Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisen romanttisen illan

Vierailija
22.09.2016 |

haluaisit viettää?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, että jossain muualla kuin Suomessa miehet haluavat todella maksaa ja tuntevat itsensä onnistuneiksi ja hyviksi miehiksi, kun pystyvät maksaa naiselle esim. illallisen.

Voin sanoa, että minun venäläinen exäni ei todellakaan antanut minun maksaa yhtä ainutta kertaa edes omaa teekupposta. Olimme yhdessä 6 vuotta.

Ja ei, en elänyt mitenkään alistettuna :D. Ihan koulussa ja töissä kävin.

Mutta on niitä hyviä miehiä Suomessakin! Ei vaan tänne palstalle ole sattuneet..

Hyvä mies = maksaa naisesta paljon?

No samalla logiikalla "hyvä nainen" = innokas seksissä. 

Päätyvätkö kalliit illallisesi aina seksiin? Tai ne kuuluisat "eihän se ole kuin parin euron kahvikuppi"-treffit?

Vierailija
62/71 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, että jossain muualla kuin Suomessa miehet haluavat todella maksaa ja tuntevat itsensä onnistuneiksi ja hyviksi miehiksi, kun pystyvät maksaa naiselle esim. illallisen.

Voin sanoa, että minun venäläinen exäni ei todellakaan antanut minun maksaa yhtä ainutta kertaa edes omaa teekupposta. Olimme yhdessä 6 vuotta.

Mutta on niitä hyviä miehiä Suomessakin! Ei vaan tänne palstalle ole sattuneet..

Pariskunta harrastaa seksiä ---> mies saa seksiä ja nainen saa seksiä

Pariskunta käy ravintolassa ---> mies saa ruokaa ja tyhjemmän lompakon, nainen ilmaista herkuttelua.

Et varmaan huomaa tässä mitään eroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko se sama palstamamma, joka ilmoitti käyttävänsä 1500 euroa vuodessa meikkeihin, ja siksi miehen pitää maksaa treffeillä?

Miten olet sen venäläisen aarteesi päästänyt menemään, kun Suomesta et vastaavaa löydä?

Venäläismiehet hakkaa naisiaan ja ryyppää ehkä eniten  maailmassa. Siinä sinulle ihania herrasmiehiä.

Vierailija
64/71 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen jonka kerrankin tasa-arvon nimissä nainen maksaa. Olisi minun eka kerta. Yhdessä 22 vuotta.

Osu ja uppos. Itelläni takana 24 vuotta eukon kanssa ja sama tilanne. Tuli ensin mieleen että lasken paljonko rahaa on mennyt mutta tajusin heti että tulisi vain paha mieli.

Olisi kyllä kiva tuollainen ilta.

Onko teillä siis avioliitossa (?) täysin omat rahat? Meillä on yhteisiä niin velat kuin tulot, joten ei tarvitse vaikkapa ravintolassa itkeskellä sen perään, kumpi nyt maksoikaan. Eikö ole kauhean stressaavaa tuollainen elämä, kun pitää jokaista senttiä kytätä?

Vähän samat fiilikset, 18v avioliiton jälkeen ja kun kaikki velat on puoliksi, on aika sama kumman kortilta se maksu siinä paikanpäällä suoritetaan. Monesti olen omaa korttiani tarjonnut, mutta miehelleni on tärkeää, että ulospäin näyttää siltä että hän maksaa.

Näitä kun voi ajatella niin monella tavalla. 

Meillä on yhteinen tili (johon molemmat laittaa suurimman osan palkastaan) ja loput on omia rahoja. On vaan se ero, että jos minä sanon tarjoavani, maksan omistani. Vaimo "tarjoaa" yhteisen tilin kortilla.

Vierailija
65/71 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva saada vaimolta halauksia, pusuja ja läheisyyttä. Myös jos aloite rakasteluun tulisi edes joskus hänen puoleltaan se olisi hienoa.

Olisi myös kiva jos hän joskus kysyisi ihan spontaanisti miten päivä on mennyt. Minä tiedustelen tätä häneltä kyllä.

Arki ajaa kaiken yli ja päähuolena on hänellä omat työongelmat ja lapset (ovat jo koululaisia/teinejä).

Ja vien häntä kyllä mielelläni ulos syömään. Hoidan lapsien asioita parhaani mukaan, kokkaan, tiskaan ja pyykkään aktiivisesti. Rahasta ei riidellä, mutta asuminen muistuttaa enemmän kimpassa asumista kuin parisuhdetta.

Vierailija
66/71 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi "hyvän miehen" piirteistä on mielestäni se, ettei ajattele naista pakollisena kuluna/isona laskuna tms. Ihmettelen oikeastaan miksi hankkia naisystävä, jos koko ajan on ky*pä otsassa kun TÄYTYY maksaa vaikkapa kahvikuppi kahvilassa. 

Jos oikein hyvä tsägä käy miehen löytäessä, hän jopa kokee iloa voivansa tarjota (iloa) naiselle. Lopputulos on joillekkin tärkeämpi kuin ne eurot. Jotkut oikeesti haluavat laittaa rahaa/ panostaa parisuhteeseen. Joillekkin on ilo tehdä vaikutus naiseen kerta toisensa jälkeen. Vaikka sitten muka "vanhanaikaisella herrasmiesmäisyydellä".

Vaikka ei se niin vanhanaikaista oikeasti ole. Ja jos on, onko jotain pahaa näissä herrasmiehessä? Iskeekö kitupiikillä kateus vai miksi se toisen miehen rahankäyttö niin aiheuttaa päänvaivaa?

Jos naiseen tekee vaikutuksen kahvikupin tarjoaminen, niin aika heikosti menee.

Vierailija
67/71 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari tuntia kahdestaan jolloin vaimo jättäisi puhelimen pois ja oma-aloitteisesti halaisi. Muuten ajalla ja paikalla ei niin väliä.

Voi liikutus. Tuli ihan huono omatunto :( Tänään laitan puhelimen pois ja halaan miestäni kun menen kotiin. Pitkään <3

Hyvä jos tästä oli edes jollekin apua.

Vierailija
68/71 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi "hyvän miehen" piirteistä on mielestäni se, ettei ajattele naista pakollisena kuluna/isona laskuna tms. Ihmettelen oikeastaan miksi hankkia naisystävä, jos koko ajan on ky*pä otsassa kun TÄYTYY maksaa vaikkapa kahvikuppi kahvilassa. 

Jos oikein hyvä tsägä käy miehen löytäessä, hän jopa kokee iloa voivansa tarjota (iloa) naiselle. Lopputulos on joillekkin tärkeämpi kuin ne eurot. Jotkut oikeesti haluavat laittaa rahaa/ panostaa parisuhteeseen. Joillekkin on ilo tehdä vaikutus naiseen kerta toisensa jälkeen. Vaikka sitten muka "vanhanaikaisella herrasmiesmäisyydellä".

Vaikka ei se niin vanhanaikaista oikeasti ole. Ja jos on, onko jotain pahaa näissä herrasmiehessä? Iskeekö kitupiikillä kateus vai miksi se toisen miehen rahankäyttö niin aiheuttaa päänvaivaa?

Olen tuo aiempi nainen, jota ärsyttää tässä keskustelussa eniten se, että meni taas rahasta vänkäämiseen (se, joka ei ole toisten rahoilla ikinä elänyt). Ärsyttää että miehet valittaa, että taas pitää naisten ruokia kustantaa (kun kysymys koski ROMANTIIKKAA), mutta ärsyttää kyllä vähän myös tämä, että nainen tekee tällaisia oletuksia, että käy erityisen hyvä "tsägä", jos mies haluaa tarjota. Totta, mutta haluan huomauttaa, että sama pätee edelleen toisinpäin! Nainen voi aivan yhtä hyvin tarjota, yhtä hyvää tsägäähän se on miehelle, löytää kumppani, joka haluaa samalla tavalla ilahduttaa, tarjoamalla illallisen tai teekupposen. Kenenkään ei pitäisi TÄYTYÄ tehdä mitään, mutta olisi kiva, kun molemmat, sukupuolesta riippumatta, lähtisivät parisuhteeseen ajatuksella, että olisi kiva voida ilahduttaa, tarjota, antaa toisen päästä helpommalla, halvemmalla... Ei niin, että ajatellaan asiaa sitä kautta, miten toisen kustantama juttu on suoraan omaksi eduksi, kun sen edun pitäisi syntyä mielestäni siitä hyvästä mielestä, syntyi se sitten miten vaan, toiselle antamalla hieronnan, toiselle tarjoamalla illallisen. Ja jos kokee jostain asiasta hyvää mieltä (jos sinä koet siitä, että mies tarjoaa), niin miksi et tarjoaisi samaa hyvän olon lähdettä toisinaan kumppanillesi (tarjoaisi hänelle)?

Vierailija
69/71 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen jonka kerrankin tasa-arvon nimissä nainen maksaa. Olisi minun eka kerta. Yhdessä 22 vuotta.

Mun mies ei ole ikinä antanut minun tarjota. Hänestä on noloa, jos nainen maksaa.

Miehesi ei ole feministi, vaan sovinisti.

Vierailija
70/71 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naiseen tekee vaikutuksen kahvikupin tarjoaminen, niin aika heikosti menee.

Nyt ollaan mammapalstalla. Veikkaan että tällä palstalla löytyy jopa naisia, jotka ovat päätyneet raskaiksi kahvikupin saatuaan. En ihmettelisi hetkeäkään.

Vierailija
71/71 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pariskunta harrastaa seksiä ---> mies saa seksiä ja nainen saa seksiä

Pariskunta käy ravintolassa ---> mies saa ruokaa ja tyhjemmän lompakon, nainen ilmaista herkuttelua.

Et varmaan huomaa tässä mitään eroa?

Miksi mies saa vain ruokaa mutta nainen herkkuja?