Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella ihana mies oli todella surkea sängyssä. Kannattaako jatkaa juttua vai ei?

Vierailija
21.09.2016 |

Olen tutustunut mieheen, joka on aivan ihastuttava, hyväkroppainen urheilullinen, sosiaalinen ja sydän hänellä on ihan puhdasta kultaa. Aloimme tapailla tässä äskettäin, ja eilen harrastimme seksiä ensimmäistä kertaa. Mies oli kuitenkin mielestäni ihan surkea! Hän käsitteli minua aivan liian hellävaraisesti ja vaikka miten yritin saada häntä koventamaan otteitaan hiukan ei hän tehnyt niin. Lisäksi hän räpelsi vähän sieltä täältä eikä oikein saanut tuotettua minulle minkäänlaista nautintoa, vaikka miten kädestä pitäen yritin näyttää hänelle miten hän saisi minut nauttimaan. Kaiken kukkuraksi hän tuli ehkä muutaman työnnön jälkeen!!
Nyt en todellakaan tiedä, kannattaisiko minun jatkaa juttua hänen kanssaan. Hän on kyllä muuten maailman hyväsydämmisin sekä ihanin ihminen, mutta seksi oli mielestäni aivan hirveää. Hänen itsensä mielestä kaikki taas meni hyvin, ja hän haluaisikin kovasti tavata minua uudelleen, mutten ole yhtään varma haluanko edes nähdä häntä enää eilisen fiasko"seksin" jälkeen.
Auttakaa, kannattaako minun jatkaa juttua hänen kanssaan vaiko ei?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muutaman rakastajan kanssa ollut jotka ovat osanneet seksin viedä loppuun asti himokkaana ja dominoivana.

Muutoin useampi mies taas ollut vässykkä, ujo, hieman ehkä pelokas ja innostunut samaan aikaan. Eli ei tuo jälkimmäinen sytytä. Ei nainnin aikana hymyillä, pidetä kädestä kiinni ja suukoteta poskelle. EI! EI! 

Mutta ymmärrän kyllä miten erilaisia ihmisiä on. Joku toinen saattaakin nauttia tuosta jälkimmäisestä vaihtoehdosta, niin itsekin ensimmäisillä kerroilla 20 v sitten.

Sinun roolisi on ilmeisesti maata liikkumattomana selälläsi sängyllä ja odottaa miehen hoitavan hommat....

M29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi