Voisitko seurustella 18v miehen kanssa?
Jos hän olisi tosi kypsä ikäisekseen ? Kysymys n. 23-30v naisille.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
18v on kyllä nuori mies ...
No ei ole. Se, että on täysi-ikäinen ei vielä tee kenestäkään miestä. Poikanen vielä.
Kyllä minä voisin oikein mielellänikin seurustella sellaisen kanssa.
t. gay setä
Seurustelin 19-vuotiaan kanssa kun olin itse 31. Mentiin naimisiin 18 vuotta sitten.
Kyl 18v on jo nuori mies eikä mikään poika
Nyt kolmikymppisenä en todellakaan, aivan liian nuori. Vähintään 25-vuotias pitäisi olla tässä iässä. 18-vuotiaan kanssa olisin voinut just ja just olla siinä parikymppisenä. Ja minä olen aina ollut vähän nuorempiin miehiin kallellaan.
Joku 18vuotias voi olla kypsempi kuin esim.30vuotias
En voisi. Tuossa iässä 1 vuosikin on iso asia. Itseasiassa vielä 38 vuotiaanakin torjuin 36 vuotiaan miehen "lapsena". Nyt kun olen 45, niin ei väliä vaikka mies olisi alle 40. Mutta ei paljoa.....
Juu ei mitään ongelmaa, jos olisi muuten semmoinen, jonka kanssa kiinnostusta molemmin puolin.
N28
Vierailija kirjoitti:
Höpöp höpö. Harva tuon ikäinen pärjää ilman äidin ja isin apua vielä.
Jos oot kuuma, pääset mun haaremiin tilapäisesti. Tarjous josta ei voi kieltäytyä. Vittu oon upea.
Jos olis joku poikkeustapaus. Suurin osa tuon ikäisistä tosi lapsellisia ja teinin näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
18-vuotias ei ole vielä mies, vaan poika.
T. sellaisen äiti
Kamalan halveksuva suhtautuminen omaa lasta kohtaan. :(
T. 17-vuotiaan nuoren miehen isosisko
Vierailija kirjoitti:
Naiset toki ovat silloin vasta leikki-ikäisiä ja lapsia tietenkin koko ikänsä. Tyttöjä siis vain kaikki .
Miehet ovat karrrskeja äijiä ja kyllä sellaiset rumat köriläät kestää ja heidän kuuluukin kestää vaikka mitä. Naista (anteeksi siis :tyttöä) on sensijaan suojeltava koko maailmalta. He ovat niin paljon herkempiä kaikelle. Mieshän ei voi sellaista tajutakaan.
Kukaan nainen ei tietenkään vastusta tasa-arvoa, vain miehethän ovat sen esteenä....
18-vuotias ei ole vielä mies, vaan poika.
T. sellaisen äiti