Vierailija

Salakatselusta syytetty entinen The Voice of Finland -juontaja Axl Smith, 32, avautui hiljattain niin Instagramissa kuin suorassa MTV3:n Enbuske, Veitola & Salminen -ohjelmassa Seiskan taannoisesta kansijutusta.

Seiska uutisoi Axlin pyytäneen Hottis-sarjassa mukana olevaa Kristen Vuollettia, 22, ja imatralaista Iina Kososta, 19, kesän aikana luokseen Lontooseen. Lisäksi hän aneli tytöiltä useita viikkoja jatkuneen viestittelyn aikana WhatsApp-pikaviestipalvelun sekä Snapchatin kautta ”kivoja kuvia”.

”En kirjoita kenellekään”

Axlin mukaan tyttöjen puheet ovat täyttä puppua.

– Vaikka mulle on oikeesti aivan se ja sama, mitä suomalaiset juorulehdet musta kirjoittaa, niin ei se voi mennä niin, että joku mimmi, jota mä en oo ikinä edes tavannut tai josta en tiedä yhtään mitään on ”tunnettu” siitä, että mä olen anellut häneltä kivoja kuvia, Axl avautuu Instagram-sivuillaan ja jatkaa:

– Ja nyt kun on sana-arkku avattu (ja jotta saadaan pari faktaa pöytään ja turhat juoru-stoorit pois), niin tiedotetaan, ettei yhtään ketään oo tervetullut luokseni, yhtään ”kivoja kuvia” ei ole aneltu ja en kirjoita kenellekään, tapaile tai ole kiinnostunut kenestäkään.

Kristenillä todisteet

Kristen kertoo viestittelysuhteen Axlin kanssa alkaneen kesän alussa. Hänellä on tallessa viestit, joissa Axl pyytää ensin laittamaan ”kivoja kuvia” ja hetkeä myöhemmin toteaa ottaneensa pikkutuhmista kuvista kuvakaappaukset.

Krista antoi Seiskan julkaista kuvia, joita hän lähetti Axlille.

Kristen kertoo Axlin olleen yhteydessä häneen Enbuske, Veitola & Salminen -keskusteluohjelman päätteeksi.

– Hän pyysi anteeksi, että asia piti puida näin, Kristen sanoo ja jatkaa:

– Hän puhui itsensä täysin pussiin suorassa tv-lähetyksessä. Hän totesi, ettei tunne minua laisinkaan ja samaan aikaan tiedusteli, miksi en tullut hänen luokseen. Totuus on, että en lähtenyt hänen luokseen, kun sain kuulla hänen pyörittäneen samanaikaisesti myös muita naisia. En halunnut olla yksi hänen uusista naisistaan. Hän laittoi minulle kesäkuun puolivälistä lähtien viestejä, joissa kysyi, koska minulla on seuraava loma ja selvitteli lippujen hintoja. Tallessa ovat myös viestit, joissa hän pyytää minua laittamaan kivoja kuvia Snapchat-palvelun kautta. Hän ei pyytänyt kivoja kuvia kerran, vaan useita kertoja.

KUVAT SEISKAN ARKISTO JA KRISTENIN KOTIALBUMI

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

" Kristen kertoo Axlin olleen yhteydessä häneen Enbuske, Veitola & Salminen -keskusteluohjelman päätteeksi.

– Hän pyysi anteeksi, että asia piti puida näin, Kristen sanoo ja jatkaa:

– Hän puhui itsensä täysin pussiin suorassa tv-lähetyksessä. Hän totesi, ettei tunne minua laisinkaan ja samaan aikaan tiedusteli, miksi en tullut hänen luokseen"
.....
Voi yhyy. Onko sinuakin loukattu... huh huh näitä pikkulikkoja. Millon iitua ja milloin kristeniä

Vierailija

Eikö noilla mimmeillä ole mitään omantunnon arvoa? Jätkä on ryvettynyt salakuvaamisessa ja naisten pilkkaajana, ja eikun tyrkylle.

Vierailija

Mikä oli tuon jutun pointti? Axl pyytänyt huonolaatuisia kuvia joita nyt esitellään seiskan sivuilla? Axl ei ollutkaan kovin innostunut tästä kyseisestä daamista? Julkisuuteen piti päästä keinolla millä hyvänsä? Ja mikä tässä edes oli sen arvoista että sitä pitää puida julkisesti? Sinkkumies on pyytänyt (tai sitten ei) sinkkunaista luokseen ja sinkkunainen vetikin herneen nenään kun selvisi että sinkkumiehellä on muitakin naisia. Mitään laitonta tai väärää ei ole tapahtunut.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat