G. Onko kotisi juuri nyt yllätysvieraita kestävässä kunnossa?
Meillä ei todellakaan ole ja en vaan JAKSA tehdä asialle nyt(kään) mitään.
Ainoa puhdas paikka on makuuhuone, niin ja pyykit olen pessyt kaikki nyt aamulla.
Mutta: koirankarvoja on lattioilla ihan tuhottomasti. Lastenhuoneissa on leluja pitkin lattioita ja petit petaamatta. Keittiön lattia on TÖRKEÄN likainen, TAAS. Vessa on pesty viikko sitten ja sen kyllä huomaa.. Olohuoneessa tasoilla ja tv:ssä pölyä ja muutenkin paikkoja epäjärjestyksessä.
Miksi, oi miksi, olen niin saatanan laiska näissä kotitöissä!
Lapset 4v, 3v ja 1v ei kauheesti auta asiaa :o(
Kommentit (33)
Illalla vietetään nelikymppisiäni, siksi kerrankin kaikki tiptop.
Sitä ennen oli vähemmän edustuskelpoinen...
No, tiskit pitäisi laittaa koneeseen vielä, mutta en jaksanut, otin sitten kahvia ja jäätelöä ja laitoin esikoiselle videon pyörimään. Pienempi nukkuu päikkäreitä :)
lasten huoneet yläkerrassa ovat asia erikseen. Mutta siis kylään voi kyllä tulla.
Nyt lapsi on kyllä jo ehtinyt levitellä lelujaan pitkin, mutta ne ovat jotenkin vähemmän pahan näköisiä kuin aikuisten sotku.
ei mua nolottaisi. Lastenhuoneet ei ole tip top, mutta harvoin ne ovat muutenkaan.
Muualla on jopa siistiä
Kuka vaan voi tulla, aamulla on imuroitu ja pölyt pyyhitty, tavarat paikoillaan ja eteinenkin aina siisti.
Pyykit vielä koneessa mutta se ei kai haittaa.
terv.perfektionisti
Päivällä meillä juuri kävi yllätysvieraita, tosin puolen tunnin armeliaalla varoitusajalla, joten ehdin paniikkisiivota pahimmat lähmät ja rojut pois roikkumasta. :)
itseä nolottaisi tämä pölyisyys ja rojukasat pöydällä,
mutta oman siskoni mielestä tämä olisi suorastaan juhlasiistiä.
Täällä istun hiusvärit päässä ja karmeat vanhat kalsarit jalassa, hyi!
eikä meillä olis mitään merkitystä jos eilen olis imuroitu ja siivottu. lapset ja koira kantaa niin hirveästi pölyä, hiekkaa ym sisään. ja lelut lojuu, tiskit jne. mutta puolessa tunnissa saisin johonkin kuntoon.
Siivosin kämpän kuntoon ennen kuin lähdettiin pariksi päiväksi pois. Tultiin tänä iltana takaisin, mutta keittiössä on jo likaisia astioita ja lasten ruokailun jälkiä ja eteisessä vielä purkamattomia laukkuja.
Paskasta ei ole, mutta sekaista kyllä.