Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet jos näet alle 40-vuotiaan astuvan apteekkiin tai pois sieltä?

Vierailija
20.09.2016 |

Minua kiinnostaisi näin jo parikymmentä vuotta epileptikkona ollessa, mitä te ajattelett, kun joku alle 40 vuotias menee apteekkiin. Hänellä ei ole ilmeisemmin jalka tai käsi murtunut, eikä hän kanna talouspaperi-paketillista nenäliinaa, hakeakseen ilmeisemmin antibiotteja. Hän on siis ilmeisemmin "perusterve", ulkoapäin.

Käykö teillä väkisin koskaan mielessä joku automaattinen oletus, että hän hakee sieltä mieliala-lääkkeitä ja olisi kenties hullu tai muuten sairas, ja siten kävisi myös sääli tai suora viha, jossa toivotte hänet alikansalaisena uuniin, pilaamasta yhteistä harhaa sellaisista mukavista ilmiöistä, kuten monikulttuurillinen suomi tai tuuli- ja aurinkovoimalla 100%:sti toimiva suomen energiantyydyke?

T:mies 29v

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

What

Vierailija
2/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaimmat ihonhoitotuotteet saa apteekista, siksi minä käyn siellä.

N23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele yhtään mitään, asioinhan apteekissa itsekin.

Vierailija
4/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään. Olen itse hakenut esim. poskiontelontulehdukseen lääkkeitä ja näytin ihan terveeltä ulkoapäin.

Vierailija
5/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jää spekuloimaan,aika köyhä elämä pitää olla jos kiinnostaa miksi joku käy apteekissa. Siellähän myydään ihonhoitotuotteita ja kosmetiikkaakin.

Vierailija
6/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauksiahan maailmassa riittää. Lääkkeiden lisäksi apteekissa myydään paljon muuta. Itse ostan useimmiten särkylääkettä, mutta myös esim. vitamiineja ja aurinkorasvaa on tullut ostettua. Taidan olla mielisairas?

Vierailija
7/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli apteekista ei haeta kosmetiikkaa, särkylääkettä, eläinten lääkkeitä, silmätippoja, vaan aina vain kaiken maailman mielialalääkkeitä?

Vierailija
8/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista haen joskus buranaa ynnä rennietä sekä lasten vitamiinit.

Vierailija
9/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?! Itse haen flunssalääkettä, koiralle lääkettä, lapselle lääkettä, vitamiineja...

Ajattelen muiden hankkivan apteekista lääkkeitä tms. Esim. ehkäisyvalmisteita käyttää aika moni suomalainen, diabetesta sairastaa sadat tuhannet jne.

Vierailija
10/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitamiinit, särkylääkkeet, liukuvoiteet yms haen apteekista ja olen 21v sälli

PS:viimeks hain ice-power salvaa nivelsiteiden revähdyksen johdosta.

Vierailija
11/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ajattele tuollaisia ollenkaan. 

Vierailija
12/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti nää perinteiset kuten ripulilääke, emätinvoide, peräpuikko, hiivasienilääke...

Vierailija
13/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä ajattelisi pahasti, vaikka tietäisin ihmisen ostavan mielialalääkkeitä. Toivoisin vain, että niistä on apua myös. Kaikkea ihmiset näköjään miettivät. Joku häpeää ostaa vessapaperia, toinen apteekissa käyntiä. Kaikki me olemme ihmisiä, ei sitä tarvitse hävetä.

Vierailija
14/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?! Apteekistahan voi hakea mitä vain. Itse olen hiljattain hakenut matkaa varten rokotuksia sekä malarialääkkeitä. Oikeastiko joku tällaisia miettii?

Vierailija
15/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan kiinnitä huomiota apteekista tuleviin tai sinne meneviin.

Vierailija
16/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että varmaan hakemassa kannabispiikkejä sieltä.

Vierailija
17/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haen mun äidille verenpailelääkkeitä ja lapselle mitä milloinkin.

Vierailija
18/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä nyt taas.

En ajattele yhtään mitään eikä vois vähempää kiinnostaa, miksi joku täysin vieras ihminen käy apteekissa.

Itsekin haen sieltä mielialalääkkeet joo, lisäksi ihonhoitotuotteet, astmalääkkeet, kortisonivoiteet, antibiootit, särkylääkkeet, allergialääkkeet, korvatulpat, aurinkorasvat, vitamiinit, maitohappobakteerit….. lista on pitkä ja syitä käydä siellä on lukemattomia muitakin kuin just ne mielialalääkkeet.

Vierailija
19/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ajattele mitään tuollaista. 😁

Itse olen viime kerroilla hakenut maitohappobakteeria, e-pillereitä, rautakapselei ja sideharsoja. Vaikka jalkapaketissa olenkin.

Ei ikinä käynyt mielessäkään, että reseptejä noutavat nuoret hakevat mielialalääkkeitä.

Vierailija
20/70 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan apteekissa käy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi