Mitä tehdä kun on sietämättömän paha olo?
Mieskin on aamuyöhön asti menossa joten sillekkään en voi puhua. Lähellä ei asu ketään ystävää jota voisi nähdä.
Kommentit (24)
yksinäinen mies. kirjoitti:
No kohta nukkumaan tai odottamaan vuoteeseen kunnes iltalääkkeet eli unilääkkeet alkaa vaikuttaa. Sitten yöllä lisää lääkettä ja aamulla sitten hereillä makoilua vuoteessa kun ei ole mitään syytä miksi nousta. Lopulta sitten kahvinkeittoon ja keittönpöydän ääreen istumaan. Sitä sitten tekee kauppalistaa ja miettii mitä ostaa ja käykö tänään kaupungissa vai ei. Samalla miettii jos kävisi kävelyllä...
Lopulta päättää käydä lähikaupassa ostamassa einestä ja muutaman oluen niiden kera sitten kotiin ja nettiauki... Siinä se päivä menee ja ollaan taas illassa.
Kokoajan tuntuu siltä, etten minä ole ansainnut näin paskaa elämää. Joka ilta ajattelee jos vain kuolisi pois...
Aikoinaan minulle oli stressiä siitä jos kuolen niin kuka selvittää minun maalliset tavarat? No tajusin sitten ei se enää sillä hetkellä liikuta pätkääkään.
Kävisikö sinulle naispuolinen kaveri? Täällä yksinäinen nainen. Mitään parisuhdetta tai seksiä en halua, jonkun ystävän vain.
En tiedä. Mulla on, niin hirveä ettei voi olla ja voi vaan itkeä. Tän oksettava likaisen, ja häpeällisen, ja muun takia en mene ulos, Rumaa. Ällöttävää kirjoittaa tätä...
Up