Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa ulkonäöstänne joku asia mihin muut aina kiinnittävät huomiota?

Vierailija
22.09.2016 |

Pienet tissit?
Länkisääret?
Hyväkuntoiset hiukset?
Kauniit silmät?
Isot jalat?

:) Mihin teidän ulkonäössä toistuvasti kiinnitetään huomiota, kasvoissa tai vartalossa? Hyvässä tai pahassa.

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät huulet ja ikäisekseni hyvännäköinen. Näytän kuulemma Grace Kellyltä. Ja hyvät geenit tietty auttaa. Hot mom 48.

Vierailija
42/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus.. Olen 180cm. Tosin nykyään sitä kommentoi ainoastaan jotenkin erittäin yksinkertaiset ihmiset. Lapsena kaikki kommentoi.

Olitko lapsenakin 180-senttinen?

En ole tuo alkuperäinen kommentoija, mutta pitkät ihmiset ovat oleet usein myös jo lapsina ikätovereitaan pidempiä eli siis aina ikäisekseen pitkiä. Esim. ystäväni, 180cm nainen oli jo 12-vuotiaana 170cm pitkä, 9-vuotiaana jotakin 150cm ja ylipäätään oli aina luokkatovereitaan päätä pidempi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiset silmät.

Toinen on vihreä jossa ruskeita pilkkuja, toinen vihreä jossa on enemmän ruskeaa ja vähän sinistä.

Vierailija
44/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma valloittava, koko huoneen valaiseva hymy. On kyllä totta että olen hyvin onnellinen tyyppi ja hymyilen paljon!

Vierailija
45/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on kysytty, että onko minulla värillliset piilolinssit. Ei ole, vaan minulla on luonnostaan hyvin syvänsiniset, isot silmät. Ainoa kaunistukseni.

Vierailija
46/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kommenttien perusteella paljon kauniita ihmisiä :) hyvä niin! Omassa elämässä ihmiset kiinnittää huomiota eniten siihen että olen niin lyhyt. Jotkut kysyvät olenko lyhytkasvuinen, vaikka en siis muutoin näytä lyhytkasvuiselta. Satun vain olemaan alle 160cm. Mutta sitä kommentoidaan lähes aina kun tapaa uuden ihmisen. Hauska juttu sinänsä koska työskentelen monien lyhytkasvuisten kanssa ja olen heitä reilusti pidempi.

Mä olen 156cm pitkä, ja saan lähes joka paikassa lisänimen pikkuneiti tai pikkunainen tai vastaavaa. Usein myös kommentoidaan, että voi kun sä olet pieni, kysellään senttejäni ym. Eipä tuo sinänsä häiritse, huvittaa vain, että olen lyhykäisyyteni takia mukamas niin erikoinen. :) 

Voi olla, että kommentoivat sen takia, että pitävät lyhyyttä hyvänä ominaisuutena (söpönä, naisellisena tjms) ja haluaisivat itsekin olla lyhyitä. Mä olen aika pitkä ja olisin aina halunnut olla lyhyt, siksi olen saattanut varsinkin vähän nuorempana kommentoida toisten ihmisten lyhyyttä. Nykyään en tee sitä, sillä tiedän, että joillekin lyhyys voi olla arka paikka, ihan yhtä lailla kuin mulle on se, että olen pitkä.

Vierailija
47/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuttani on aina jaksettu taivastella.

"Oletpas sä pitkä. Kuinka pitkä sä oikein oot? Onks sun mies yhtä pitkä kuin sä jne.loputtomiin.

Olen 173 cm pitkä nainen.

Vierailija
48/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusteni luonnollista vaaleutta ihmetellään kampaajia myöten (Ai siis mitä, onks toi sun oma väri!? Luulin et värjätty)

Pitkät ja kaartuvat ripseni saavat myös huomiota (ripsivärin kanssa) ja niitä on luultu irtoripsiksi. Kun ihminen näkee minut ensi kertaa ilman meikkiä, huomaan aina hätkähdyksen heidän kasvoiltaan. Ripset ja kulmat ovat oikeasti ihan vaaleat, joten näytän lähinnä syöpäpotilaalta.

Veikkaan myös että huonoon ihooni kiinnitetään huomiota, vaikkei kukaan päin naamaa mitään kommentoikkaan...

Vierailija
49/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret ilmeikkäät silmät.

Vierailija
50/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnottoman suuret siniset silmät. Naiset vi**uilevat "Ensin tulee kulman takaa 20cm silmiä ja sitten *Anna" ja yläaste-aikoina tämä oli pahinta. Olin sammakko, alien, pallosilmä yms. Jostain syystä miehet pitävät minua nykyään kauniina ja monet, monet miehet ovat kehuneet juuri silmiäni. Että kauneus on kai sitten katsojan silmässä :D

Vierailija
51/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sama mikä aika monella eli "onko sulla piilarit?". Omasta mielestä ei mitenkään erikoinen silmienväri. Oikestaan käytän kyllä piilareita mutta ne ovat värittömät. Voin siis vastata kysymykseen myös että kyllä... =D

Vierailija
52/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksut hiukset. Kiva kehu.

Ja se että olen niin pitkä (177cm). Se vaan ottaa päähän, koska ihan kuin en itse olisi tajunnut olevani pitkä. Nykyään vastaan kaikkiin hämmästelyihin vaan "aijaa, kiva kun kerroit :)))))))" niin ehkä kysyjä itse tajuaa miten idiootilta kuulostaa.

Tykkään kaikenpituisista, mutta joskus tulee erikseen ihailtua pitkiä, näyttäviä ihmisiä. En käsitä, miksei voi vaan ottaa kohteliaisuutta vastaan, kuin luonnollista hiustenväriänne ihastelisi? Senkin itse tietänee?

Ehkä sen takia meitä ärsyttää nämä pituuden päivittelyt kun se on juurikin sellaista hämmästelyä "ou mai gaaaad miten voit olla noin pitkä". Niistä ei heti ensimmäisenä tule mieleen kohteliaisuus?

Vierailija
53/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te tiedätte mihin ihmiset kiinnittävät huomionsa ulkonäössänne? Tuleeko kommenttia vai miten asia ilmenee? Itselle ei kukaan koskaan kommentoi mitään, enkä osaa sanoa katseistakaan mitään. En tiedä mitä ihmiset minussa eniten katsovat, jos katsovat mitään.

No mulle on esim. kehuttu hymyä ihan suoraan, myös samaa sukupuolta olevat: "Sulla on tosi kaunis hymy". Kerran ruotsinlaivalla kävelin kannella parin penkillä istuvan miehen ohi ja toinen heistä tuli sanomaan mulle, että: "Tollasia silmiä näkee harvoin".

Olen siis se, joka aiemmin kertoi sinisiä silmiään ja hymyään kehuttavan.

Vierailija
54/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kommentoidaan aina paksusta tukastani ja pitkistä ripsistä. Täällä sama juttu kuin muutama jo kommentoi että ilman ripsiväriä ripset ovat todella mitättömän näköiset ja vaaleat, mutta ripsarilla saan niistä pitkät ja tuuheat. Huonoista puolista en tiedä, en muista että kukaan olisi sellaisia päin naamaa kommentoinut! Joskus nuorena ihon kunnosta sain kuulla kerran tai kaksi.

Vierailija
55/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kommentoidaan aina paksusta tukastani ja pitkistä ripsistä. Täällä sama juttu kuin muutama jo kommentoi että ilman ripsiväriä ripset ovat todella mitättömän näköiset ja vaaleat, mutta ripsarilla saan niistä pitkät ja tuuheat. Huonoista puolista en tiedä, en muista että kukaan olisi sellaisia päin naamaa kommentoinut! Joskus nuorena ihon kunnosta sain kuulla kerran tai kaksi.

Eikun anteeksi! Tympeästä perusilmeestäni saan kyllä kommenttia. Baarissa varsinkin miehet sanovat mua töykeäksi naaman perusteella 😁

Vierailija
56/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jotenkin todella androgyyni. Äänestäkään ei kuulemma saa selvää. Se herättää huomiota. Ihmisiä selvästi vaivaa, kun eivät tiedä, olenko nainen vai mies. Ok, kyllä mä voin sen sanoa, ei se ole mikään salaisuus, mutta tuntuu vähän oudolta, kun jotkut jäävät inttämään, että muka valehtelen ja jäävät jankkaamaan, miten olen selvästi jotain syystä x. Lisäksi näytän todella nuorelta. Se herättää huomiota vasta tullessaan ilmi tai kun puheistani voi päätellä, etten ole ollut teini pitkään aikaan.

Tavallaan nautin tästä.

Vierailija
57/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen muoto, juuri se klassinen ovaali. Muiltakin kuin kampaajilta olen kuullut, mutta minulle siis kuulemma sopii melkeinpä ihan millaiset hiusket vain. Paljon olenkin vaihdellut.

Vierailija
58/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksut hiukset. Kiva kehu.

Ja se että olen niin pitkä (177cm). Se vaan ottaa päähän, koska ihan kuin en itse olisi tajunnut olevani pitkä. Nykyään vastaan kaikkiin hämmästelyihin vaan "aijaa, kiva kun kerroit :)))))))" niin ehkä kysyjä itse tajuaa miten idiootilta kuulostaa.

Tykkään kaikenpituisista, mutta joskus tulee erikseen ihailtua pitkiä, näyttäviä ihmisiä. En käsitä, miksei voi vaan ottaa kohteliaisuutta vastaan, kuin luonnollista hiustenväriänne ihastelisi? Senkin itse tietänee?

Ehkä sen takia meitä ärsyttää nämä pituuden päivittelyt kun se on juurikin sellaista hämmästelyä "ou mai gaaaad miten voit olla noin pitkä". Niistä ei heti ensimmäisenä tule mieleen kohteliaisuus?

Suurin osa ihmisistä tarkoittaa sen kohteliaisuudeksi, ei sitä muuten ääneen sanoisi.

Vierailija
59/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot silmät, mitkä näyttää eri valaistuksissa ja meikeissä joko vihreiltä, harmailta, sinisiltä tai ruskeilta.

Vierailija
60/94 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuja olen kuullut silmistä, kulmakarvoista, huulista, vartalosta, rinnoista ja sääristä.

Itse en pidä ohuista hiuksistani, latteasta pepustani, nenästäni, riittäähän näitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi