Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko tuo Minna Kauppi oikeasti noin ilkeä äsken (TV2)?

Vierailija
20.09.2016 |

Näkikö muut? Villi kortti -ohjelmassa nuori tyttö kysyi haastatteluun ohjelman jälkeen ja Minna vastasi todella tökerösti.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna Kauppi on sen luokan kissa että minua saisi ainakin tylyttää ihan vapaasti.

M35

Vierailija
2/40 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaatko vähän mitä se sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ON tyly. Mainitsin yksillä messuilla sille, että oltiin aikoinaan samassa koulussa. Sanoin, että "et varmaan muista mua, kun olen pari vuotta vanhempi. Sun isä opetti mulle ruotsia." Se katto mua kuin halpaa makkaraa ja totesi"No ihme!"

No heido vaan sullekin.

Vierailija
4/40 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnan vahvuudet ovat jossain muualla kuin sosiaalisissa taidoissa. Nähty on.

Vierailija
5/40 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikein näin ja ymmärsin, niin tuomaristossa ollut (kehitysvammainen?) tyttö sanoi, että hän on antanut Minnan joukkueelle pisteitä ja haluaisi ohjelman jälkeen haastatella Minnaa jotain koulutehtävää varten. Minna vastasi jotain, että 'no, sun kannattaa varmaan antaa vielä pari pistettä..' Se nuori tyttö meni ihan hämilleen. Antoi edelleen Minnan joukkueelle pisteitä, mutta oli tosi epävarman oloinen.

Ap

Vierailija
6/40 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnistajanaiset on aina kusipäitä ja itseään täynnä. Kokemusta on.

Vierailija
7/40 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mutta itse olen aika hyytävä julkkiksille, sillä en halua että heidän julkisuutensa leviäisi minun suuntaani. Hiukan ne tuntuvat kummeksuvan, mutta asiasta ei keskustella ja suhtautuvat minuun hyvin.

Ilmeisesti eivät ole tottuneet siihen, ettei joku halua varsinaisesti tutustua.

Vierailija
8/40 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään havaintoa kuka Minna Kauppi, näyttää olevan "man spread" asennossa seisova matami jonka mies on Apulannan Sipe. Ei vaikuta Maria Teresalta ollenkaan.

Vierailija
9/40 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin :D Se "nuori (kehitysvammainen) tyttö" oli Villin kortin uusi panelisti Pilvi Hämäläinen :D

Vierailija
10/40 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään havaintoa kuka Minna Kauppi, näyttää olevan "man spread" asennossa seisova matami jonka mies on Apulannan Sipe. Ei vaikuta Maria Teresalta ollenkaan.

Tuota, meneeköhän tässä nyt Maria Teresia ja Äiti Teresa sekaisin? Ensimmäinen oli itsevaltainen Habsburg-keisarinna 1700-luvulta, jälkimmäinen taas nyt jo pyhimykseksi julistettu nunna. Katolisia kyllä molemmat.

Vierailija
11/40 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna on empaattinen ja lämminhenkinen

Vierailija
12/40 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not

Vierailija
13/40 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä taas, kun koko ohjelman idea on selkeästi kuittailla kaikille vähän asiasta kuin asiasta. Myös panelisteille. Miten täällä naisvaltaisella av-palstalla otettiinkin porukan ainoa nätti nainen hampaisiin? ;)

Vierailija
14/40 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se paljon puhuttu asperger vaikuttaa olevan Minnalla. Voi myös sanoa töykeä tai outo käytös, mutta assihan tuossa on taustalla.

Vierailija
15/40 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kukaan kiinnittänyt huomiota siihen, miten Myllyrinne halusi ampua Lindgrenin? Mutta iik, kun nainen on telkkarissa ilkeä niin av-mammat päivittelee kuorossa miten kamalan tyly akka.

Vierailija
16/40 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnan gaalatuuletus muistetaan.

Vierailija
17/40 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuon ohjelman tarkoitus ole kuittailla tuomaristolle? Varsinkaan, jos tuomaristossa istuu kehitysvammainen??

Eikö tuon ohjelman tarkoitus ole kuittailla urheilun ja ajan ilmiöille ja PANELISTIT keskenään (ml. juontaja) voivat siinä sivussa (sovitusti) kuittailla toisilleen?

Minna Kaupin ulkonäöllä ja käytöksellä en näe sen suurempaa korrelaatiota kuin että kyseessä on saman ihmisen ulkonäkö ja käytös.

Ap

Vierailija
18/40 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se paljon puhuttu asperger vaikuttaa olevan Minnalla. Voi myös sanoa töykeä tai outo käytös, mutta assihan tuossa on taustalla.

Eivät kaikki suorapuheiset töksäyttelijät ole asseja, jotkut ovat vain impulsiivisia, sekin voi toki olla ja usein on neurologista.

Vierailija
19/40 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä ymmärrystä vieläkään tullut, että se "kehitysvammainen" oli näyttelijä siellä tuomaristossa eli kyseessä ei ollut ihan kuka vaan :D

Vierailija
20/40 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku tuomari esittää kehitysvammaista? Onpas todella mukava ohjelma. Ehkäpä siksi Minna sanoikin rumasti, kertoi mielipiteensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi