Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne sellainen FB-päivitys, mikä saa sut ärsyyntymään

Vierailija
21.09.2016 |

Aloitan: Vastarakastuneiden päivitykset, joissa on siirapin lisäksi aivan liikaa informaatiota

"Taas ihana päivä tänään rakkaan kanssa <3 <3 Kohta saunaan ja sitten vähän... ;)"

Kommentit (339)

Vierailija
1/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään aivan uskomattoman ihania uutisia.... Tai vaihtoehtoisesti "Maailmani romahti tänään..."

Vierailija
2/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuoraukset. Kuinka jotain kamalaa, ihanaa, yms on tapahtunut, mutta ei kerrota mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Me alettiin tänään maistelemaan soseita <3, bataatti on meidän ensimaku! <3 Ja sit vielä tissittelyt päälle niin johan uni maittaa!"

Vierailija
4/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennekäyttäymiseen liittyvät kuvat, videot, jossa esim. auto vinossa parkkiruudussa. 

Vierailija
5/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva valitus tai hekumointi, mutta ei juurikaan paljasteta mitä on tapahtunut, eikä kommentoijille vaivauduta selventämään.

Myös ne helvetin jatkuvalla syötöllä tursuavat vauva- ja hauvakuvat plus sinappiripulitarinat ja lemmikin matolle oksentamiset. Jumalauta, ketä kiinnostaa?!

Vierailija
6/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä sydän statuksena. Ja sitten sisäpiiri vastaa siihen samalla tavalla, mutta ei vahingossakaan kerrota mistä on kysymys.

Vierailija
7/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva jostain ulkomailta ilman mitään selityksiä. Sitten odotetaan, että ihmiset alkavat kysellä "missäs te nyt ootte". Tällaisia harrastavat usein ne, jotka eivät koskaan muulloin päivitä mitään.

Vierailija
8/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*x paikassa joku sairaala*

-Mitä on sattunu?

-Ei mitään.../ en haluu kertoo tässä...

Vidduakos sit laittelet tollasia?

Itsensä hehkutuspostaukset kun on lainannu euron jollekkin bussilippuun tai muuta vastaavaa joka sit lähtee leviämään parhaassa tapauksessa iltalehtii "en mää mitään julkisuutta halunnut, tein vaan sen mitä kuka tahansa ois tehny". Niimpä, minäkin oon antanu parkkilappuni seuraavalle, kun ei ollut tarpeeksi pientä rahaa ja siinä lipussa oli vielä vaikka kuinka paljon aikaa jäljellä ynnä muuta, mutta empä lähtenyt lehtien sivuille huutelemaan.

Vierailija
9/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämmöistä tällä kertaa :(" tai pelkästään ":("

Paikassa Jorvin/Meilahden/ihanmikätahansa Sairaala

Ja sit ihmiset hädissään kyselee eikä tyyppi vastaa enää mitään. Tai jos vastaa niin jotain tosi kryptistä.

(Ja kuitenkin sairaalakäynnin syynä on joku korvatulehdus tmv.)

Vierailija
10/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olenpas minä hyvä ihminen, kehukaa nyt minua"-tyyppiset tarinat. On puututtu johonkin epäkohtaan tms. oltu avuliaita jollekulle ja siitä tehdään pitkä päivitys ja varmasti muistetaan laittaa se vielä julkiseksi, jos joku vaikka tahtoisi jakaa sitä.

Vierailija
11/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tänään Turussa tällainen vanhempi naisihminen kaatui eikä kukaan nostanut häntää pystyyn! Sitten minä, MINÄ, tulin paikalle ja MINÄ nostin hänet! Hyi, että on kauheeta tää yhteiskunnan touhu nykyään! Onneksi sentään MINÄ autoin häntä!"

Lopuksi kommenteissa kymmeniä: "Hyvä kalle, olet sä hieno mies"-tyyppisiä kommentteja.

Vierailija
12/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis en kestä! Vitsit että jännittää/ vituttaa/ huolestuttaa/ pelottaa!!!!!!! "

"Täydellisen 25 kilsan iltalenkin päälle täydelliseltä poikkikselta täydellistä proteiiniherasuperillallista ja valmistaudutaan huomiseen kyykkäyksen mm- kisaan😍😍😍

Ja tässä kuva perseestäni, kesäkuntoon 2017 kohtakohta ###<3"

Vierailija
13/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voiko kukaan ottaa 2 leikkaamatonta vuoden ikäistä kollia? Uusi poikaystävä ei tykkää kissoista"

Vierailija
14/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilometrin pituiset tilitykset siitä kuinka väärin on jossain kohdeltu. Esimerkiksi sairaalassa, kaupassa, koulussa, ym. Näkökulma on aina erittäin puolueellinen ja kirjoitustyyli liioitteleva ja mustavalkoinen. Lopussa fraasi "Saa ja pitää jakaa!!!!"

Vierailija
15/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vetäny huikeet aamutreenit superhyvällä fiiliksellä! Siitä ihanalle lounaalle maailman parhaassa seurassa! Tottakai seuraavaksi tänään vielä vuorossa maailman parhaita töitä ja maailman parhaat iltapäivä- ja iltatreenit! Kyllä ihminen pystyy ja ehtii kun haluaa!!! Kato ku mä oon maailman paras ja kovin ja ehtivin. Asenne ratkaisee! Asenne!!! 

Rivien välistä paistaa että kehukaa mua ja muut yhtään vähemmän tekevät ootte vain paskoja! :) Paskoja!!! Kuulitteko!

Vierailija
16/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Huoh... kauhea väsy.. taas lasten kanssa touhuttu.. huoh.. ei koskaan omaa aikaa.. huoh.."

Tällainen vähintään kolme kertaa viikossa. 😡

Vierailija
17/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lomalla lomps"

"Lähtee sinne mistä rahaa saa" joka päivä tai jokaisen vapaan jälkeen.

Vierailija
18/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvat viinilasista. Liitän aina niihin kuvan kossupullosta.

Vierailija
19/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40-vuotiaiden imuttelukuvat.

Vierailija
20/339 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkutukset lapsen todistukista, urheilusaavutuksista.

Mietelauseet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän