Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi käytät Michael Korsin laukkua, kun edullisemminkin saa laadukkaan laukun?

Vierailija
21.09.2016 |

Tai jotain muuta massamuotilaukkua, oli se sitten LV tai milloin mikäkin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michel Korssin laukuthan ovat massalaukkuja teinityttöjen keskuudessa. Sitä käyttää niin pissikset kuin lukiolaistytöt.

Vierailija
22/33 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Louis Vuitton ja Michael Kors eivät kuulu edes samaan lauseeseen.

Kyllä ne siinä mielessä kuuluu, että kumpiakin roikkuu teinien olalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näen nuoren naisen, jolla lukee laukussa MK, niin hän on yleiseltä tyyliltään siisti, mutta hajuton. Sellainen netistä haettu massatyyli. Olen siksi yhdistänyt noita laukkuja käyttäviin naisiin tietynlaisen basic bitch -mentaliteetin, joka voi olla myös korkeasti koulutetulla. Enemmän kiinnostun hel-looks-friikeistä.

M35

Vierailija
24/33 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kestävästä saffianonahasta ja laukut, jotka olen Korsilta ostanut (4 kpl), miellyttivät malliltaan ja väreiltään. Kahdessa laukussa se logokillutin on irrotettavissa, joten asiaan perehtymätön ei edes tunnista merkkiä. En tosin ymmärrä miksi ketään häiritsee, mitä laukkua käytän.

Kaikki laukkuni olen ostanut alesta/käytettynä ja maksanut vähän päälle 100€/ per laukku. Hinta ja laatu kohtaavat siis erittäin hyvin.

Kenkiä ja vaatteita en MK:n halpislinjalta ostaisi, niistä olen kuullut vain moitteita.

Vierailija
25/33 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on MK:ta, mutta myös Lumia, Mulberryä, Liebeskindiä, Balenciagaa.... Ostan laukkuja siksi, että niiden ulkomuoto miellyttää ja hinta tuntuu sopivalta laatuun nähden, en siksi, että ne ovat tiettyä merkkiä.

No näyttää sulle se merkki olevan hyvinkin tärkeä, kun niitä pitää tuolla tavalla luetella. Mä en ole edes kuullut tuollaisista merkeistä, niin vähän ne merkitsee. Enkä osaisi sanoa yhdenkään laukkuni merkkiä, jos niillä edes on sellaista.

Vierailija
26/33 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat kuulua siihen kastiin (niinkuin suurin osa suomalaisista) kuka ei näe eroa aidon ja feikin välillä. 

Vierailija
27/33 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun  en käytä. En omista ainuttakaan Korsin tai Vuittonin laukkua. Ostan omat laukkuni ulkomaanreissuilta, mutta vain ulkonäön ja hinnan, en merkin takia. Ovat yleensä täällä trendikkäitä vasta seuraavana vuonna.

Vierailija
28/33 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne MK-laukut edes nahkaa? Ois kiva hommata joku merkkilaukku, mutta oon näin "vanhemmalla" iällä tajunnut laadun merkityksen hankinnoissa. Mulla on yksi musta nahkalaukku, jonka ostin kymmenen vuotta sitten ja näyttää edelleen ihan upouudelta. Sitä kestävyysluokkaa siis pitäisi olla.

On ne nahkaa, omani saffianonahkaa, eli sitä pinnoitettua, joka kestää tosi hyvin. Laukkuni on ollut käytössä vuosia, ja on edelleen kuin uuden näköinen. Eikä ole kyllä muutakaan moitittavaa.

Vierailija
29/33 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MK laukut on lukiolaistyttöjen muotia. Naurattaa aina kun näkee jonkun vanhemman ihmisen kantavan sitä.

Vierailija
30/33 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat kuulua siihen kastiin (niinkuin suurin osa suomalaisista) kuka ei näe eroa aidon ja feikin välillä. 

Taidat kuulua siihen kastiin joka ei vielä ymmärrä että näiden tyttöjen isit maksaa tytöille nämä aidot laukut.

Vierailija
31/33 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittele edullista laatulaukkua.

Kirppiksiltä saa

Vierailija
32/33 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt kaytossa Love Moschino -laukku. Olen siihen tyytyvainen. En ole ainakaan toistaiseksi huomannut samanlaista tai edes samaa merkkia olevaa laukkua kenellakaan toisella.

Vierailija
33/33 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittele edullista laatulaukkua.

Daniel Ray ;D