Vierailija

Minulla on aivokasvain aivojen "näköalueella", ja tämä tulee viemään minulta näköni pois. Mitä minun teidän mielestänne tulisi vielä nähdä tästä maailmasta, kun voin?

Sivut

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lisää palstaa! Ja Dubai.

Mitä tarkoitat tällä?
Itse käskisin Ap'n matkustaa, käydä vaikkapa teatterissa ja tavata mahdollisimman paljon sukulaisia ja läheisiä ja painaa heidän kasvonsa hyvin muistiin.

Vierailija

Itse haluaisin nähdä ainakin kaikkea kaunista. Firenze. Michelangelon Pieta Roomassa. Pariisi, Louvren taidemuseo, Versaillles. Monet'n puutarha Givernyssä. Jo mainitut revontulet ja aurongonlaskut, keskiyön aurinko. Kieloja, orkideoja. Sinikelloja ojan varsilla. Ruskaa. Meren aaltoja. Eestiläisiä pitsihuiveja. Hääkakkuja. Tukholman vanhan kaupungin. Kauniita miehiä. David.

Vierailija

Auringonnousu Grand Canyonissa ja auringonlasku mereen missä tahansa missä se näkyy. Oiassa (Santorinin saarella) se on varsin suosittua puuhaa :D Myös kuulemma auringonlasku aavikolla on upea näky.

Vierailija

Kotosalla ollessa kaikki lempparileffat uudestaan. Mahdollisimman monia omista tärkeistä paikoista, jos voit niin matkusta jonnekin paikkaan jonka aina olet halunnut nähdä. Onko jotain harrastuksia joita et voi tehdä sokeana, esim. maalaaminen, valokuvaus yms? Sellaisia kannattaa tietysti harrastaa nyt. Kiinnostavia taidenäyttelyitä.

Vierailija

Aina voi matkustaa sokeanakin. Kyllä sokeatkin saa uusista paikoista paljon irti vaikka eivät niitä näkisikään.

Voi aistia paljon muullakin tavoin kuin vain näkemällä. Jotain taideteosta ei toki samalla tavalla, mutta mitä se lohduttaa sitten sokeana, että on nähnyt Mona Lisan livenä?

Mä haluaisin ehdottomasti nähdä kaikki rakkaat ihmiset ja etenkin ihmiset, joita en ole nähnyt vuosiin. Ensirakkauteni (ei olla nähty 20 vuoteen, haluaisin nähdä miltä nykyisin näyttää), nuoruuden ystäväni ja kaikki ne sukulaiset ja läheiset, joita en ole pitkään aikaan nähnyt. Haluaisin nähdä miten ovat muuttuneet vuosien aikana.

Vierailija

kokeile LSD, silokkisienet yms psykedeelit. Sitten kun sokeudut kokeile näitä uudestaan ja kerro millätavalla on erilaista ja näetkö silti hallusinaatiot ja värit vaikka olet sokea.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat