Tajuavatko teinitytöt itse miten karmeita ovat?
Ihan suorastaan karmivia. Sotamaalaukset naamalla ja hajuvesi löyhkää 3 metrin säteelle.
Tuijotetaan naama rutussa luuria.
On oikeasti niin masentavan näköistä.
Kommentit (24)
Tuo ei ole ikäsidonnainen asia. Kuvailit juuri tavattoman monen + 40v naisenkin.
Älä nyt. Kauniita ne ovat kaikki ja sieviä katsella. Ongelma syntyy köytökseetä, joka kyllä usein on karmeaa.
T. Nelikymppinen täti.
Vanhat akat taas vihaa joukolla nuoria naisia <3
There is a special place in hell...
Joo samaa mieltä ap;n kanssa. Itseäni ei enää mitkään teinit kiinnosta.
t. M21
No ei ole kaunista katseltavaa. Kånken-reput selässä ja Jopolla ajetaan rinnakkain naamat iPhonessa kiinni tukkien muiden kulkuväylä.
En ainakaan muista teininä tajunneeni, että olin karmea.
Mutta tuosta luuri -asiasta olen kyllä ihan samaa mieltä Lisään vielä, että ihan kaikki, aikuiset, lapset ja teinit, miehet ja naiset ovat hartiat lysyssä luuria tuijottaessaan sekä masentavia että naurettavia. Ympärillä voi tapahtua vaikka mitä, eikä kukaan huomaa.
Joo koen tosiaankin olevani kateellinen jollein pikkutytölle :D joo sori vaa ei kiitos. Jos tuo on jotain coolia tai hienoa niin minä olen mielummin epäcooli kuin, että alkaisin olemaan joku muodin mukana kulkeva massa pissis.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole kaunista katseltavaa. Kånken-reput selässä ja Jopolla ajetaan rinnakkain naamat iPhonessa kiinni tukkien muiden kulkuväylä.
Kaiken päälle suurimmasta osasta heistä ei ole näiden lisäksi muuhun, kuin haromaan jatkuvasti sitä pehkoaan.
On tosi aikuismaista inhota ja haukkua nuoria... Not. Kai te inhoajat ymmärrätte, että hengenheimolaisenne inhosivat myös teitä, kun itse olitte nuoria? Ja silti teistä kai tuli ulkoisesti normaaleja, epä-ällöttäviä aikuisia. Niin tulee myös näistä nyt niin kovasti haukkumistanne nuorista. Toivottavasti tosin ovat fiksumpia kuin edeltävät sukupolvet eivätkä toista samaa haukkumiskaavaa...
Aikuiset ihmiset haukkuvat keskenkasvuisten ulkonäköä! Miten hirvittävän kypsää.
Ne on teinejä, kyllä ne siitä kasva ja löytää itsensä. Nyt vähän myötätuntoa ja empatiaa ihmiset, on tarpeeksi vaikeaa olla murrosiän myllerryksessä ilman että saa osakseen halveksuntaa ja inhoa aikuisilta joiden pitäisi muistaa millaista se oli.
Peace & love
N45 kahden teinin mutsi
Minusta taas nuoret on tosi kauniita, ihan eri luokkaa kun omassa nuoruudessani. Ihanat hyvinhoidetut hiukset, oiotut hampaat, urheilullisia, hoikkia, hyvinpukeutuvia ja ainakin omien tyttärieni kaveripiirin nuoret on myös kivoja ja fiksuja. Todellakin kaikin puolin parempia painoksia kuin muinoin 70-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Ne on teinejä, kyllä ne siitä kasva ja löytää itsensä. Nyt vähän myötätuntoa ja empatiaa ihmiset, on tarpeeksi vaikeaa olla murrosiän myllerryksessä ilman että saa osakseen halveksuntaa ja inhoa aikuisilta joiden pitäisi muistaa millaista se oli.
Peace & love
N45 kahden teinin mutsi
Kiitos tästä! Mun on niin vaikea ymmärtää se, että aikuiset ihmiset eivät tunnu tajuavan teineistä mitään.
12
Vierailija kirjoitti:
Vanhat akat taas vihaa joukolla nuoria naisia <3
There is a special place in hell...
Voihan sitä kolmesta puhua jo monikossa.
Vierailija kirjoitti:
Aikuiset ihmiset haukkuvat keskenkasvuisten ulkonäköä! Miten hirvittävän kypsää.
Varmaan tosi kivoja aikuisia.... Tollaisia niistä karmeista teineistä varmaan kasvaa kun niihin suhtaudutaan alentavasti.
Söpöjä ne ovat, usein arkoja ja epävarmoja siellä tuuhennostensa alla. Asiaa ei auta, jos ei tule edes kohdelluksi ihmisenä.
15-vuotiaan äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Peace & love
N45 kahden teinin mutsiKiitos tästä! Mun on niin vaikea ymmärtää se, että aikuiset ihmiset eivät tunnu tajuavan teineistä mitään.
12
Se siinä yleensä juuri on, että teinien käytöstä katsellessa tulee niin hirvittävä myötähäpeä kun tulee armottomasti mieleen ne omat ajatukset silloin aikoinaan "kun ei ne aikuiset tajuu". Tajuaa ne ja liiankin kanssa. Ja samoin tajusivat vanhempanikin silloin kun luulin, ettei ne tajuu...
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas nuoret on tosi kauniita, ihan eri luokkaa kun omassa nuoruudessani. Ihanat hyvinhoidetut hiukset, oiotut hampaat, urheilullisia, hoikkia, hyvinpukeutuvia ja ainakin omien tyttärieni kaveripiirin nuoret on myös kivoja ja fiksuja. Todellakin kaikin puolin parempia painoksia kuin muinoin 70-luvulla.
Tai vaikka ihan tuossa vuosituhannen vaihteessa. Olin itse silloin teini ja aivan järkyttävän hirveän näköinen. Niinkuin kaverinikin. Kymmenen senttiä vatsan ihoa näkyvissä kesät talvet, kiitos lantiofarkkujen ja kireiden, lyhyiden paitojen. Stringit vilkkuivat takapuolelta, kireiden, mutta leveälahkeisten housujen lahkeet rispaantuneet, jättimäiset skeittikengät, mustat tai keltablondit tupeeratut hiukset, ja se järjetön epäsiisti pakkelimeikki naamassa. Lisäksi rööki huulessa ja parhaimmillaan pari kivaa lävistystä naamassa :D Nykyään teinit ovat luonnollisen kauniita, tai sitten aivan järjettömän taitavia meikkaajia, joilla on aina varjostukset kohdillaan ja kulmakarvat "on fleek". Käytös toki ei ole muuttunut parempaan: tupakointi -(ja alkoholinkäyttö?) on vähentynyt, mutta samanlaisia huonokäytöksisiä omaa napaa tuijottavia kakaroita ne ovat edelleen. Onneksi se aika menee ohi.
Ja kaikki tasan samannäköisissä vaatteissa, hiukset samalla tavalla - oikeeta supermassaa