Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todella ihana mies oli todella surkea sängyssä. Kannattaako jatkaa juttua vai ei?

Vierailija
21.09.2016 |

Olen tutustunut mieheen, joka on aivan ihastuttava, hyväkroppainen urheilullinen, sosiaalinen ja sydän hänellä on ihan puhdasta kultaa. Aloimme tapailla tässä äskettäin, ja eilen harrastimme seksiä ensimmäistä kertaa. Mies oli kuitenkin mielestäni ihan surkea! Hän käsitteli minua aivan liian hellävaraisesti ja vaikka miten yritin saada häntä koventamaan otteitaan hiukan ei hän tehnyt niin. Lisäksi hän räpelsi vähän sieltä täältä eikä oikein saanut tuotettua minulle minkäänlaista nautintoa, vaikka miten kädestä pitäen yritin näyttää hänelle miten hän saisi minut nauttimaan. Kaiken kukkuraksi hän tuli ehkä muutaman työnnön jälkeen!!
Nyt en todellakaan tiedä, kannattaisiko minun jatkaa juttua hänen kanssaan. Hän on kyllä muuten maailman hyväsydämmisin sekä ihanin ihminen, mutta seksi oli mielestäni aivan hirveää. Hänen itsensä mielestä kaikki taas meni hyvin, ja hän haluaisikin kovasti tavata minua uudelleen, mutten ole yhtään varma haluanko edes nähdä häntä enää eilisen fiasko"seksin" jälkeen.
Auttakaa, kannattaako minun jatkaa juttua hänen kanssaan vaiko ei?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen sellainen hyväkroppainen ja hyvännäköinen mies. Enkä väitä olevani seksuaalisesti kokematon, päinvastoin. Minut sytyttää seksissä kuitenkin se, että pystyn tuottamaan nautintoa kumppanilleni.

Me miehet emme ole ajatuksenlukijoita. Olisi todella tärkeäää kysyä kumppanilta koko ajan, mikä tuntuu hyvältä ja kiihottaa. Fyysisen stimulaation lisäksi esimerkiksi "dirty talking" on toisille tärkeää, toisia se taas kuvottaa. Emme me voi tietää.

Eka kerta uuden kumppanin kanssa on fyysisesti lähes poikkeuksetta kömpelöä sähläämistä. Henkinen yhteys on paljon kovempi juttu.

Vierailija
62/67 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies on surkea seksissä niin se on ihan se ja sama mitä muuten voisi tarjota-, ennemmin tai myöhemmin petät kuitenkin jonkun osaavamman kanssa joten liuskaan vain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaapeeelle vois lesbosuhde sopia kuin nenä päähän?

Vierailija
64/67 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
65/67 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden työnnön jälkeen tuleminen olisi mulle deal-breaker. Toki voisin kokeilla vielä kerran, mutta jos sama toistuu niin en pystyisi jatkamaan suhdetta. Kaiken muun voi opetella kyllä mutta liika herkkyys on usein haastavaa. 

Vierailija
66/67 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäisyyskysymys. Yksikään nainen ei halua surkeaa räpeltäjää. Ensin se vaivaa sinua, sitten avaudut asiasta kaverille, kaveri kertoo siitä kavereilleen ja pian koko kylä nauraa miehen selän takana surkimukselle ja siinä vaiheessa ei enää vain pysty jatkamaan suhdetta 

Vierailija
67/67 |
16.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo se että tuo tänne kyseltäväksi juttujasi muilta. etkä kykene kertomaan mitä haluat.

miss. saluuna nan öljyämättömät saranat, ja kun selvästi halutaan j.rno stara vehtaamaat,miss. saluunan täytyy sitten hakea sellainen.