Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Haluisin kuulla muiltakin tarinoita neitsyyden menettämisestä.
Oliko se sulle iso juttu? Sattuiko? Nautitko?

Mun oma oli täydellinen. Oltiin seurusteltu mun poikaystävän kanssa 3kk ja sitten yks ilta kun se oli meillä yötä, me kokeiltiin sitten yhdyntää. Pelkäsin vähän koska poikaystävälläni on tosi iso penis, mutta se meni hyvin, vain ensimmäinen työntö sattui! Hän oli ihana ja lämmitteli mua just niin kauan ku tarviisin <3 Käytettiin kortsua ehkäisynä. Nautin koko yhdynnän ajan ja nautin edelleen. Vielä olen samaisen kanssa yhdessä, vaikka tapahtuneesta 9kk.

Kommentit (2)

Vierailija

Oli iso juttu, ei sattunut ja nautin. Tapahtui silloisen samanikäisen poikaystävän kanssa, oltiin alaikäisiä ja kummankin eka kerta. Lähdin ennen myöhäistä kouluaamua käymään hänen kotonaan, kun hänen muu perheensä (paitsi kipeä pikkuveli) oli jo lähtenyt. Ei oltu suunniteltu sitä, mutta pusutellessa todettiin, et miksipä ei, kun on kerrankin tilaisuus olla kaksin. Se oli niin herkkää, romanttista ja niin luonnollista kuin se siinä tilanteessa vaan voi olla. (Toivon ettei aika ole vaan kullannut muistoja... ;D) Mulla on edelleen häntä välillä ikävä. En olis halunnut menettää neitsyyttäni millään muulla tavalla kenellekään muulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat