Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Algeriaan matkustaminen turvallista?Kokemuksia

05.03.2006 |

Suunnittelemme mieheni kanssa matkaa miehenikotimaahan Algeriaan. Onkohan turvallista? Olemme menossa sinne kohta2vuotiaan tytön kanssa.

Ohjeita minulle,mieheni ei oo ehkä ymmärtänyt kertoa ihan kaikkea,esim.pukeutuminen

Kiitos!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole ihan 100% turvallista, niin ainakin itse ajattelen. Mitä tahansa voi sattua missä vaan.

Oltiin Algeriassa viime kesänä vähän yli kuukausi, ja hyvin meni kaikki.

Ainut asia mikä siellä pelottaa on liikenne! Se on ihan kamalaa, mutta siihenkin tottuu. Alussa joka kerta kun mentiin johonkin autolla, olin varma ettei siitä matkasta selvitä hengissä. Autoja on niin paljon...liikennesääntöjä ei noudateta (jos niitä siis onkaan) ajetaan punaisa päin, ajellaan vastaantulijoiden kaistaa jne...ihan jo taas hirvittää tuo liikenne puoli kun mekin ollaan parin viikon päästä lähdössä sinne 2kk:deksi:) Tyttö on nyt 1v.8kk, viime matkalla 1v.

Ainakin pääkaupungissa poliisit ja militantit? ovat näkyvä osa katukuvaa. Sekin luo osaltaan turvallisuudentuntua.

Joitakin paikkoja on, joihin mies ei suostunut minua viemään (esim. Casbah ja Blida) koska niissä kuulemma ei ole välttämättä turvallista.

Mutta miehesi osaa varmaan välttää sellaisia paikkoja.

Vaatetuksesta kannattaa kysyä mieheltäsi. Kannattaa myös kiinnittää huomiota vaatteiden materiaaleihin...siis jos menette kesällä kun on KUUMA. Kotona naiset käyttää yleensä " kotimekkoja" :)

Kysy vielä jos tulee jotain mieleen ja osaisin vastata:)

Vierailija
2/2 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)HyvääMatkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi