Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jouduin putkaan muka oman turvallisuuteni turvaamiseksi viime vkl. Hikoilin kuin sika koko yön kylmällä lattialla! Sokerit laski kännissä alas aamuyöstä ja en löytänyt kyllä mitään hätänappia tai tämmöstä. Olin ihan naatti aamulla kun passitettiin pois. Koitin siinä yöllä koputtaa apua mutta ei kuulunut ketään. Paniikki jo ehti iskeä mut sitten vaan makasin paikallani siinä muovipatjalla ja rukoilin et aamu tulis. Ei ollut mitään syötävää ja ihan selvästi oli sokerit pahasti alhaalla.

Onko se siis ihan okei jos sinne putkaan vaikka kuolee? Olo oli hirveämpi ku pystyn ees selittään. Jäi ihan sairas kuolemanpelko tosta. Et jos joudun vielä uusiks niin voi olla et on henki pois! Aamulla sit vaan suoraan sairaalaan ja tippaan laitettiin ja seurantaan :(

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei ollut sitten sitä sos-ranneketta mukana? Kun on tuollainen hengenvaarallinen sairaus, luulisi olevan sen verran järkeä päässä, että pitäisi sitä ranneketta. Jos ei sentään niin paljon järkeä ole, ettei joisi itseään putkakuntoon. Ja söisi myös jotain ryypätessään, niin valistuneet teinidiabeetikotkin teki jo 90-luvulla.

Vierailija

Kai ne tuomiot poliisilta meille pitkäaikaissairaille on samat kuin terveillekin. Tuskin me mitään "alennuksia" saadaan. ite ei tekis mieli ees hölmöilemään kännipäissään.

t. elinsiirtopotilas

Vierailija

Kai sinäkin juoksin olemattomien verensokeriesi kanssa Porvoon Teboilille?

Ja mikä hotelli siitä putkasta on muka yhtäkkiä tullut? Ei varmasti.

Vierailija

Siis en juo kauheesti niin lähti kyllä vähän käsistä. Puhalsin 1,5 promillea ja en saanut mennä kotiin koska siellä tappelivat jotkut. En oo mäkään putkassa ollut ennen niin tää oli vähän uus hätätilanne. Mä tyhmä lapsellinen ihminen kuvittelin poliisin suojelevan, mut nyt on kyllä lähinnä pelko. Ku olisivat tulleet edes tarkistaan tilanteen! Humalassa olin ni joo, putka kai oikea paikka mulle tossa tilanteessa mut haloo! Ei kai sen nyt hengenvaaraks kuulu olla!

Vierailija

tuntuu näin diabeetikkona kamalalta :( mutta monet diabeetikot kuolee putkaan.amerikassahan ilmeisesti kysytään onko diabetestä putkaan mennessä.suomessa kai vaan tyrkätään sinne eikä saa syötävää eikä insuliineja.huh onneksi itse en ole vielä joutunut mutta lähtö tulee jos joudun!onneksi säkin selvisit.

Vierailija

Jos et voi mennä kotiisi uhkaavan tilanteen vuoksi, niin ei sinua putkaan suljeta vaan järjestetään ihan muu majapaikka. Niille putkille on oikeaakin käyttöä.

Vierailija

Sanoin siis että SAIRASTA diabetesta ja mulla on ranneke ja kaikki. Sanoivat siinä et pyydät sitten jos jotain tarviit. Että ei anneta näitä sulle mukaan eli siis insuliineja. Mutta et jos tulee paha olo ni tietenki saa vaikka lasin mehua siihen hypoon. Joo no en saanut.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat