Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi käytät Fjällräven Kånkenia?

Vierailija
21.09.2016 |

Kun voisit käyttää Haglöfs Tightia?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun vanha 80-luvun Fjällräven on vielä voimissaan ja toimii hyvin mun salikassina.

Vierailija
2/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sain sen joitain vuosia sitten lahjaksi enkä nyt viitsi ehjää reppua poiskaan heittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, mutta voisin kyllä hommata semmosen kun sitä täälläkin niin kovasti mainostetaan :)

Vierailija
4/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä, mutta enemmän ihmettelen miksi ihmiset pitävät niitä Niken  ja muiden urheilupussireppuja, vissiin ovat jotain lenkkareiden kaupanpäällisiä? Naruhihnat näyttävät epämiellyttäviltä ja eivät ne ainakaan hienoja ole.

Vierailija
5/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivan kokoinen kaupunkireppu, tilava, kun pakkaa oikein, paljon värivaihtoehtoja, pitää vettä, kiva...

Vierailija
6/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä reppu. Kevyt ja mukava selässä, ei paina ja tavaraa mahtuu sopivasti. On myös kätevä kun repun saa tosi pieneen tilaan, ja sen voi ottaa mukaan isompaan laukkuun päivärepuksi matkoille lähtiessä. 👍

Vierailija
7/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kånken on tilava, ja on hyvät ja kestävät hihnat ja vetoketjut. Aika monta reppua on hajonnut käytössä, kiva olla kaupungilla rikkinäisen repun kanssa..

Kånken myös miellyttää silmääni ja siinä on kivat värit. :)

Vierailija
8/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja se repun mukana tuleva istuinalusta on tosi kätevä metsäretkillä ja miksei muuallakin

6

Vierailija
9/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka siitä syystä kun tuo haglöfsihän on susiruma.

Kånken on kiva muodoltaan (se yksinkertainen neliskanttisuus viehättää) ja älyttömän tilavakin (saa vetoketjut auki alas asti ja voi pakata matkalaukkutyyliin). Myös se mukana kulkeva istuma-alusta on tällaiselle metsässä pyörijälle ja puistossa istuskelijalle mainio lisä. :)

Kestää vuosia ja hoitamalla pinnoitetta pitää kosteuttakin sadekelillä varsin hyvin.

Vierailija
10/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Etkö sinä yleensä hauku ihmisiä siitä, että ostavat sopulimaisesti merkkilaukkua (Fjällräveniä)? Miksi siis olisi parempi, että kaikki nyt ostaisivat sopulimaisesti jotain toista merkkiä?

Jos et vastaa, niin olet raukkis.

Vierailija
11/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestänyt niin kauan ja edelleen siistinä.

Aika ajoin kaipaan vaihtelua ja ostan jonkun muun. Sitten se menee rikki ja taas on Kånken käytössä. Siinä vaiheessa, kun palautan sen käyttöön, yleensä siistin ja vahaan sen. Nykyään hirvittää ajatella, että saattaisinko ostettua uutta, kun hinnat on mitä on.

Tällä hetkellä on tallessa kolme reppua, jotka on ostettu Kånkenin jälkeen. Yhdessä vetoketju on rikki, kahdessa pohja rispaantunut ja toinen varsinkin hyvin kuluneen näköinen. Silloin, kun sauma repeää tai tulee selvä reikä, tulee reppu heitettyä suoraan roskiin.

Vierailija
12/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käytä. Ihan liian pieni mun tarkoituksiin ja liian kalliskin ollakseen vain reppu.

Vierailija
13/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa. Sopivan kokoinen, laadukas ja miellyttää silmää. Tuo Haglöfs on ruma kuin synti.

Vierailija
14/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä käytä. Ihan liian pieni mun tarkoituksiin ja liian kalliskin ollakseen vain reppu.

Sitä on isompaakin kokoa.

T: Maripaitainen isokonken-mies

Vierailija
15/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevä lasten tavaroille, ei tartte kaivella kun näkee kerralla missä etsimäni juttu on. Voi pitää sateellakin vaunujen aisassa roikkumassa + reppu itsessään ei vie tilaa.

Vierailija
16/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä Kånkenia koska se on vaan epäkäytännöllinen tarkoituksiini, mutta saman valmistajan Räven on täydellinen match.

Vierailija
17/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on isompaakin kokoa.

T: Maripaitainen isokonken-mies

Ööh, liian kallis ollakseen reppu. Ymmärsitkö?

Vierailija
18/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kallis kun katsoo käyttöikää. Oma kestänyt päivittäistä käyttöä 10 vuotta ilman minkäänlaista oikkua. Samassa ajassa pitäisi ostaa viisi halpaa reppua ja niiden yhteishinta olisikin jo tuplat.

Vierailija
19/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä käytössä Eastpak ala-asteajoilta.

Vierailija
20/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vielä käytössä Eastpak ala-asteajoilta.

Onneksi ei kuitenkaan JanSport.