Todella ihana mies oli todella surkea sängyssä. Kannattaako jatkaa juttua vai ei?
Olen tutustunut mieheen, joka on aivan ihastuttava, hyväkroppainen urheilullinen, sosiaalinen ja sydän hänellä on ihan puhdasta kultaa. Aloimme tapailla tässä äskettäin, ja eilen harrastimme seksiä ensimmäistä kertaa. Mies oli kuitenkin mielestäni ihan surkea! Hän käsitteli minua aivan liian hellävaraisesti ja vaikka miten yritin saada häntä koventamaan otteitaan hiukan ei hän tehnyt niin. Lisäksi hän räpelsi vähän sieltä täältä eikä oikein saanut tuotettua minulle minkäänlaista nautintoa, vaikka miten kädestä pitäen yritin näyttää hänelle miten hän saisi minut nauttimaan. Kaiken kukkuraksi hän tuli ehkä muutaman työnnön jälkeen!!
Nyt en todellakaan tiedä, kannattaisiko minun jatkaa juttua hänen kanssaan. Hän on kyllä muuten maailman hyväsydämmisin sekä ihanin ihminen, mutta seksi oli mielestäni aivan hirveää. Hänen itsensä mielestä kaikki taas meni hyvin, ja hän haluaisikin kovasti tavata minua uudelleen, mutten ole yhtään varma haluanko edes nähdä häntä enää eilisen fiasko"seksin" jälkeen.
Auttakaa, kannattaako minun jatkaa juttua hänen kanssaan vaiko ei?
Kommentit (41)
Katso nyt ainakin pari kertaa, olisiko yhtään ohjeita vastaanottavammassa tilassa.
Vierailija kirjoitti:
No mä sun tilanteessa yrittäisin ottaa asian hellävaraisesti puheeksi. Et kertonu viestissä onko miehellä paljon vai vähän aikaisempaa kokemusta. Voi olla että olet tyyliin miehen toinen seksikumppani ja siksi hän ei tiedä mitä tehdä, tai mistä sä nautit. Ota asia puheeksi. Seksi täytyy oppia, ei se heti ekalla kerralla voi olla nautinnollista!
Mies on yli kolmekymppinen ja hänellä on kyllä naisista kokemusta paljon (niin yhdenillan panoja, fwb-suhteita kuin pitkiäkin suhteita. Reilusti yli 10 seksikumppania.). Joten kokemattomuus ei voi olla syynä. Kyllä hänen luulisi osaavan edes jotenkin esim. lukea naista ja tietää miten naista käsitellään, kun hänellä on kuitenkin toistakymmentä naista ollut minua ennen. Hän ei ole edes ujo millään tasolla, joten siksi minun on vaikea ymmärtää miten hän oli niin huono.
Tämä mies on minun neljäs seksikumppanini, ja ei niiden kolmen edellisenkään kanssa ensimmäiset kerrat olleet mitään tajunnanräjäyttäviä. Mutta eivät myöskään yhtä surkeita kuin tämä eilinen söhellys. Kaiken lisäksi mies on kokeneempi kuin yksikään edellisistä miehistäni. Hankala tilanne...
-ap
Kyllähän aikuisen miehen pitää tietää miten sängyssä toimitaan. Tuommoinen arkailu kuulostaa hyvin epäilyttävältä ja epäseksikkäältä.
Ehkä toisen kerran voisi vielä antaa yrittää, mutta eihän tuo hyvältä näytä.
Paras juttu kokemattomissa naisissa on, että niitä on kiva opettaa. Miksei sama kävisi miehiinkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä sun tilanteessa yrittäisin ottaa asian hellävaraisesti puheeksi. Et kertonu viestissä onko miehellä paljon vai vähän aikaisempaa kokemusta. Voi olla että olet tyyliin miehen toinen seksikumppani ja siksi hän ei tiedä mitä tehdä, tai mistä sä nautit. Ota asia puheeksi. Seksi täytyy oppia, ei se heti ekalla kerralla voi olla nautinnollista!
Mies on yli kolmekymppinen ja hänellä on kyllä naisista kokemusta paljon (niin yhdenillan panoja, fwb-suhteita kuin pitkiäkin suhteita. Reilusti yli 10 seksikumppania.). Joten kokemattomuus ei voi olla syynä. Kyllä hänen luulisi osaavan edes jotenkin esim. lukea naista ja tietää miten naista käsitellään, kun hänellä on kuitenkin toistakymmentä naista ollut minua ennen. Hän ei ole edes ujo millään tasolla, joten siksi minun on vaikea ymmärtää miten hän oli niin huono.
