinyt sitä kunnes jossain vaiheessa n. 30 täytettyäni useampi mies kehui sitä.

Vierailija
64/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit silmät, pitkät ja todella paksut hiukset.

Vierailija
65/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät silmäripset. Aina kaikki kysyy, onko ne aidot. Poika on perinyt multa pitkät ripsensä ja kaikki aina ihastelee niitä, että onpas hänellä kauniit silmäripset.

Vierailija
66/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkiharat upeat hiukset.

Vierailija
67/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyvä perse" -ekan kerran kuulin 13-vuotiaana, jolloin oli järkyttävää!

Sittemmin totuin siihen, ajoittain huudellaan vieläkin. Kaveripiirissä pyllyni on puheenaiheena käyty läpi lukemattomia kertoja.

Nyt olen 34v, enimmäkseen kuulen onneksi pyllykehuja mieheltäni.

Ei nimittäin oikein huvittaisi keskustella tuosta aiheesta. :)

Vierailija
68/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, jos ihan arkielämässä (juhlat tms erityistilanne eri juttu) ulkonäköä kommentoidaan hyvässä tai huonossa tarkoituksessa. Minkälaisessa sosiaalisessa yhteisössä te oikein elätte...

Öh, no noita yhteisöjä on ollut tässä elämän varrella aika lailla, perhepiiriä ja sukulaiset, yläastetta, harrastuspiirejä, yliopistoa, amk, lukemattomia työpaikkoja, ystäväpiirit, ulkomaan reissut, Suomessa ihan kadulla ja baareissa, kaupungilla... Tässä siis niitä kummallisia paikkoja ja yhteisöjä, joissa olen saanut kehuja ja kommentteja ulkoisista seikoista.

Vierailija
69/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä takamus, edelleen vaikka olen 48v. Ei kyllä ulkopuoliset enää kommentoi tietenkään mutta mies kommentoi:).

Vierailija
70/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisena blondina hiuksistaan saa kuulla hyvin usein uusia tuttavuuksia kohdatessaan. Pitempiaikaisen tuntemisen jälkeen on useamman kerran tullut keskustelussa myös esille, että hymyni on sellainen, johon kiinnitetään huomiota. Vihaan itse hymyäni, sillä se on aivan identtinen äitini hymyn kanssa. Se ei tietenkään kuitenkaan estä minua nauramasta ja hymyilemästä, vaikka hymyni on piirteenä suurin epävarmuuksistani.

Vierailija
71/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä takamus, edelleen vaikka olen 48v. Ei kyllä ulkopuoliset enää kommentoi tietenkään mutta mies kommentoi:).

Ai niin, lisään vielä luonnostaan pitkät ja mustat ripset. Enpä tiedä kehuista, mutta ihailevaa  ihmettelyä kun selviää että ihan luomua ovat. Olen  vaalea muuten. Nämä "ripsikehut" tulee naispuolisilta henkilöiltä.

Vierailija
72/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tiimalasi vartalo ja siitä saan usein kehuja. Omasta mielestäni tämä tiimalasi kroppa ei oo sen ihmeellisempi kuin muutkaan.

Hiukset ovat paksut ja takapuoleen asti, sileät ja todella hyvässä kunnossa. Jotkut eivät usko että ovat aidot hiukset. Mutta kyllä ne ovat.

Huulet on pelkät hemmetin viirut ja siitä joskus jotku maininneet että ompas onnettomat huulet :D

Ripset on lyhyet ja olemattoman näköiset.

Kuulemma huono ryhti. En oo koskaan ajatellu ite koko asiaa!

Vierailija
73/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyppimättäkin hyvänmalliset kulmat, vain pari hassua hajakarvaa! Tätä ovat ihastelleet niin kosmetologit kuin tuttavatkin.

ja negatiivisena puolena todella syvä notko alaselässä , korostuu etenkin kesäisin kun on ihonmyötäinen toppi päällä

Vierailija
74/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sä oot lyhyt!" Niin. Se nyt on sanomattakin aika selvää. Olen alle 150cm.

Vierailija
75/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkiharat hiukset ja hymykuopat.

Vierailija
76/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvoja kehutaan kauniiksi.

leveä lantioni huomataan usein, itse vihaan sitä.

ohuita hiuksiani kummastellaan.

myös lyhyyteeni kiinnitetään huomiota (olen 160 cm)

Vierailija
77/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymykuopat. Aina.

Vierailija
78/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni mielestä minussa on parasta pehmeä takapuoli, jota on kiva nyrkkeillä (lapsi 7-v tyttö).

Mieheni kehuu pyllyäni myös, mutta ei nyrkkeilysyistä :)

Vierailija
79/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut hiukset

Pienet kädet

Vierailija
80/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun rumaan siannaamaa ;(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi