Miksi mies ei kosi?
Ollaan oltu jo yli 4 vuotta yhdessä..lapsi, talo ja lemmikkikin löytyy. Kerran leikilläni kysyin mieheltä sormuskokoaan nii suuttu ja sano että et osta kyllä mitään sormuksia. Itse olisin valmis vaikka kihloihin edes. mistähän mahtaa johtua? Kokemuksia? Onko toinen nainen tms vai enkö riitä. Oon mieheltä kysyny mut ei kuulemma ole muita naisia. En ymmärrä?!
Kommentit (66)
Haluaisit "vaikka kihloihin edes"? Kai tiedät, että kihloihin meno tarkoittaa sitä, että olette sopineet menevänne naimisiin (keskenänne vieläpä)?
Miksi menit tekemään lapsen sellaisen miehen kanssa, joka ei halua sitoutua sinuun? Avioliitto on yksinkertainen sopimus, jolla saa järjestettyä perheen perustan kuntoon, eikä mies halua sitä, se kertoo paljon ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit "vaikka kihloihin edes"? Kai tiedät, että kihloihin meno tarkoittaa sitä, että olette sopineet menevänne naimisiin (keskenänne vieläpä)?
Miksi menit tekemään lapsen sellaisen miehen kanssa, joka ei halua sitoutua sinuun? Avioliitto on yksinkertainen sopimus, jolla saa järjestettyä perheen perustan kuntoon, eikä mies halua sitä, se kertoo paljon ihmisestä.
Eikun siis nykyäänhän(?) näillä teineillä on tapana mennä kihloihin (siis ihan kysytään että "mennäänkö kihloihin") ja sitten odotellaan sitä kosintaa (erillinen kysymys - "mennäänkö naimisiin"). En kestä :D
Kuten monet on todennut jo -kaikki ei vaan halua naimisiin. Mieheni kanssa asunut 7 vuotta eikä olla kihloissa tai naimisiin menossa. Kumpikaan ei halua lapsia. Olemme noin 27v. Molemmat töissä, tienaan vajaa 3000 ja mies noin 4000. Kumpikin pärjää omillaan hyvin vaikka ero tulisikin. Eipä ole naimapaperit vaikeutamassa eroa jos joskus tulee sellainen tilanne, että jompikumpi halua lähtee lätkimään. Kamat sitten vaan laukkuun ja uuteen kämppään. Eroaminen on niin helppo, että ainakin tiedän, että mies todella halua olla kanssani ( on tietysti muitakin syitä). Näin ainakin meillä.
Taitaa mies kuvitella, että avoero on halvempi ja helpompi kuin avioero. Lapsi ja talot ja tavarat kyllä vaikeuttavat hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti sanokaa nyt että ette ole tosissanne näiden miestenne ja suhteidenne kanssa. En voi uskoa että kukaan on oikeasti näin yksinkertainen kuin vaikka AP tai tämä pihtaamalla avioon päässyt. Onhan tämä vitsi...?
Nyt hei ihan oikeasti vähän itsekunnioitusta ja arvostelukykyä hyvät naiset!
En ymmärrä miten minulta puuttuisi itsekunnioitusta. Halusin ko sekaikkään miehen ja halusin naimisiin. Sain molemmat. Taloudellisestikin olen vahvemmilla kuin mies ja kaikki omaisuus on minun. Näen pikemminkin asian niin, että määrätietoisena ja vahvatahtoisena naisena en jäänyt kiltisti odottelemaan ja toivomaan, että mies joskus kosisi, vaan otin ohjat omiin käsiini. Minusta naisten pitää alkaa selvemmin ilmaista, mitä haluavat ja ottaa se, eikä olla passiivinen osapuoli.
T. Se pihdannut
Miten joku suostuu tollaseen?! Ap mies maksattaa asuntonsa sulla.