Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.. ja makoilen sohvalla. Mies tulee kotiin ja liittyy seuraani katsomaan leffaa. Jossain vaiheessa lapsi tulee alakertaan, alkaa kyselee jotain jne. Mies katsoo tiiviisti leffaa. No kukas muukaan se lähtee hoitamaan asioita kuin mä, kun miehen mielestä se on kai niin hyvä leffa MUTTA KUN MINÄ OISIN HALUNNUT KATSOA SEN KUN MINUA SE KIINNOSTI ALUNPERIN JA YHTÄÄN EN SAA KOSKAAN RAUHASSA OLLA JA KUKAAN EI AJATTELE ETTÄ
MINÄ SAATTAISIN HALUTA JOTAIN PERKELE.

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
NO MIKSI ET VITTU SANO SILLE UKOLLE JA KERSALLE SITÄ!!!???

SANONKIN KYLLÄ!
Mutta vituttaa vääntää aina asiat rautalangasta!! Eikö koskaan vois ukko ajatella että HEI KATSO SÄÄ VAAN RAUHASSA TÄÄ LOPPUUN NIIN MÄ MENEN!
ei kun se vaan nasottaa siinä silmät tapillaan IHAN KUIN OLIS ITSE KEKSINYT TELEVISION. Perkele mä räjähdän jos se tulee nyt vinkumaan kui hyvä se leffa oli.

Vierailija

Etkö osaa nauhottaa leffoja? Hommaa vaikka Elisa Viihde jolla voit nauhottaa leffan ja katsoa sitä samaan aikaan kun se vielä pyörii tvssä livenä.

Vierailija

Onko liikaa vaadittu että joskus saisi 1h 45min katsoa kerralla jonkun leffan, minkä on halunnut katsoa viimeiset sata vuotta? Ja kun nyt on tilaisuus, joka keskeytyy niin ukko istuu kuin muumio vaan eikä
TAJUA MITÄÄN että nyt olis kiva antaa akalle sitä omaa aikaa, eiiiii.

Vierailija

Miksi sen lapsen asia ei voinut odottaa? Mikä oli se asia?

Ymmärrän jos on joku läksy tai kokeeseen liittyvä asia, missä tarvitsi apua just sillä hetkellä, mutta miksi ette pysty sopimaan miehen kanssa ja esim. tallentaa ohjelmaa tai katsoa sitä netistä myöhemmin.

Vierailija

Miten ois digiboxi millä voit pistää leffan pauselle ja jatkaa kun ehdit? Ja kyllähän tuo ominaisuus löytyy melkein kaikista boxeista... Ei tarvitse sitten marista pikkuasioista.

Vierailija

Ja leffan kun leffan saat katottua netistä ilmaseks. Ei ole pakko ladata mistään vaan löytyy ihan varmasti joltain sivulta miltä voit suoraan katsoa. Ja kyllä, myös pause nappula löytyy, jos mies on taas hirrrrveenkamala eikä anna sun katsoa rauhassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tämäkin olisi vain pahaa unta, jos ap:n äiti olisi ollut parempi äiti.

Oh God, no ainakaan hänen ei tarvitse siivota.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin olisi vain pahaa unta, jos ap:n äiti olisi ollut parempi äiti.

Oh God, no ainakaan hänen ei tarvitse siivota.

Eikä paljon muutakaan, valittaa voi sitäkin enemmän. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NO MIKSI ET VITTU SANO SILLE UKOLLE JA KERSALLE SITÄ!!!???

SANONKIN KYLLÄ!
Mutta vituttaa vääntää aina asiat rautalangasta!! Eikö koskaan vois ukko ajatella että HEI KATSO SÄÄ VAAN RAUHASSA TÄÄ LOPPUUN NIIN MÄ MENEN!
ei kun se vaan nasottaa siinä silmät tapillaan IHAN KUIN OLIS ITSE KEKSINYT TELEVISION. Perkele mä räjähdän jos se tulee nyt vinkumaan kui hyvä se leffa oli.

No sano tuo sille ukolle. Taas on kaksi valopäätä kohdanneet ja sitten vielä tehneet lapsen. Akka huutaa, kun mies ei osaa lukea hänen ajatuksiaan. Oikein kunnon wt-settiä taas.

Vierailija

Minä siiiiis niiiin hyvin tiedän just tuon tilanteen itsekin! Olisi todella kiva joskus saada katsoa joku, edes kolmen vartin sarjan jakso tai elokuva tai syödä ateria lämpimänä ilman hyppäämistä erinäisiin palvelutehtäviin, mutta todella vaikeaa tuntuu olevan meilläkin! Koetan esim. aterian aluksi kysellä, että mitä juomaa ja mitä leipää ja mitä ... ja mitä ..., jotta voisin laittaa ne heti ja itse syödä hyppäämättä, mutta ei! Kovakorvainen joutuu ajoittain olemaan ja marmattava akka, kun toista käskee edes joskus tekemään jotain noista "hyppää kesken" hommista. Ja tiedoksi vielä, että meillä tallennetaan - en juuri koskaan edes yritä katsoa mitään suorana! Ja turha jupista mitään tallennusten katsomisen ihanuudesta - pikkusen intensiteetti kärsii pätkäkatselussa, kun Poirotissa ruumis makaa silmät auki, kun laitat voileipää, pyyhit pyllyä tai kaatunutta juomaa tai vaihdat paitaa sen kaatuneen juoman jälkeen tai etsit jotain v....n legoukkelin kypäränvisiiriä! Elämä on!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat