Nainen, miksi esität vaikeasti tavoiteltavaa?
Miehenä sanon mielipiteeni, mielestäni on erittäin lapsellista esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Se ei saa aikaan muuta kun ylimääräistä draamaa ja hämmennystä. Juttelin tässä yksi ilta ystävieni kanssa siitä ja lähes kaikki olivat sitä mieltä että se on turn-off naisessa.
Minusta tuntuisi vaivaannuttavalta yrittää ja yrittää ilman tulosta, sekä samalla tulisi sellainen tunne että ahdistelen naista, joten sillä on aivan toispäinen vaikutus minuun.
Kommentit (32)
En leiki, mutta olen niin ujo, että annan helposti kylmän vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos ne ei edes ole kiinnostuneita?
No mistä minä voin tietää oletko sinä mielestäni kiinnostava tyyppi jos annat pakit treffeillä, missä on tarkoitus tutustua?
AP
Jos annan pakit, niin en todellakaan esitä mitään, vaan en ole kiinnostunut. Miten joku voi ajatella, että siinä tilanteessa vaan yrittää esittää vaikeasti tavoiteltavaa.
Joku tuolla mainitsi että ei halua nössömiestä joka lannistuu pakeista.
Joku saattaa ajatella niin,mutta ei se tarkoita,että enemmistö naisista ajattelisi niin.
Yleensä "Ei!" tarkoittaa ei,eikä "yritä kovemmin!"
Hyi että kun ottaa päähän innokkaat ihailijat,joita joutuu pahimmassa tapauksessa torjumaan uudestaan ja uudestaan kun ei mene perille ettei kiinnosta.
Miten esitetään vaikeasti tavoiteltavaa?
Taasko sut on joku nainen torjunut? Oon nähnyt ap tän saman aloituksen täsmälleen samalla otsikolla aiemminkin av:lla. Tiedän, että on rankkaa, kun tulee torjutuksi, mutta koita nyt jo ymmärtää, ettei se ole mitään "vaikeasti tavoiteltavan" esittämistä. Nainen ei vaan ole kiinnostunut susta. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Miten esitetään vaikeasti tavoiteltavaa?
Ilmeisesti niin,että teeskennellään,ettei kiinnosta yhtään ja annetaan pakit,vaikka oikeasti ollaan kiinnostuneita,mutta ajatellaan,että miehen pitää saada jotenkin saalistaa naista,ettei kiinnostus lopahda.
En kyllä tunne tosielämässä ketään joka näin tekisi,vaikuttaa pikemminkin siltä,että harhaisten miesten mielestä selkeä torjunta on vain merkki siitä,että pitää ahdistella entistä ankarammin.
Jos jättää naisen rauhaan, kun tämä ei selvästi ole kiinnostunut, niin siinä voittavat kaikki: vaikeasti tavoiteltavaa esittävät tmv. pelejä pelaavat jäävät yksin ja joutuvat itse pohtimaan, että kannattaisiko avoimempi asenne, ja ne, joita ei kiinnosta, saavat olla rauhassa.
En esitä. Jos ei kolahda, ei kolahda. Silloin on turha koittaa väkisin tehdä itseään tykö.
Minusta ne jenkkien deittioppaiden säännöt saa tunkea sinne minne ei päivä paista. Kyllä minä näytän jos minua kiinnostaa.
Itse en tarkoituksellisesti esitä vaikeasti tavoiteltavaa, en vain luota miehiin aiempien huonojen kokemusten perusteella, joita heistä olen saanut. Olen varautunut ja epäluuloinen aluksi, miehen pitää osoittaa minulle että hän on luottamukseni arvoinen, muussa tapauksessa en halua olla hänen kanssaan missään tekemisissä. Myös pelko hyväksikäytetyksi joutumisesta kytee taustalla ja estää minua heittäytymästä täysillä siihen tilanteeseen mukaan. En halua vaikuttaa yli-innokkaalta enkä päällekäyvältä. En myöskään halua antaa itsestäni liian helppoa vaikutelmaa, se kun saattaa karkoittaa potentiaalisen kumppaniehdokkaan.
Vierailija kirjoitti:
Taasko sut on joku nainen torjunut? Oon nähnyt ap tän saman aloituksen täsmälleen samalla otsikolla aiemminkin av:lla. Tiedän, että on rankkaa, kun tulee torjutuksi, mutta koita nyt jo ymmärtää, ettei se ole mitään "vaikeasti tavoiteltavan" esittämistä. Nainen ei vaan ole kiinnostunut susta. Piste.
Minä en ainakaan ole mitään tällaista toista aloitusta nähnyt? Olen uusi tällä palstalla. Sitäpaitsi olen juuri eronnut siitä eksästäni, joten en varmaan olisikaan edes valmis mihinkään parisuhteeseen vielä. Tulipahan vaan mieleen, niin kuin sanoin aloituksessani, että juttelin tästä ystävieni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun teitä miehiä kiinnostaa vain seksi. Teihin ei voi vain tutustua sitoutumismielessä, aina pitäisi suostua antamaan.
Ei me kaikki sellaisia olla. Itselläni ei ole ollut yhtäkään yhden-illan juttua. Olen ainoastaan harrastanut seksiä yhden henkilön kanssa, exäni kanssa. Meidän suhde kesti pitkään vaikkakin harrastettiin seksiä ensimmäistä kertaa muutaman tapailukerran jälkeen. Hän oli mun eka.
AP
Itse en esitä vaikeasti tavoiteltavaa. Itse todennäköisesti vain olen sitä. Vaikka olisin kiinnostunut miehestä, ei ole takeita siitä että hän olisi kiinostunut minusta samassa mielessä. Pitää olla varma mitä tulevaisuuden valintoja tekee, miehen pitää tehdä töitä luottamukseni saamiseksi ja sänkyjutut ovat ensimmäisiä mitä en tee, edes ensimmäisellä tapaamisviikolla, saati toisella kuukaudella tai ehkä edes puolella vuodella, koska en halua särkeä omaa sydäntä uudestaan, uudestaan ja uudestaan. Tämä karkoittaa miehet aika helposti ympäriltä.
Toiset tällä palstalla valittaa että suominaiset on helppoja ja sä esität juuri päinvastaisen mielipiteen.
Ottakaa ei aina einä niin ei tartte tämmösiä pohtia.
En usko että kukaan olisi oikeasti kiinnostunut. Suojelen itseäni jotenkin.