Millaista liikuntaa olet harrastanut tällä viikolla?
Mä olin eilen metsässä kävelyllä ja illalla ratsastustunnilla. Tänään tein lyhyen mutta aina hikisen joogaharjoituksen.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä myönnettävä, etten vielä mitään. Olen ollut laiskuri, tehnyt vain kotihommia.
No et kyllä laiskurilta kuulosta, jos olet tehnyt kotihommia!
Ap
Ihan tavallista. Juossut, kävellyt, kyykännyt, punnertanut. Ei mitään kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallista. Juossut, kävellyt, kyykännyt, punnertanut. Ei mitään kiinnostavaa.
Ei tarvitse olla mitään erikoista! Mullakin ihan tavallista viikottaista tekemistä.
Ap
Pieni kevyt kävelylenkki eilisiltana. Plus töissä pari päivää suursiivousta/inventaariota, käytännössä satojen kilojen painoisten kuormalavojen siirtelyä paikasta toiseen, nostelua ja kantamista, kovalla kiireellä tietysti. Liikunnallisesti hivenen yksipuolista, mutta kuormitukseltaan ihan kunnon treeni.
Tässä illalla oltiin avopuolison kanssa vähän yli tunnin kävelyllä ja eilen käytiin ystäväni kanssa uimassa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä myönnettävä, etten vielä mitään. Olen ollut laiskuri, tehnyt vain kotihommia.
Ap
No joo, mutta minulla pitäisi olla nyt oikein kuntokuuri menossa, mutta jotenkin en ole saanut itseäni liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Kävellyt n. 15 km pokemonia pelatessa.
Mulla on jäänyt tää pokemon-juttu täysin ottamatta haltuun...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No joo, mutta minulla pitäisi olla nyt oikein kuntokuuri menossa, mutta jotenkin en ole saanut itseäni liikkeelle.
No suunnittele sitten, mitä aiot huomenna tehdä :)
Ap
Saanko mainita myös sunnuntain spinningin ;) Maanantaina tunnin reipas kävelylenkki. Tänään en tehnyt mitään, teki mieli olla vaan.
Ainoastaan hyötypyöräilin tänään lapsen koululle kokoukseen ja kaupan kautta takaisin. Tulisiko matkaa noin 7 km yhteensä. Huomenna ehkä kilometria lyhyempi pyöräilyreissu tiedossa.
Sunnuntaiaamuna juoksin 5 kilsaa. Eilen ja tänään olen tehnyt tunnin crossfit-treenin.
Tänään pyöräilyä reilun tunnin verran ja ke-pe sama. Lauantaina jumppa ja tunnin ratsastus sekä tietysti tallihommia.
Eilen poljin fillarilla 40 kilometriä ja huomenna on tarkoitus polkea vähintään saman verran ja jos keli on hyvä niin vaikka 60 kilsaa. Viime viikolla poljin 180 kilometriä. Lisäksi huomenna olisi tarkoitus aloittaa puusavotta. Viisi isoa haapaa nurin ja niistä polttopuita. Mainiota hyötyliikuntaa sekin.
Eilen kävin kävellen keskustassa ja tein lyhyen porrastreenin. Tänään tunti salilla. Aloitin alle viikko liikunnan, pitäkää peukkuja että into pysyisi yllä... Pyöräilyn ajattelin vaihtaa kävelyyn aina kun se on aikataulullisesti järkevää ja lisäksi ostin salikortin.
Show burleskissa olin eilen, ja huomenna menen tanssitunnille. Tänään olen vain laiskotellut.