Tämä mies on minun neljäs seksikumppanini, ja ei niiden kolmen edellisenkään kanssa ensimmäiset kerrat olleet mitään tajunnanräjäyttäviä. Mutta eivät myöskään yhtä surkeita kuin tämä eilinen söhellys. Kaiken lisäksi mies on kokeneempi kuin yksikään edellisistä miehistäni. Hankala tilanne...
-ap
Tuo mies on saanut paljon naisia olemalla mitä on. Miksi hän muuttaisi menestyksekästä tapaansa toimia? Voi olla ettei häntä edes kiinnosta naiminen niin paljon vaan ennenkaikkea naisen vietteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Paras juttu kokemattomissa naisissa on, että niitä on kiva opettaa. Miksei sama kävisi miehiinkin?
Miehet ja naiset ovat vastakohtia. Se mikä on miehestä kiihottavaa, ei välttämättä ole sitä naisesta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset ovat vastakohtia. Se mikä on miehestä kiihottavaa, ei välttämättä ole sitä naisesta...
Miehet ja naiset on ihmisiä, ei vastakohtia.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa naisena ruveta opettamaan miestä, varsinkaan noin vanhaa kokematonta.. Ei oikein sytytä. Haluan että mies vie ja minä vikisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ja naiset on ihmisiä, ei vastakohtia.
Tässä yhteydessä ovat kyllä vastakohtia. Kuten viesti #30 :kin näyttää. Naiset eivät halua opettaa, kaikki pitää tulla valmiina, tarjottimella. Miestä ei haittaa opettaa, vaan haluaa naisen jota voi opettaa, eli naisen joka haluaa oppia mistä mies pitää.
Nainen haluaa kokeneen miehen, mies haluaa kokemattoman naisen.
Kliseitä, stereotypioita, eikä enää poliittisesti korrektiakaan, mutta näin se nyt vaan yleensä menee.
Ehkäpä ne toiset ovat tykänneet eri jutuista kuin sibä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tutustunut mieheen, joka on aivan ihastuttava, hyväkroppainen urheilullinen, sosiaalinen ja sydän hänellä on ihan puhdasta kultaa. Aloimme tapailla tässä äskettäin, ja eilen harrastimme seksiä ensimmäistä kertaa. Mies oli kuitenkin mielestäni ihan surkea! Hän käsitteli minua aivan liian hellävaraisesti ja vaikka miten yritin saada häntä koventamaan otteitaan hiukan ei hän tehnyt niin. Lisäksi hän räpelsi vähän sieltä täältä eikä oikein saanut tuotettua minulle minkäänlaista nautintoa, vaikka miten kädestä pitäen yritin näyttää hänelle miten hän saisi minut nauttimaan. Kaiken kukkuraksi hän tuli ehkä muutaman työnnön jälkeen!!
Nyt en todellakaan tiedä, kannattaisiko minun jatkaa juttua hänen kanssaan. Hän on kyllä muuten maailman hyväsydämmisin sekä ihanin ihminen, mutta seksi oli mielestäni aivan hirveää. Hänen itsensä mielestä kaikki taas meni hyvin, ja hän haluaisikin kovasti tavata minua uudelleen, mutten ole yhtään varma haluanko edes nähdä häntä enää eilisen fiasko"seksin" jälkeen.
Auttakaa, kannattaako minun jatkaa juttua hänen kanssaan vaiko ei?
Todennäköisesti feikkasi, että saisi touhun loppumaan mahdollisimman pian. Onko lompakkosi vielä tallella?
Ei ehkä ole ihan yhtä kokenut kuin sinä, ja eka kerta kenen tahansa kanssa jännittää aina.
Pidä kiinni miehestä, jos on oikeasti noin loistava luonteeltaan kuin kuvasit. Muut asiat voit kyllä opettaa ja oppia ajan kanssa.
Jos et sitä kestä, päästä mies menemään, sillä et ole hänen arvoisensa.
Mun mies oli aivan kammottava seksikumppani alkuun. Onnetonta sähellystä, ei ohjaaminen auttanut. Muuten oli mielestäni maailman kultaisin ihminen. No, sitä tapailua kesti useamman kuukauden eikä mikään muuttunut mihinkään. Luovutin sitten koko jutun suhteen, ajattelin että antaa olla koska ei vain tuntunut hyvältä. Meni hetki ja monen mutkan kautta päädyttiin kuitenkin yhteen ja ai hyvä jumala kun mies on muuttunut! Mielestäni maailman parasta seksiä ikinä. Eli ainoa neuvo on että kärsivällisyyttä ja suoraa puhetta, niin kyllä se siitä. Ei kannata luovuttaa vielä jos mies ob muuten täydellinen, koska yhteisen sävelen löytämisessä voi kestää tovi jos toinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
AP, oletko varma että tuo on totuus? Jotkut miehet kokevat tarpeelliseksi liioitella koemuksensa ja seksikumppaneittensa määrää. Toisaalta sekään ei kyllä mielestäni ole hyvä merkki, jos "hoidot" vaihtuvat nopealla tahdilla, eli mies ei välttämättä pysty pitämään yllä/jatkamaan niitä naissuhteitaan. Itse olen saanut elämäni huonointa seksiä eräältä tutulta mieheltä, joka oli melkoisen naistenmiehen maineessa, mutta itse seksi oli sitten ulkoaopeteltujen koregrafioiden toistoa, eikä tyypillä tuntunut olevan mitään käsitystä miten naisen alapään erogeeniset alueet toimivat.
Olen muutaman rakastajan kanssa ollut jotka ovat osanneet seksin viedä loppuun asti himokkaana ja dominoivana.
Muutoin useampi mies taas ollut vässykkä, ujo, hieman ehkä pelokas ja innostunut samaan aikaan. Eli ei tuo jälkimmäinen sytytä. Ei nainnin aikana hymyillä, pidetä kädestä kiinni ja suukoteta poskelle. EI! EI!
Mutta ymmärrän kyllä miten erilaisia ihmisiä on. Joku toinen saattaakin nauttia tuosta jälkimmäisestä vaihtoehdosta, niin itsekin ensimmäisillä kerroilla 20 v sitten.
Tyhmeliini. Hommaa pitää harjoitella, ei yhden kerran jälkeen voi lausua lopullista tuomiota. Eikä vielä muutaman seuraavankaan. Seksi on kuin tanssi, pitää opetella tuntemaan kumppanin liikkumistapa ja myötäillä sopivasti, niin se alkaa sujua.
Musta kannattaa kertoa, että toivot intohimoisempia otteita. Jos mies ei osaa/pysty niihin niin hommasta ei tule mitään. Minun exäni oli muuten kiva, mutta surkea sängyssä. Pyynnöt valuivat kuin vesi hanhen selästä, ei halunnut puhua. Oli estynyt. Asia alkoi hiertää koko ajan enemmän ja erosimme vuosien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken kukkuraksi hän tuli ehkä muutaman työnnön jälkeen!!
Sehän tarkoittaa että olit niin kiihottava tapaus ettei hän kestänyt vaan sai nopeasti orgasmin.
Olisit otettu.
T. Mies
Kyl katsoisin vähän aikaan mihin suuntaan lähtee homma luistaan sängyn puolella. Oma tänhetkinen kumppani oli sen verran kokematon aluksi ettei edes tiennyt missä klitoris sijaitsee, mutta oli innokas oppimaan ja vaikken hirveästi opastanutkaan niin hän kyllä kiinnitti huomiota kaikkeen että mistä pidän ja lopulta sain häneltä elämäni ensimmäisen orgasmini miehen kanssa (olen 3kymppinen) ja seksielämä on oikeinkin tyydyttävää. ;) Ekalla kerralla myös jännitys saattaa vaikuttaa käyttäytymiseen/tulemiseen. Mies ei tiedä miten sinun kanssasi pitäisi olla joten ole hyvä ja Kerro jos haluat rajua meininkiä, mies saattaa haluta myös mutta ei uskalla koska entä jos inhoaisitkin sellaista? Mutta onhan noita onnettomia vässyköitäkin että aika näyttää. Onhan se eka kerta aika pelottavaa uuden ihmisen kanssa vaikkei teinejä ollakaan, tiedä miten päin olisi.. :D