Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista liikuntaa olet harrastanut tällä viikolla?

Vierailija
20.09.2016 |

Mä olin eilen metsässä kävelyllä ja illalla ratsastustunnilla. Tänään tein lyhyen mutta aina hikisen joogaharjoituksen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä myönnettävä, etten vielä mitään. Olen ollut laiskuri, tehnyt vain kotihommia. 

Vierailija
2/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä myönnettävä, etten vielä mitään. Olen ollut laiskuri, tehnyt vain kotihommia. 

No et kyllä laiskurilta kuulosta, jos olet tehnyt kotihommia!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyitä koiran kanssa

Vierailija
4/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista. Juossut, kävellyt, kyykännyt, punnertanut. Ei mitään kiinnostavaa.

Vierailija
5/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallista. Juossut, kävellyt, kyykännyt, punnertanut. Ei mitään kiinnostavaa.

Ei tarvitse olla mitään erikoista! Mullakin ihan tavallista viikottaista tekemistä.

Ap

Vierailija
6/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni kevyt kävelylenkki eilisiltana. Plus töissä pari päivää suursiivousta/inventaariota, käytännössä satojen kilojen painoisten kuormalavojen siirtelyä paikasta toiseen, nostelua ja kantamista, kovalla kiireellä tietysti. Liikunnallisesti hivenen yksipuolista, mutta kuormitukseltaan ihan kunnon treeni.

Vierailija
7/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellyt n. 15 km pokemonia pelatessa.

Vierailija
8/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä illalla oltiin avopuolison kanssa vähän yli tunnin kävelyllä ja eilen käytiin ystäväni kanssa uimassa. :)

Vierailija
9/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No joo, mutta minulla pitäisi olla nyt oikein kuntokuuri menossa, mutta jotenkin en ole saanut itseäni liikkeelle. 

Vierailija
10/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävellyt n. 15 km pokemonia pelatessa.

Mulla on jäänyt tää pokemon-juttu täysin ottamatta haltuun...

Ap

Vierailija
11/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No joo, mutta minulla pitäisi olla nyt oikein kuntokuuri menossa, mutta jotenkin en ole saanut itseäni liikkeelle. 

No suunnittele sitten, mitä aiot huomenna tehdä :)

Ap

Vierailija
12/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko mainita myös sunnuntain spinningin ;) Maanantaina tunnin reipas kävelylenkki. Tänään en tehnyt mitään, teki mieli olla vaan.

Vierailija
13/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan hyötypyöräilin tänään lapsen koululle kokoukseen ja kaupan kautta takaisin. Tulisiko matkaa noin 7 km yhteensä. Huomenna ehkä kilometria lyhyempi pyöräilyreissu tiedossa.

Vierailija
14/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaiaamuna juoksin 5 kilsaa. Eilen ja tänään olen tehnyt tunnin crossfit-treenin.

Vierailija
15/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen salilla ja tänään jumpassa.

Vierailija
16/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään pyöräilyä reilun tunnin verran ja ke-pe sama. Lauantaina jumppa ja tunnin ratsastus sekä tietysti tallihommia.

Vierailija
17/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen poljin fillarilla 40 kilometriä ja huomenna on tarkoitus polkea vähintään saman verran ja jos keli on hyvä niin vaikka 60 kilsaa. Viime viikolla poljin 180 kilometriä. Lisäksi huomenna olisi tarkoitus aloittaa puusavotta. Viisi isoa haapaa nurin ja niistä polttopuita. Mainiota hyötyliikuntaa sekin.

Vierailija
18/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin kävellen keskustassa ja tein lyhyen porrastreenin. Tänään tunti salilla. Aloitin alle viikko liikunnan, pitäkää peukkuja että into pysyisi yllä... Pyöräilyn ajattelin vaihtaa kävelyyn aina kun se on aikataulullisesti järkevää ja lisäksi ostin salikortin.

Vierailija
20/21 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Show burleskissa olin eilen, ja huomenna menen tanssitunnille. Tänään olen vain laiskotellut.